Suhde pelkkää seksiä?

Vierailija

Musta alkaa tuntuu et tää suhde on pelkkää seksiä D: oon seurustellu kohta 9 kk ihanan poikaystäväni kanssa mut täst puttuu jotn ; / kumpikii rakastaa toisiaan paljon mut yleensä ei oo muutaku seksiä : D joka päivä sen 4-5kertaa ja rupesin miettii et jos seksin jättäis pois ei kait oltais yhessäees ; ( ja kumpikaan ei halua erota kuitenkaan : o ja ollaan molemmat seksiaddikteja ; ( ja en sitätarkoita että seksi pitäisi jättää pois mut ei oo hyvä että se on pääasia suhteessa ;/ mitäpitäisi tehdä ; o ja onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija

No jos kerta rakastatte toisianne ettekä halua erota, niin onko sillä sitten niin väliä? Oletteko onnellisia, vai toivoisitteko, että suhteessa olis jotain enemmän?

Vierailija

no se siin onkii et olis jotn muutakii : D ku ei täs tuu mitn XD jätkä pelaa koneella 24/7 ku sil on peli addiktio ja oon sitä yrittäny saada sieltä pois ; ( ja sitte se tulee vaa siks luokse että harrastetaa seksii ; o tai sitte katotaa leffoi koneelta : o että sekii vielä ..tuntuu et sitä ei kiinnost aku seksi ;/ vaikka s ei haluu kuulemma ikinäjättä miuta ja rakastaaa eniten : (

Vierailija

Jos minulla olisi ollut 9- kuukautta suhde, joka olisi lähes pelkästään seksiä, ja "touhuttaisiin" joka päivä 4-5 kertaa päivässä, niin kyllä varmaan itsekin kyllästyisin vähitellen tuollaiseen, ja alkaisin kanssa haluamaan muutakin sisältöä jopa seksisuhteeseen. Tuo pelkkä seksi välillänne voisi toimia noinkin, jos näkisitte toisianne huomattavasti harvemmin kuin nyt, ei ehkä pääsis sitten niin kyllästymään. Miettikää olisiko teillä jotain muitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai voisiko teillä olla esim. joku muu uusi yhteinen harrastus? Ehkä teidän tuossa tilanteessa kannattaa yrittää muuttaa jotain suhteessanne. Ehkä se seksisuhdekin on mielekkäämpi/ antoisampi, jos kemiat toimivat muutenkin ja on jotain muutakin yhdistävää tekijää, kuin vaan se pelkkä seksi, varsinkin pidemmän päälle. Suhteen, oli se sitten mikä tahansa, pitäisi kuitenkin aina voida tuntua oikealta/ hyvältä. Mieti myös sitä, haluatko sittenkin ennemmin jotain muuta, kuin pelkän seksiin perustuvan suhteen? Mitä muita asioita suhteelta kenties toivot?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat