Onko tälläistä kellään muulla...?

Vierailija

Elikkä asia on näin. Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa jo hetken aikaa. Hän osti marraskuun alussa meille Playstation 3:sen ja siihen sen Call of Duty Black ops pelin. Nyt en saa jätkääni irti koneesta. En sitten mitenkään ! Onko teillä samaa ongelmaa ? ja jos on, mikä neuvoksi?
Äskenkin kysyin häneltä iltaa ilman peliä. ''Kattoo ny!''
Ps. Hän silti välittää musta. Kyllähän minuakin huomio, mutta vain jos pakotan hänet saunaan, tai nukkumaan!

Kommentit (6)

Vierailija

Joo, mun mies kans tykkää Call Of Dutysta :D En oo keksiny muita keinoja, kuin olla alasti iltaisin. Sillä keinolla sentään saan sen huomion pois pelistä! :D

Vierailija

joo sama täällä ton opsin kanssa. onhan se aivan persuksista kun menee poikaystävälle niin hän on sitten koko ajan koneella (kun peli on sillä taas koneel), tai sitten kun soittaa ja kysyy että olisko mahollista nähä niin "joo eiköhän.. tai no...". hän mainitsi minulle ennnen kun osti pelin että "tää on tämmönen ja tämmönen juttu ja voi olla että pelailen nyt sitten teetyn aikaa". ja niinhän siinä onneks kävi että hän pelasi jonkun aikaa ja sitten peli jäi, onneksi. hermot meinas mennä pariinkin otteeseen, mutta usko pois, se huuma ei kestä hirmuisen kauaa. tsemppiä!!

Vierailija

Ku tää hurmio on nyt kestänyt jo liian kauan ! ;o tai no en sitten tiedä. Tälläkin hetkellä kun tätä kirjotan, hän pelaa. Sain hänet äsken saunaan ja käymään tupakalla kanssani. Ja hän lupailee minulle, että pelaa vaan pari peliä. Ne ''pari'' peliä kestää aina se joku viis-> tuntia. Ja jään aivan huomioitta ja siinä iskee se tekemisen puutekkin. Siivoan kämpän joka päivä. ;o

Vierailija

mun mies pelas kans jotain peliä mut vaa netissä, se sano mulle et ei sillä kestä kauaa se peli into et kyllä se jossai vaihees hiipuu sitten. No meni siin ehkä päälle kuukausi ko sit se jätti kokonaa sen pelin ja nyt se osti Xboxin ja pelailee sitä halo reachiä ja pari kertaa itekki tehny ni että "pitäiskö lähtee ko vähä tylsää meinaa olee" ja sit se on lopettanu pelin .. tai jos ei oo ni oon pukenu ihan ulkovaatteet päälle ja ovella jo lähössä ko se tulee ottaa melkee sylii asti että hei hetkonen, et sää kyl minnekkää lähe :p että kyllä se innostus menee. Mutta meillehän se 2viikkoaki on jo pitkä aika jos mies vaa pelaa, ko ei me naiset ni paljoa ymmärretä siitä.. :D

Vierailija

Meinasin tässä revetä liitoksistani, siis nauruun, kun luin tän :DDD

Nimittäin Call Of Duty: Black Ops vaivaa tätäkin suhdetta. Poikkis viettää lähes kaiken ajan kavereillaan tätä pelaamassa ja mä saan möllöttää yksin kotona. Silloin harvoin kun heillä oon, meinaa peli viedä kaiken huomion silloinkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat