e-pillerit

Vierailija

Kysyisin e-pillereistä. Hankkisin pillerit koska harrastan seksiä poikaystäväni kanssa ja pahojen menkkakipujen vuoksi. Myös ihooni on ruvennut tulemaan enemmän ja enemmän finnejä. Joten auttaisivatko tietyt e-pillerit ''akneen''? Mitkä? ja onko teillä e-pillereistä minkälaisia sivuvaikutuksia? Tänne minkäänlaisia kokemuksia, kiitos! :>

Kommentit (2)

Vierailija

Moi. Itselläni on atooppinen iho, eli yliherkkä ja kuiva, mutta naama näin nuoruusiässä rasvanen ja eritoten leuka oli ongelmakohta ennen pillerien hankitaa. Pillereitä aloin syömään vuosi ja 3 kk sitten, ja eivät ole tuottaneet mulle minkäänlaisia sivuvaikutuksia tähänmennessä. Leuan finnnit hävisivät kokonaan ensimmäisten kolmen kk:n aikana, ja sen jälkeen ei ole ollut samanlaisia ongelmia finnien suhteen.
Kuukautiskivut leivittyivät, mutta niitä edelleen on... Pillerieni merkki on yasminelle, yhden kk:n pilleripaketti maksaa n. 15 euroa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat