peppuseksi

Vierailija

Pidätkö vai et?
Ja joku perustelu. :)

Itse en pidä, ja ajatus jo pistää yököttämään. :s

Kommentit (5)

Vierailija

pakko sanoo että en itekää tykkää :''D poikaystävä kinuaa jatkuvasti ja oon kerrans iihen suostunu mut oli kylläniin epämukavaa : D oons itä mieltä että sitä ei sinne tungeta ku se ei sinne kuulu xDD!

Vierailija

Pidän kovasti. Orgasmia en peppuseksissä ole koskaan saanut, mutta pidän tuhmuudesta ja siitä kun mies käyttää mua halunsa mukaan. Voin jopa tunnustaa pitäväni siitä, kun sisääntulo ja pari ensimmäistä työntöä sattuvat ja kun mies laukeaa peppuun sisään, on hyvin lutkamainen ja käytetty olo.

Ei peppuseksi meilläkään mitään jokapäiväistä huvia ole, koska kultu kantaa huolta mun paikkojen kestävyydestä, mutta ehkä viikon-kahden välein sitä harrastetaan. Yleensä mä olen mahallani ja levitän pakaroita käsilläni.

Vierailija

oon kahen vaiheilla :D

Tavallaan pidän siitä, niinku Farkkupeppu kirjotti, tykkään siitä että mun mies ottaa mut miten haluaa ja joskus kiihotun siitä todella paljon silloin kun se tuntuu hyvältä.

Joinain päivinä taas ei oikein ole sille fiilistä eikä ite aktikaan välttämättä tunnu niin hyvältä, mutta saatan kuitenkin miestä miellyttääkseni mennä siihen mukaan. Onneksi kulta aina kuitenkin kysyy että miltä tuntuu ja sattuuko tai jtn vastaavaa, ja lopettaa heti jos haluan :)

Ei tää meilläkään oo hirveen yleinen juttu, aika harvoin oikeestaan tulee tehtyä. Joskus poikkis vaan toteaa ettei olla pitkään aikaan sitä harrastettu ja että vois ehkä taas jossain vaiheessa ottaa uusiks.

Vierailija

Pari kertaa ollaan kokeiltu. Ekalla kerralla tuntui hassulta, en tiedä hyvältä vai huonolta. Toisella kerralla teki vähän kipeetä.. Voisin kyllä kokeilla ihan mielellään uudestaankin tuon miehen mieliksi ja kyllä se tais siitä pitääkin, mutta eipä tuo ole sitä hirveemmin ehdotellu, varmaan edellisen kerran takia, kun teki kipeää (vaikka sanoinkin, että voidaan joskus kokeilla uusiksi).
Minulla ei sinänsä siis ole mitään sitä vastaan jos silloin tällöin kokeilee, mutta ei ole mitään pakottavaakaan tarvetta.

Vierailija

Kaikkea pitää kokeilla :D edes ihan vähän :D
No en ite pidä erityisesti siitä. Mutta mulla on sama, että se ajatus kun mies käyttää sua miten haluaa, se on tosi kiihottavaa! Mutta oon sitä mieltä että muutama työntö on ihan ok..mut ei sitten sen enempää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat