Yksi petikumppani?

Vierailija

Kertokaa siis kokemuksia ja vaikka että onko se nyt niin erikoista kun on ollut monta petikumppania.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mieki nyt sit tuun tänne sulle vastaamaan, kun kaikki kyllä lukee muttei viitsi tulla kommentoimaan tai mitään ;D Itekkin oon miettiny että oisko se jotenki erilaista, no oishan se varmaan, pahimmas tapauksessa jopa TOSI SURKEAA :D on jopa joskus ollu tosi lähellä että oisin pettänytkin, mutta sitte kumminki tullu järkiini. Eli ei mustakaan siis oikein apua oo :D

Vierailija
Marsupilami

Mieki nyt sit tuun tänne sulle vastaamaan, kun kaikki kyllä lukee muttei viitsi tulla kommentoimaan tai mitään ;D Itekkin oon miettiny että oisko se jotenki erilaista, no oishan se varmaan, pahimmas tapauksessa jopa TOSI SURKEAA :D on jopa joskus ollu tosi lähellä että oisin pettänytkin, mutta sitte kumminki tullu järkiini. Eli ei mustakaan siis oikein apua oo :D

Kiitos kumminki vastauksesta :D Ollaan siis kahdes kohtaa samas tilantees. :) Luultavasti vois ollakkin tosi surkeaa, varsinki jos siinä ei ole mitää tunteita mukana.. Mutta kyllä se silti.. Ahdistaa... Eikä tälläsestä asiasta voi sille poikaystävälle puhua.. =)

Vierailija

Niin ahdistaakin ja mua kovasti mietityttää aina silloin tällöin.. No en kyllä lähtis tästä aiheesta ainakaan ihan heti avautumaan :DDD

Vierailija

Eli itsekkin olin samassa tilanteessa kun olimme olleet 2 vuotta yhdessä, ja se johtui lähinnä siitä että kaipasin enemmän kokemusta naisista, seksiä toisen miehen kanssa en ole kovin paljoa ajatellut :) Mutta yhden kanssa olen minäkin ollut (4v myös yhdessä nyt), ja välillä mietityttää samat asiat! Tosin silloin kaksi vuotta sitten pääsin pahimman yli :D

enkeksimitäännimimerkkiä

Mutta kyllä se silti.. Ahdistaa... Eikä tälläsestä asiasta voi sille poikaystävälle puhua.. =)

Keskustelin yhden kaverini kanssa joka oli sitten keskustellut tästä asiasta miehensä kanssa ja tavallaan "luvan kanssa" kokeillut toista miestä. Ensimmäiseen mieheensä hän oli palannut tämänkin jälkeen :D Joten suosittelen kyllä puhumaan asiasta kumppanin kanssa. Jos hänkin on ollut vain sinun kanssasi, saattaa hän miettiä samoja asioita? Tosin kaikkien parisuhteessa tuollainen ei vain toimi että sovitaan että toinen kokeilee seksiä jonkun muun kanssa. Esimerkiksi minä ja mieheni molemmat olemme sen verran mustasukkaisia, ettei tuollainen järjestely varmaankaan toimisi meidän kohdallamme.... :)

Ja minäkin olen kyllä puhunut asiasta mieheni kanssa, ensimmäiset olemme toisillemme :) mutta kuten jo aiemmin sanoin, tuollainen järjestely nyt ei välttämättä meidän kohdallamme toimisi.

Vierailija

Olenhan mä sen verran äijän kanssa tästä puhunut että olen kysynyt onko se miettinyt sitä ja että ahdistaako se sitä jotenkin. Sekään siis ei ole ollut muiden kanssa. Se vaan sanoo et ei tietenkäään kulta <3<3<3 ja blaablaa. :D En mä tajuu miks se muakaan vaivaa kun meillä muuten menee ihan hyvin. Juuh meilläkään tuo ei todellakaan toimisi koska ollaan kanssa sen verran mustasukkaisia :)

Vierailija

Itsellä on ollut kaksi petikumppania ja toivon usein, että olisi ollut vain yksi eli nykyinen poikakaveri. Eksä, jonka kanssa olin ennen nykyistäni, oli tosi surkea sängyssä ja jotenkin vaikka meillä muuten kemiat kohtasivat, niin sängyssä ei tunnettu sen suurempia himoja. Voisin sanoa, että et ole menettänyt mitään. Tietenkin jokaisen ihmisen kanssa seksi on aivan varmasti erilaista, mutta parempaa se harvemmin on. Vakituinen kumppani kuitenkin tuntee sut parhaiten.

Vierailija

Joskus kait se on ihan hyvä että on ollut useampikin petikumppani, kun sitten seurustelee jonkun kanssa jota ennen ollut muitakin, niin ei tuu mitää houkutusta pettää, että pääsis kokeileen muitaki, kun on kuitenkin aikasemmin ollut muita..

Niin sillon tavallaan ajattelee että on kokenut jo ihan tarpeeksi, että oma kulta riittää vaikka loppuelämäksi, ei tarvi muita.

Koska aina kait ihmiset, ketkä seurustelee pitkään toisen kanssa, ja on kummallekin "ensimmäiset", varmasti joskus alkavat miettimään että miltä joku toinen voisi tuntua.. Niin sittenkun sitä on joskus kokeillut useampaa, niin minä ainaki tiedän että oma kultani on kaikista paras ja ainoa mulle. :)

Enkä vaihda koskaan toiseen, mieheni riittää mulle hyvin ainiaaksi ;>

Vierailija

mäkin tuun tänne nyt kylläkin kokemattomana. mutta itselläni on ollut kaksi miestä. ensimmäisen kanssa seurustelin noin vuoden. Seksikokemukset olivat silloin aivan mahtavia (yleensä), olihan hän minun ensimmäiseni. Mutta kun hänen kanssaan meni poikki, ja löysin tämän hetkisen miesystäväni, on käsitykseni seksistä muuttunut täysin. Ensinnäkin se että kun kerroin kuinka mahtavaa ja täydellistä se oli sen ensimmäisen miehen kanssa, niin en löydä sanoja tämän hetkiselle seksielämälle. Kyllä mäkin mietin että millaista se olisi taas se "alkuhuuma" ja millaista se olisi toisen kanssa, mutta on vain välillä vaikeaa uskoa että tämän parempaa seksiä paljoa on olemassa.. vaikka en kokenut olekkaan. yksi piristys aina seksielämälle on uudet kujeet. tai esimerkiksi kerran niin pieni tekokin kuin silmien peittäminen sai meidät molemmat räjähtämään. yllätä miehesi jotenkin, ja voin luvata että yllätyt itekki=)

Vierailija

heh, mulla on vähän eritavalla käynyt kun teillä. seurustellut oon yhden ainoan miehen kanssa, ja rakastan tätä yli kaiken. ollaan pari kertaa erottu, mut aina palattu yhteen ku ollaan tajuttu ettei voida olla erossa. tää meidän juttu on kestänyt kuus vuotta. sit siihen seksiin.. se meillä ei oo koskaan sujunut. kenenkään kanssa ei oo koskaan ollut niin huonoa seksiä kun tän mun kullan kanssa! ollaan yritetty erilaisia juttuja sen parantamiseks, mut mä oon edelleen tyytymätön. kaikkien muiden kanssa seksi on aina ollut MAHTAVAAAA! oon kuitenki tajunnu sen, että vaikka seksi ei mun miehen kanssa oo mitenkään erityisen hyvää, niin rakastan miestä niiin paljon, että voidaan toisetkin kuus vuotta vielä yrittää. murun kanssa kaikki muu onkin sitte niin kivaa että tämäki ongelma unohtuu!

tää nyt ei hirveesti liittyny tohon, mut kai mä tarkotan sitä että älä nyt oikeesti pelkän seksin takia hylkää kaikkea mitä ootte yhdessä saanu rakennettua! teillä ku kuitenki vissiin on ihan hyvää seksiä, niin älä lähde tutkimaan että jospa jostain löytyis parempaa..

Vierailija

Mäkään en ole ikinä ollu ku yhden miehen kanssa, ja olen siitä tosi onnellinen! On jotenkin niin ihana ja puhdas olo. Vähän samantapainen fiilis, kuin jos olisi harrastanut seksia ekan kerran vasta hääyönä... Tai no ei nyt ehkä ihan niin hieno kuin mitä se vois olla, mutta sinne päin :D

Älä ota päähänpinttymää seksikokemuksista. Alkuhuuma loppuu aina, kaikkien kanssa. Se ei siis ole niin ihana ja pitkäkestoinen tunne, että sen takia kannattaisi luopua hyvästä suhteesta.

Vierailija

Kiitos kaikille vastanneille jälleen kerran :) Tuntuu et tätä keskusteluu on katottu monta kertaa mutta kovinkaan moni ei oo vastannu :D

Yritän olla ottamatta paineita. Ei kai tää nuoruus nyt kumminkaan mene "ohi" jos on vaan yhden kanssa.. :)

Vierailija

mä oon kans aika useinki miettiny, että millasta seksi ois jonku toisen kans.. oisko se parempaa vai huonompaa vai minkälaista.. kokemuksena kiinnostaa. mutta toisaalta en halua ketään muuta kuin nykyisen rakkaani. <3 mielelläni menisin naimisiin ja olisin loppuelämäni tämän nykyisen kanssa. <3 mutta silti mietityttää se että ei voi kokeilla seksiä jonku toisen kans myös.. ääh.. mutta se vaatii kyllä paljon että uskallan olla alasti miehen edessä, siis että luotan siihen niin paljon jne.. suhteen pitää olla vahva ja mun pitää olla varma että se rakastaa mun kroppaa sellasena ku se on, ennen ku seksi onnistuu.. :)

Vierailija

Mulla oli aivan sama ongelma kun vielä seurustelin poikaystäväni kanssa. Sillä oli ollut muita ennen mua ja se tajus, että mua vaivasi asia. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, etti sen takia kannata jättää hyvää suhdetta.
Erosimme noin puoli vuotta sitten, jonka jälkeen tapailin erästä miestä ja pari kertaa sitten sänkyynkin päädyimme. En kiellä sitä etteikö kivaa olisi ollut, mutta ei se samanlaista ollut kuin vakituisessa suhteessa, jossa "uskaltaa olla oma itsensä ja kumppani tietää mitä minä haluan ja toisinpäin. Myös yhden illan juttua kokeili, mutta huomasin etti se mun juttu ole.
Olen sitä mieltä, että kaikkea kannattaa aina kokeilla jotta sitten oppii tietämään mikä sopii itselleen, eikä tarvitse sitten harmitella kun on liian myöhäistä kokeilla. Mutta hyvää parisuhdetta ei kuitenkaan kannata jättää vain senn takia, että pääsee kokeilemaan muita. Ei se loppujen lopuksi ole niin erilaista...

Vierailija

Mäkin olen monesti miettinyt minkälasita olisi olla jonkun muun kanssa. Olen siis harrastanut seksiä vain poikaystäväni kanssa mutta hänellä on puolestaan ollut monia seksikumppaneita. Varsinkin nyt kun meillä on muutenkin mennyt huonosti ja kaikki on ollu tosi hankalaa on alkanu miettimään olisko seksi parempaa ja muutenkin seurustelu ns. parempaa jonkun muun kanssa... En oo mitään poikaystävälleni nyt tästä sanonut vaikka joskus noin puol vuotta sitten asian otinkin esille koska se alkoi mietityttämään. ja miten voisi edes toiselle sanoa että haluais kokeilla joitain muita? Joissain suhteissa se varmasti voi toimiakin, mutta meijän tapauksessa en nää sellasta mahdollisuutta että ns luvan kanssa kävisin pyörimässä lakanoissa jonkun toisen kanssa, mutta seurustelisin silti edelleen poikaystäväni kanssa..

oon myös miettinyt ihan vakasti eroa parin viime kuukauden aikana, koska tavallaan oleminen tässä suhteessa ei tunnu enää oikeelta/hyvältä. Se että käytänössä riidellään kokoajan ja se että toisen ihan perus luonteenpiirteet ja tavat alkaa ärsyttää ja se tietty tunne että ei oikeesti ole yhtään mitään yhteistä enää kyseisen henkilön kanssa saa ajattelemaan vaihtoehtoja.. tilannetta vaan hankaloitta se että asutaan yhessä.....

Nyt taisin lähteä kirjottelemaan vähän ohi aiheen mutta jos jollain on kommentteja vinkkejä, ihan mitä vaan sanottavaa niin antaa palaa! neuvoja ja toisten mielipiteitä kaivataan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat