Kaunesihanne

Vierailija

Hei ! olen tässä miettinyt ajan saatossa, että mikä on tämän päivän ja hetken kauneus ihanne! onko se sitä että aina täytyy olla laitettuna ja tip top. vai voisiko se olla luonnon kaunis tyttö vaikka kumisaappaissa mummon ja vaarin mökillä? täytyykö olla tikkulaiha vai vähän pyöreä? olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä =)

Kommentit (9)

Vierailija

Kai se vähän riippuu keneltä kysyy..

Mä pidän kauniina ihmisinä sellasia jotka näkee edes vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen, mutta ei vedä överiksi. Esim kaunista mielestäni on jos meikkaa, mutta ei liikaa. Pukeutuu hyvin, mutta ei kerjää huomiota, vaan näyttää vaan siltä että edes vähän kiinnostaa miltä näyttää kun menee ulos.
Tietenkään joka päivä ei tarvitse täyttää kauneusihannetta, ja mäkin saatan mennä kouluun hiukset sekaisin, vähässä meikissä ja kollege housuissa ja hupparissa. Silloin ehkä pitääkin vaan luottaa luonnonkauneuteen.
Mielestäni kaunis ihminen voi olla pyöreä tai laiha, mutta taas kerran ei saa vetää överiksi kumpaankaan suuntaan.. Yleensä terve, iloinen ja sopusuhtainen ihminen on kuitenkin kaunis :)

Miehet varmaan vastaisivat että hoikka isolla rintamuksella ja hyvällä takamuksella, sekä kauniit kasvot.

Vierailija

Minä kun olen pieneltä paikkakunnalta, ei sitä kouluun jakasanut laittautua, yleensä myös college housuissa ja hupparisa, Mutta kyllä sitä sitten panostaa jos on menossa kaupungille, tai baariin yms.
Minulla on aika iso rintavarustus ja ehkä se on liiankin iso miesten mielestä.. ja itseni mielestä ne näyttävät erittäin rumilta, olen miettinyt pienennys leikkausta mutta se maksaa aivan kamalasti !
Ehkä sitä arvostaa aika luonnollista kauneutta. Inhottaa joskus katsoa sellaisia tyttöjä joilla on meikkivoidetta niin paljon ettei oikeaa ihoa näy ollenkaan =))

Kyllähän meikki kaunistaa mutta rajansa kullakin :)

Vierailija

Ehkä nykypäivänä ei ole niin selkeitä kauneusihanteita kuin ennen. Nykyään jokaiselle tuntuu olevan jotakin, ja jokainen saa olla omantyylisensä ilman, että täytyy juurikaan pelätä muiden reaktioita. Se on mun mielestä hyvä juttu.

Mun oma kauneusihanne (naiselle) on vaalea, pitkätukkainen, hoikahko, hehkuvaihoinen luonnonlapsi. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Neulasia tukassa :)

Vierailija

Mulla ei ole tiettyä kauneusihannetta muita ihmisiä kohtaan, mun mielestä kaunista on kun on tyytyväinen itseensä ja omaan ulkonäköönsä. Mun puolesta ihminen saa laittautua tai olla laittautumatta, kauniin ihmisestä tekee mun mielestä sen itsetunto ja se ettei koko ajan ajattele mitä muut miettii sun ulkonäöstä, koska tärkeintä on mun mielestä se, että tykkää itse siitä miltä näyttää. Tietty liika itsekeskeisyyskään ei ole hyvästä :D Itse mulla on päiviä, jolloin tekee mieli laittautua vaikka ei edes olisi lähdössä mihinkään tai tapaamassa ketään, ihan vain huvin vuoksi. Ja joskus tykkään laittaa paljon meikkiä tai laittaa hiukset kouluun, vaikka kukaan muu ei laitakaan, koska se on kivaa. Ei sen tarvitse olla niin vakavaa. Vartalonmuodolla ei mun mielestä niin ole väliä, mutta itse tykkään olla laiha, koska mun mielestä näytän kivemmalta niin, kun olen muutenkin lyhyt ja ruumiinrakenne on mitä on. Tyttö voi olla kaunis vaikka mutalammikossa, kunhan on siellä onnellinen, mun mielestä sisäinen kauneus oikeasti näkyy läpi. Mun viesti saattaa vaikuttaa epäselvältä, mutta mun ajatuksetkin on vähän epäselviä :D Lyhyesti kuitenkin, kauneus on itsevarmuutta!

Vierailija

Riippuu hirveästi keneltä kysyy.

Oma kauneusihanne on kasvopiirteiltään eksoottinen nainen. Isot silmät, täyteläiset huulet, tarpeeksi iso suu ja tarpeeksi iso nenä (saa kasvot näyttämään hoikemmilta). Ihoväri voi olla mikä vaan, sillä ei ole mielestäni väliä.
Leona Lewis on mielestäni erittäin kaunis!

Vartalo on sopusuhtainen, ei liian pyöreä, muttei liian laihakaan. Suurin osa malleista on mun mielestä aivan liian laihoja. Vartalon täytyisi olla urheilullinen, lihastakin saa mielellään olla vähän (ei kuitenkaan mitään bodaajan vartaloa).

Rintojen täytyy olla aidot. Kaiken kokoiset rinnat on kauniimmat kuin silikoonipallot. Peppu mielellään vähän lihaksikas. Vartalossa ei saisi olla selluliittia, ainakaan paljon.

Siinä mun kauneusihanne :)

Vierailija

Joo ehdottomasti riippuu keneltä kysyy.
Omasta mielestäni täydellien nainen on normaalipainoinen, hoikka, liikunnallinen ja nätti neito, joka tuoksuu hyvältä ja meikkaakin kevyesti. Luonnollisuus on mielestäni aina kaunista, mielummin meikkipuuteri+ripsiväri linja kuin hirveät pakkelit räikeän sinisistä luomiväreistä punaisiin poskiin ja huuliin.
Mutta jos taas miehiltä kyselee niin luulisin vastauksen olevan juuri sitä kauniit kasvot, muhkea persus ja runsas rintavarustus tyyppiä.
Käsittääkseni yleinen median luoma kauneusihanne taas on anorektisen laihat tytöt jotka eivät hymyile paljoakaan eivätkä näytä kovin eläviltä. Näin ainakin jos katso katalogien ja catwalkien malleja :)

Vierailija

Miusta se on kaunista että tykkää tyylistään ja on itsevarma, muttei ylimielinen.

Mie oon niitä tyttöjä jotka vois olla peilin ääressä meikkaamassa ja laittamassa hiuksia monta tuntia eikä kävis aika yhtään pitkäks! Tykkään meikata, laittautua, käyttää hiuslisäkkeitä, irtoripsiä, korkkareita.. (:

Omassa ulkonäössä tärkeintä on että itestä tuntuu hyvältä!

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Mulla ei oikeestaan oo mitään "kaunesihannetta", mutta kunhan pitää kropastaan huolta (ei siis liian hoikka eikä liian lihava). :) Ja sit mielummin liian vähän meikkiä, kun liikaa. Mikään ei oo niin hirveen näköstä, kun on nähnyt kaupungilla tyttöjä joilla on oranssi meikkivoide ja rajat näkyy kauas. :D Itse en meikkaa muuten, kun baariin ja asioille. :) Kotona en meikkaa ollenkaan, koska on hyvä että iho saa myös hengittää ettei aina ole pakkelia naamassa. Ja oma poikaystävä on sanonut, että tykkää musta enemmän ilman meikkiä. Mut tässä vaan yhden ihmisen mielipide. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat