Suhde ongelmia

Vierailija

Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa nyt vuosi ja viimeiset 2 kk hän on muuttunut aivan järkyttävästi! Ennen häntä ei bilettäminen kiinnostanut, nyt ei yhteistä aikaa meinaa löytyä kun Herra notkuu baareissa. Minä en näille reissuille ole tervetullut. Hän on myös nyt avautunut minulle erinäisistä asioista ja tavallaan myöntänyt valehdelleensa. Esim. on väittänyt minulle ettei ole exänsä kanssa missään tekemisissä, mutta hiljattain kertoi heidän yhä viestittelevän. Ei sinänsä paha, mutta ärsyttää kun on pitänyt valehdella.

Poikaystäväni oli suhteen alussa muutenkin erilainen, vannotti että olen se elämänsä rakkaus eikä luopuisi minusta mistään hinnasta. Nyt hän taas on sanonut, ettei usko minkään suhteen kestävän kovin pitkää ja pitäisi vain ottaa rennosti päivä kerrallaan. Tavallaan ymmärrän häntä. Hän on myös kertonut kaikkien miesten olevan "samanlaisia kusipäitä", eikä kuulemma itsekään ole poikkeus. Tiedän, että hän baarissa juttelee ja tanssii naisten kanssa, se on mulle ihan ok. Nyt sitten paljastui, että on joskus tehnyt mieli pettää, mutta sanoi, että oon niin herkkä ja hyvätahtoinen ettei tahtoisi satuttaa mua!

Hän myös vannoi ettei petä mua. Sanoi, että kun löytyy sellainen nainen jonka kanssa juttu luistaakin ja nainen haluaa suhteeseen hänen kanssaan, niin jos heillä menee paremmin kuin meillä, mies kyllä jättää minut ennen kuin alkaa pettämään. Mun mielestä toi oli todella ikävästi sanottu, tuntuu kuin hän jo etsisi toista naista!

Tänään juteltiin taas ja hän sanoi, että ei oikein ole sellainen joka osaisi seurustella. Tarkensi sitten vielä, että hänellä on koko ajan pelko siitä, että teen jotain tai joku tekee minulle jotain. Ja ei kestä sitä pelkoa. Musta tuntuu, kuin hän vihjailis et haluis erota. Mut kun kysyn asiasta, on hän sitä mieltä, että ei, hän kyllä rakastaa minua eikä tahdo erota. On hyvä, että hän puhuu näistä asioista, mutta mulla on nyt järkky olo.

En oikein tiedä mitä tällä viestillä haen edes :D Onko muilla kokemusta tällaisista tilanteista tai osaisko joku sanoa jotain? Mä vaan itken ja mietin, että pitäiskö juosta karkuun tästä suhteesta enneko sattuu pahemmin.. Vaikka meillä on niitä ihania hetkiäkin niin kovasti ja rakastan miestä enemmän kuin ketään koskaan, niin pelottaa vain kuinka tässä käy.. :(

Kommentit (3)

Vierailija

Jokainen suhde muuttuu ajan oloon, mutta onko teidän suhde muuttunut jo liikaakin? Mielestäni kyllä, ja ei tässä tapauksessa kovinkaan hyvään suuntaan. On hyvä antaa toiselle suhteessa tilaa, mutta sinä joudut antamaan sitä ilmeisesti miehellesi lähes jatkuvasti. Sinua ei jostain syystä haluttaisi mukaan oikein minnekään. Minusta tilanteen ei ole hyvä antaa olla näin. Joko käytte asiasta vakavia keskusteluja, ja miehesi alkaa panostamaan/ sitoutumaan suhteeseenne enemmän tai sitten ette enää seurustele, ja olette niin halutessanne jotain muuta esim. ystäviä. Miehesi ei voi pitää sinua ikään kuin varalla ja odottaa parempaa suhdetta kohdalleen. Tuollainen on sinua kohtaan todella väärin ja loukkaavaa käytöstä. Mies vielä sinullekin puhuu näistä melko avoimesti, ja sinun varmaan hänen mielestään pitäisi kuunnella ja vielä ymmärtääkin! Sinulla on ehdottomasti oikeus suhteeseen, johon toinenkin haluaa panostaa. Yksin se on mahdotonta. Miehesi olisi hyvä tietää, ettei tuollainen itsenäisyys missään suhteessa tule pidemmän päälle toimimaan! Ehkä seurustelu ei ole tällä hetkellä hänen juttunsa, mutta asiat voi hoitaa silti vähän fiksumminkin, kuin mitä hän tällä hetkellä tekee. Tehkää tässä tilanteessa jotain päätöksiä siis!!!

Vierailija

on kyllä puhunut ssulle ihan väärään sävyyn ja loukannut mun mielestä. mutta toisaalta ymmärrän kyllä sun tilannetta että ei sitä ehkä halua mtn radikaalia alkaa tekemään kun ne on ollut vaan puheita, ja jos molemmilla on kuitenkin tuneita pelissä. Mutta tollasii asioita ei kyl kenenkää kuuluis joutua kuulemaan suhteessa!

Vaikeeha tässä on ulkopuolisten tietty mtn sanoa kun ei tunne koko tilannetta mut toi meno kyl ikävältä kuulostaa, vaadi muutosta asiaan. toi ei voi jatkua noin. kenenkää ei kuuluis joutua pelkäämään suhteessa että on joku vara vaihtoehto ja et toinen etsii jtn parempaa. se on ihan väärin. Mut toisaalt miehet on taas välil semmosii et ne ei niin ajattele mitä sanoo, ja välil niiil on kausii millo ne on outoi ja puhuu ohi suun. ja sit taas vähän ajan pääst on erimieltä asoista. mut semmosiiha me kaikki taidetaa olla...

tsemppia sulle, mut nyt sun täytyy kyl laittaa asioita tapahtumaan, ihan itsesi ja suhteen vuoksi!!

Vierailija

Puhuttiin ja puhuttiin vielä vähän lisää, ja saatiin asiat selväks. Poikkis tajus satuttaneensa mua puheillaan ja vietti sitten muutamia unettomia öitä, kun pelkäs että menettää mut nyt. Asiat on tavallaan ok, mutta pelkään jotenkin, että hän unohtaa mut. Ollaan kaukosuhteessa ja tää on käynyt tosi rankaksi mulle. Oon tosi mustis kaikesta ajasta minkä hän viettää kaveriensa kanssa, siellä on usein naisiakin mukana porukassa. Mä en luonnollisesti oo tervetullut sen mukaan, ku hän näkee kavereita sillon kun sillä on "vapaavkl". Eli sellainen, kun me ei tavata. Tavataan nyt joka toinen vkl.

Vaikka hän osaa olla välillä tosi ihana mua kohtaan, mä en ole nyt yhtään varma, onko hän sitten "se oikea" kuitenkaan. Pelkään kuitenkin, että jos erotaan, niin katoa sitä sitten koko loppu ikäni :S

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat