Vuosipäivä lahja??

Vierailija

Minulla ja poikaystävälläni tulee kohta vuosi täyteen en tiedä mitä ostaisin lahjaksi ja tarvitsisin apua.

Haluaisin että lahjassa tulisi selväksi etä välitän poikaystävästäni todella paljon ja että hän on todella tärkeä minulle. Tai sitten joku semmonen lahja mistä me kummatkin hyötyisimme. Minulla ei ole paljoa rahaa mihinkään hopea rannekoruihin tai muihin.

Olisiko teillä hyviä ehdotuksia minulle? :) Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija

Me ei olla avomieheni kanssa ostettu vuosipäivälahjoja, ollaan yleensä tehty jotain kaksin. Ollaan käyty mm. risteilyllä ja pienillä kylpylälomilla..Kerran kun ei ollut oikein varaa, käytiin vaan syömässä ja vuokrattiin leffa.
Mut jos tosiaan ei oo hirveesti varaa laittaa mihinkään rahaa, niin olisko joku muu edullisempi yhdessä tekeminen jotain. Talvella on aika hankala lähtee minnekään piknikille, mut jos leipoisit jotain?kakkua vaik?kerran tein ystävänpäivänä yllätykses sydämenmuotoisen pizzan.. :)
Jos kelit sallii, niin miks ette pakkais mukaan vaik lämmintä kaakaota termariin ja muita eväitä ja lähde luistelemaan,hiihtämään tms? :)

Vierailija

mullakin on ongelma ton vuosipv lahjan kanssa! eikä se ees oo siks et ei ois rahaa vaan koska musta tollasen lahjan pitäis nimen omaan olla ajatuksellinen eikä kallis. Kelasin ensin tehä valokuva-albumin meijän yhteisestä matkasta mut enää en kerkee:D ja oon ite aiheuttanu ittelleni paineita kun oon keksiny hyviä synttäri ja joululahjoja!:D
jotain pientä ja kivaa millä se muistaa mut kun pöhkö on intissä:(

Vierailija

hmm.. No sellanen perus lahja vois olla esim jotkut kivan näköset boxerit tai partavesi (siitä hyödyt itekki jos se on hyvän hajunen ;)). Joku tyylikäs nahkavyökin voi olla ihan kiva.
Jos sit tosiaan ei haluu käyttää paljon ollenkaan rahaa nii leipominen kuulostaa hyvältä idealta, ja vaikka aamiainen sänkyyn jos on mahollista :)

Noi suihinotto lahjakortit kuulostaa hyvältä idealta, kiitos vinkistä! taidan muistaa myöhemmin kun ite tarviin :D

Vierailija

No mä tein semmosen vihkon mis on kuvia meistä ja sit pieni teksti kaikesta mitä ollaan tehty (esim et mitä tehtiin vuosipäivänä ja kaikista matkoista ym) se on ainaki henkilökohtanen. Sit semmoset laatat on hienoja mihin on kaiverrettu teidän molempien nimet :) Ja nää lahjakortit on tietysti tosi kivoi :))

Vierailija

Lahja voi olla tosiaankin joku tosi hauska :D eli sellainen "läppä" olisi varmaan hyvä sana kuvaamaan sitä.

Itse lupauduin viemään tyttöystäväni teatteriin katsomaan musikaalia ja sitten ennen sitä syömässä ravintolassa :) Halusimme yhteisen illan ja hieman eleganssia siihen niin lopulta sitten lupauduin varaamaan hotellin meille helsingistä ;D

Eli oikeastaan vastaus sinun kysymykseen on se mitä te haluatte tehdä yhdessä? Mikään ei nimittäin voita kunnon yhdessä vietettyä iltaa :) Menisitte yhdessä luistelemaan??? Romanttinen kävely retki??? Lahjan ei aina tarvitse olla mitään esineellistä ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat