Omituista käytöstä

Vierailija

Okei, eli alkuun itse olen 21v ja poikaystäväni 22v. Tänään sain tietää minua askarruttavan asian. Nimittäin poikaystäväni olisi lähdössä synttäriristeilylle, minne minua ei ole kutsuttu. Synttärit ovat hänen kaverinsa tyttöystävän ja kaveri kuulemma pyysi mun poikkiksen sinne.

Olin kyseisen tytön facebook kaveri ja nyt hän on poistanut minut kavereistaan? Hän on muutenkin ollut syyttä suotta minulle jotenkin kauhean töykeä. Esim. itse joudun aloittamaan keskustelun eikä se pitkälle kanna ja tämä tyttö katsoo minua halventavasti ilman syytä.

Minulla on paha mieli koska poikaystäväni haluaisi mennä laivalle mutta minua suututtaa että eikö hän ole ns. puolellani:/ tyttö selvästi yrittää loukata minua.

mitä te ajattelisitte/ tekisitte samassa tilanteessa?

Kommentit (15)

Vierailija

poikaystävä haluaa tuonne risteilylle oikein pakonomaisesti, mikä on mielestäni epäilyttävää. Seurueeseen kuuluu enemmän tyttöjä kuin poikia:/ Lisäksi poikaystäväni on ennenkin valehdellut minulle.

Vierailija

Ehkä poikaystäväsi kaveri on pyytänyt poikaystäväsi mukaan reissulle juuri siksi että seurueessa on enemmän naisia kuin miehiä ja haluaa itselleen seuraa juhliin. Ja se että tämä poikaystäväsi kaverin tyttöystävä ei välttämättä pidä sinusta ei tarkoita että poikaystävälläsi olisi tekemistä asian kanssa tai että heillä olisi jotain meneillään.
Eikä poikaystäväsi välttämättä ajattele että hän on joko sinun tai ystävänsä tyttöystävän puolella kun päättää siitä että meneekö ystävänsä kanssa juhlimaan laivalle jotka sattuvat olemaan hänen ystävänsä tyttöystävän syntymäpäiväjuhlat.
Et voi laittaa poikaystävääsi valitsemaan olemattomia puolia joita hän ei edes välttämättä tiedä.

Vierailija

Musta tuntuis ihan samalta kuin miltä sustakin tuntuu, eli aika tosi inhottavalta :/ Mun mielestä miehes menee sinne kuitenkin sen tytön synttäreille, ihan sama, kuka sen kutsus... En tiiä. Toivoisin ettei mies menis.

Vierailija

Oon ite aika suorapuheinen enkä jaksa mitään kiertelyä niin kysyisin ihan suoraan vaan et mikäs tää juttu on, silleen se nopeiten selviää. Turha tuhlata energiaa siihen et koko ajan pohtii et mikä tää juttu nyt on eikä kysy suoraan. Kannattaa myös tuoda julki noi sun fiilikset ja miltä susta tuntuu et hän sinne risteilylle menee.

Jotenkaan ei kuulosta silt että olisi mitään ihmeempii taustalla, varmaan just niin kuin nibzu1 sanoikin, jos kaveri pyytää risteilylle niin miksei menis? Kai sitä synttäreille saa mennä, sattu sulla sit olemaan jotain henk. koht. skismoja ko. henkilön kanssa tai ei... Ei mua ainakaan pysäyttäis jos mies sanois jostain jätkästä jonka bileisiin oon menossa et "me ei oikee olla väleissä", ei se mun asia ole. Näin siis mun näkökulmasta.

Vierailija

No nyt jatkuu omituinen käytös mun mieheltä:
- en ole kuullut hänestä klo 21 jälkeen mitään, me laitellaan toisillemme viestiä erossa ollessamme kuitenkin paljon..
- mieheni lähti vain kylmästi risteilylle eilen

:/

Vierailija

Miehelläsi on täysi oikeus lähteä juhlimaan halutessaan vaikka et siitä itse pitäisi eikä hän sinun lupaasi sihen tarvitse. Hän todennäköisesti tietää ettet pidä siitä että hän lähtee juhlimaan ja sinä et pääse mutta koska hänet on pyydetty ja halusi selvästi sinne lähteä niin hän vain lähti.
Ja olet varmasti itsekkin ollut joskus laivalla ja tiedät että sieltä ei välttämättä niin helposti viestejä lähetellä.

Vierailija

En tiedä onko minulla enää mitään sanottavaa miehelleni. Hänestä ei ole kuulunut risteilyn jälkeen juuri mitään, lukuunottamatta yhtä viestiä joka oli todella kylmä ja ei yhtään hänen tyylisensä.

Itse en aio mieheni perään ruikuttaa, hän loukkasi minua menemällä vaikken voi luottaa häneen vielä tarpeeksi (valehtelua, exien kanssa säätöä ym.) :/ tilanne on harmillinen koska rakastan häntä, mutta toisaalta hän satutti minua paljon taas kerran.

Vierailija

No nyt et voi tehdä muuta kuin jutella miehen kanssa ja selvittää, että mikäs pelin henki nyt sitten on.

Oon eri mieltä nizbu1:n kanssa siitä, että miehesi olisi ollut ok lähteä risteilylle täysin välittämättä sun mielipiteestä. Parisuhteessa ollaan kuitenkin yhtä, siinä keskutellaan, sovitaan ja tehdään kompromisseja. Jos minä olisin lähdössä risteilylle, haluaisin sille mieheni hyväksynnän, ja toisinpäin. Eikä hyväksyntää voi pyytää vain sellaisiin asioihin, joiden tietää olevan toiselle ok. Nimenomaan olisi syytä jutella silloin, jos tilanne tuottaa pahaa mieltä toiselle.

Toisekseen, jos toisesta oikeasti välittää, niin tekstiviestin on lähettänyt kyllä kolmessa sekunnissa. Ihan sama onko laivalla vai ei.

Tuo eksien kanssa säätö kuulostaa aika pahalta. Näetkö itses viettämässä eläkepäiviä tän miehen kanssa? Koska jos et, eikä tolle risteilykäytöksellekään kuulu hyviä selityksiä, niin ehkä olis aikaa laittaa pillit pussiin. Jos ite oot sitä mieltä.

Vierailija

Tosi paha tilanne. Itsellä oli kans vähän aika sitten niin, et poikaystävä oli bilereissuilla eikä vastaillut puhelimeen tai viesteihin. Muutenkin hän käy jatkuvasti bilettämässä, mutta ei kerro näistä reissuista mulle, ellen sitten kuule kaverinsa tyttöystävältä jne.

Paskaa käytöstä, taitaa olla vakavamman keskustelun paikka!

Vierailija

Jätkä yrittää kovasti pyydellä anteeksi jne. En tiedä mitä tehdä :/ ärsyttävää että tuntuu kuin hän olisi tajunnut vasta miten törkeää tämä oli minulle risteilyn jälkeen. Hän on kuulemma valmis tekemään sitä ja tätä.. en tiedä voiko hänen sanaansa enää luottaa. Lupasihan hän minulle ettei satuta minua ja nyt satutti ja vieläpä tiesi että satuttaisi..

AINIIN! hänestä oli ilmestynyt myös kuva FB missä hän istuu minulle täysin vieraan tytön vieressä.. vaikka ämmä ilmeisesti kuuluikin samaan seurueeseen.

Vierailija

No muuhun en ota kantaa, mutta vieraan tytön vieressä istumisessa ei ole mitään vikaa. Törmäämme tässä elämässä vähän väliä uusiin, toista sukupuolta oleviin ihmisiin ja istumme heidän vieressä ja juttelemme, tässä ei ole mitään väärää!

Vierailija

Ehkä nyt kannattaa sit vaan koittaa antaa anteeks ja päästä yli tosta tapahtumasta ja jatkaa elämää yhdessä mahdollisimman normaalisti.

Itse kuitenkin tekisin miehelle selväksi, että jos tollanen käytös ja tahallinen loukkaus toistuu, niin ei tartte sit enää tulla takas... Koska jos jätkä toistaa käytoksensä, niin kyllä mulle ainakin tulis sit jo mitta täyteen.

Kyllä risteilylle voi mennä ilman toistakin, mutta ei sellaisessa tilanteessa, että se syystä tai toisesta loukkaa toista.

Mutta kuten sanoin, jos se nyt tosiaan ymmärsi miten pahaa mieltä sulle aiheutti hölmöydellään, niin tuskin se sitä toistaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat