Kallion lukioon hakeminen, apua!

Vierailija

Hei :) Täällä kirjoittelee 9 luokkalainen tyttö, joka haluaa kipeästi kallion lukioon. Jos teitä löytyy jotka tiedätte mahiksista päästä ja mistään muustakaan vinkeistä pyydän, että autatte!
Eli joulu todistuksen lukuaineiden ka ei mikään paras 7,5. Yritän nostaa sen kasiin.
Harrastan teatteria viidettä vuotta.
Käyn isoskoulutuksessa.
Kitaransoittoa 2-3 vuotta harrastanut.
Otan valokuvia, kirjoittelen runoja.
Ja sitten on uhreilu harrastuksia ollut jalkapallo ja lentopallo, saako niistä pisteitä?

Luuletteko, että minulla on mahdollisuus päästä kallioon?

Ja vielä omahakemuksesta, millaisia olette tehneet, kirjallisia vai jtn erikoisuuksia?
Itse ajattelin tehdä jonkun jutun jossa sisältyy syyt miksi haluan kallioon, kaikki lisä jutut ja valokuviani ja ehkä pari runoa.

Kiitos kaikille vastanneille !! <3

Kommentit (3)

Vierailija

Harrastukset ja isoskoulutus anataa lisäpisteitä ,jos vielä saist lukuaineet 8-9 nii sulla ois todella hyvät mahikset päästä .voit myös hakea tampereen ilmaisutaidon lukioon jos ,et tuonne pääse :) onnea yritykselle ja tsemppiä :)

Vierailija

Harrastukset ja isoskoulutus anataa lisäpisteitä ,jos vielä saist lukuaineet 8-9 nii sulla ois todella hyvät mahikset päästä .voit myös hakea tampereen ilmaisutaidon lukioon jos ,et tuonne pääse :) onnea yritykselle ja tsemppiä :)

Vierailija

Luulen et sul on mahis :)
ittelläni on 8 ka
5 v musiikkii (kuoro, piano)
4 v rytmistä ja balettii
ja monta vuotta piirtämistä... mut salee saan huonot arvostelut opettajilt ): eikä oo hajuukaa miten teen sen oman hakemuksen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat