Haluan hänet takaisin

Vierailija

Kirjotan tänne nyt tästä suuresta pulmasta.
Olen siis seurustellut erään miehen kanssa n. 2,5v mutta siihen mahtuu paljon ikäviä sattumia. Olin nuori kun aloimme seurustella ja kävi sitten niin että petin kumppania. Tästä tuli kierre että hän haukkui minua ihan syystä todella pahoilla sanoilla. Suhteeseemme tuli paljon henkistä sekä fyysistä väkivaltaa. Nyt olimme sitten kuukausia erossa ja palasin takaisin hänen luokseen. Asiat ovat muuttuneet kovasti, mutta mies ei pääse noista pettämis jutuista yli. Haluaisin kovasti hänet takaisin mutta luottamuspula on suuri. En tiedä mitä tehdä, kusin itse koko tilanteen tiedän sen mutta kai tässä nyt jotakin voi tehdä. Auttakaa.

Kommentit (1)

Vierailija

Jos suhteessanne on aiemmin ollut henkistä ja fyysistä väkivaltaa, en usko, että on viisasta palata enää yhteen. Varsinkaan jos miehesi ei pysty unohtamaan tuota pettämistä. Jos nyt kuitenkin olette palanneet yhteen, teidän pitää käydä rehellisesti perinpohjainen keskustelu kaikesta tapahtuneesta ja sopia suhteen säännöistä(ei lyödä, haukuta rumasti, ei petetä). Muuten ette voi aloittaa tyhjältä pöydältä rakentamaan luottamusta uudelleen.

Mun on niin vaikea neuvoa sua, koska mielestäni viisain ratkaisu olisi unohtaa koko parisuhde. Väkivaltaisuudesta harvoin pääsee eroon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat