Parhaat/söpöimmät Näyttelijät

Vierailija

Kertokaa mulle parhaita/ söpöjä Näyttelijöitä mistä tahansa elokuvasta/TV-sarjasta. Ja Minkä takia?

Kommentit (8)

Vierailija

Charlie Sheen Miehen Puolikkaissa. Siinä on vaan jotain NIIN vastustamatonta. Se on hauska ja se on renttu ja se on rikas ja komea.

Jude Law - no se ei tarvii perusteluja. Esimerkiksi Alfie-leffa on sellainen ekstaasipätkä sitä miestä.

Chuck televisiosarjassa Chuck. En muista sen kaverin oikeeta nimeä. Ihana tumma kiharapäinen nörtti.

Toinen ihana tumma kiharapäinen nörtti on Seth Cohen O.C:ssä. Maailman ehkä suloisin ikinä.

Vierailija

Johnny Depp. On aina ollut mielestäni ulkomaisista miesnäyttelijöistä ylitse muiden. Mielenkiintoinen persoona, hyvät roolihahmot, yksinkertaisesti vain erittäin komea ja seksikäs mies.

DolceG
Seuraa 
Liittynyt6.11.2009

Colin Farrell (mm. Miami Vice, Alexander, Phone Booth), kuuma tumma mies, ihanat ruskeat silmät ahh<3

Jared Leto (mm.30 Seconds To Mars, Alexander), suloinen kuin mikä, kauniit kasvonpiirteet.

Sekä tietysti Johnny Depp, samat perustelut kuin yllä^^.

Vierailija

Jude Law! Se oli niin ihana siinä Holiday leffassa, tuitui.
Johnny Depp, se sulattaa mun sydämmen jokasessa leffassa missä näyttelee.
Ed Westwick, hothothothothot, ihan vastustamaton Gossip Girlissä ;).

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Viggo Mortensen - Taru Sormusten Herrasta - Ahh niin ihana resuisena erämaan miehenä

Jake Gyllenhaal - Brokeback Mountain, Love and other drugs - Se hymy! Ja ne silmät..

Johnny Depp - Pirates of the Garibbean - Onko tarvetta selittelyille?

Ja nyt viimeaikoina oon alkanu todella paljon pitämään Jude Lawista, siitä lähtien kun näin Holidayn, voi sitä hymyä!

Vierailija

DEPP on uskomaton näyttelijä ja pelastanut parikin leffaa, eikä näyttele vaan sellasissa elokuvissa missä se saisi suurelta yleisöltä mainetta ja kunniaa..
Ketonen kuitenkin on valloittanut sydämeni täysin, vuosia jo katsellut sitä sarjaa, just miun huumoria ja ne Karin silmät.. Hauska ja niin sulonen mies.
Tietysti on näitä babyface jätkiä kuten Leto, jonka kohdalla pidän paljon enemmän laulu- ja esiintymistaidoista näyttelyn sijaan.. Mutta hitto senkin silmät on hypnoottiset.
Mad Menin Jon Hamm.. Brandon Lee, James Franco joka on ollut monessakin lempileffassani.. Onhan noita.

Vierailija

Heath Ledger (Brokeback Mountain, Casanova, Grimmin veljekset, Ritarin tarina, Yön ritari...) oli aivan loistava näyttelijä. Todella monipuolinen rooleissaan, ja vielä komeakin.

Michael Cerasta (Juno, Year One, Scot Pilgrim vs. The World, Youth In Revolt...) olen nyt lähiaikoina myös pitänyt,

ja Ben Barnesista. (Narnian tarinat, Dorian Gray, Kevytkenkäinen...)

Tv-näyttelijöistä Ian Somerhalder on aikas komia Vanpyyripäiväkirjoissa,

ja tietty True Bloodin Alexander Skarsgård

Redmayniac

Tiedän, vanha keskustelu, mutta en vain voinut olla kommentoimatta...
EDDIE REDMAYNE. Ensinnäkin: Liian söpö tälle maapallolle ❤. Toisekseen: SAIRAAN hyvä näyttelijä❤❤❤. En vain voi olla katsomatta hänen tähdittämiään elokuvia TODELLA monta kertaa... Ja Oscar-voittajakin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat