pelkoa

Vierailija

Mitä jos poikaystäväni ei mahdu sisääni harrasteassa seksiä tai jos se sattuu hirveästi, etten siksi nauti siitä ja joudun esittämään että pidän kaikesta mitä hän tekee minulle? ;o en ole enää neitsyt

Kommentit (4)

Vierailija

Aina on yhtä jännää aloittaa seksielämä toisen ihmisen kanssa ja aina se parin ensimmäinen kerta ei ole kauhean onnistunut, kun ei tiedä mistä tykkää. Siitä ei kannata kuitenkaan huolestua, vaan jos poikaystäväsi tekee jotain josta et tykkää, sanot sen hänelle. Vaikka hänen edellinen tyttönsä olisi pitänyt jostain, se ei tarkoita, että sinä pitäisit. Siksi on tärkeää heti alkuun "opettaa" toiselle, mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei. Ainakin on loukkaavaa jos antaa toisen vuosia tehdä jotain, ja sitten todeta, että "en mä oo koskaan tästä edes tykännyt" vaikka toinen on niin luullut.

Jos sulla on oikeasti vahvat epäilykset siitä, että poikaystäväsi ei mahdu sisääsi, voitte varautua liukuvoiteella. Siinä ei ole mitään noloa ja luultavasti se lisää nautintoa. Mutta kuten jonna88 sanoi, älä suotta murehdi etukäteen:)

Vierailija

Ensinnäkään ei kannata tehdä mitään, mistä ei pidä, sillä siinä teet vain hallaa itsellesi ja myös tulevalle suhteelleenne. Sinun ei tarvitse esittää, että pidät jostain, mistä et todellisuudessa pidä. Toisaalta kannattaa myös pohtia, onko todella valmis seksiin ja nimenomaan yhdyntään. Läheisyyttä voi olla muunkinlaista ja jos poikaystäväsi todella välittää sinusta, niin siinä, että kerrot, miltä sinusta tuntuu, ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

Itse aloitin yhdynnät vasta sen jälkeen, kun olin jo taysi-ikäinen, sillä vasta siinä vaiheessa tunsin oikeasti, että olin oikeasti valmis seksiin. Silloinkin olimme olleet silloisen poikaystäväni kanssa jo useita kertoja hyvin lähellä yhdyntää, mutta koska tiesin hänen välittävän minusta, saatoi sanoa, etten vielä haluakaan. Keskimääräisesti tytöt ovat biologisesti ja psykologisesti valmiita seksiin 16-vuotiaina ja pojat 18-vuotiaina, mutta jokaisella on kuitenkin se oma yksilöllinen hetki, jolloin tietää olevansa valmis.

Vierailija

Leffassa "jos rakastat" oli juuri sopiva kohta missä päähenkilöt harrastivat seksiä ja sitten sen päätteeksi mies tokaisi "Tuo oli aivan hirveää" ja molemmat alkoivat nauramaan :D Siinä minulle oikeastaan valkeni, että seksin ei tarvitse olla niin vakavaa. Jos mies ei mahdu sisällesi tai jokin sattuu sinu niin sanoo sen suoraan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat