Aika luovuttaa?

Vierailija

Kommentit (6)

Vierailija

vaikee sitä on tietysti kenenkään muun mennä sanomaan kenenkään toisen suhteesta hirveesti mtn. ja just varmaa pahinta on se ku ei tiedä muuttuuko "elämä" sit paremmaks jos lopettaa suhteen. Varma se muutoski pelottaa paljo..

Mut jos se on jatkuvaa eikä vaan mtn ohimeneviä kausia, niin sit kannattais varmaan keskustella asiasta ihan kunnolla enneku tekee mtn päätöksiä... Mä sanon et nyt uudestaan puhut asiasta ja sanot oman näkökulmas siihen, että jos ei muutu niin tollainen suhde ei ole sitä mitä sä haluat!

tsemmpia sulle, ja toivottavasti asiat selviää hyvällä tavalla :)

Vierailija

Oon samaa mieltä barbiegirlin kanssa. Sulla on oikeus tuntea itses rakastetuksi. Kuinka kauan ootte olleet yhdessä ja minkä ikäisiä ootte? Sekin nimittäin voi vaikuttaa tilanteeseen aika paljon. Ootko kysyny häneltä, miks hän ei enää oo niin aktiivinen osapuoli kuin ennen?

Mun mielestä sulla on oikeus ja jopa ehkä velvollisuus kertoa hänelle, mitä tunnet ja miten koet olevas toissijainen. Kysy häneltä, mitä hän kokee, kun on ennemmin kavereidensa kanssa kuin sinun kanssasi.

Tsemppiä :)

Vierailija

ollaan molemmat tänä vuonna täyttämässä 19. yhessä ollaan oltu about vuosi. ja olen kyllä kysynyt häneltä että mitä mieltä se on meijän suhteesta niin vastaus oli että ei oo syytä erota. eikä ole munkaan mielestä, rakastan häntä erittäin paljon. mutta kyllä se mielessä on valitettavan usein mulla että jos eroais niin millasta se olis. tuntuu vain että ollaan yhessä sen takia kun "ollaan yhessä".

Vierailija

Edellisen poikaystävän kanssa tajusin sillon, että nyt on kyllä mun osalta suhde kuollut kun kaveri kysyi että miltä tuntuu ajatus jätkästä jonkun toisen naisen kanssa. Mietin asiaa ja tuntu siltä et olisin vaan onnellinen, et se sais olla jonkun kanssa joka oikeesti välittää. Meilläkin tosiaan kaikki oli hyvin päällisin puolin, ei vaan enää kiinnostanut.

Ja mulla ainakin ja useammalla kaverilla käynyt niin että kun päähänsä saa sen ajatuksen et mitä jos me erottaisiin, niin se leviää kun syöpä...

Vierailija

Älä luovuta vielä :) . Tai no, kysymykseseesi mistä tietää, että suhde vetelee viimeisiään niin mielestäni ei ainakaan silloin kun alkuhuuma on loppunut ja arki koittanut. Tällöin on luonnollista, että kaverit ja muut menot alkavat kiinnostaa taas enemmän vaikka kumppaniaan rakastaisikin. Alkuhuuma ei tule kestämään ikuisesti. Tietenkään omaa kumppaniaan ei saa unohtaa! Uskon, että jos poikkiksesi sanoo rakastavansa sinua niin hänellä on myös halua ratkaista ongelmanne. Seurustellessa pitää riittää aikaa sekä kavereille että sille omalle rakkaalle :) .

Vierailija

Ei kannata vielä luovuttaa!

Mulla on omassa suhteessa nyt meneillään sellainen vaihe, että miestä on alkanut kaverit ja biletys kiinnostaa- vähän liiankin paljon!Olen ollut todella mustis ja miettinyt kaikenlaista, mutta nyt kun ollaan juteltu asioista, on ihan hyvä fiilis. Poikaystävällä meni se alkuhuuma todella nopsaan ohi, kun taas mulla se on edelleen ja kaipaan paljon huomiota jne.

Kyllä mä uskon, että teillä tulee vielä se vaihe, kun sinä oot kiinnostavampi kuin ne kaverit. Tekee suhteelle ihan hyvääkin antaa vähän hengähdystilaa ja omaa aikaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat