Ongelmia orgasmin kanssa

Vierailija

En ole koskaan saanut orgasmia seksin aikana, olen harrastanut seksiä vain nykyisen poikaystäväni kanssa. Suuseksiä ja käsin on kokeiltu - ei mitään. Rentoudun kyllä, enkä odota liikoja. Kerroin etten saanut sitä jo heti ensimmäisen kerran jälkeen. Minusta on alkanut tuntumaan, että hän ei enää edes yritä tyydyttää muuta kuin itseään. Ikäänkuin se on ihan sama, jos en kuitenkaan saa orgasmia, niin miksi tätä nyt pitkittämäänkään, kassit tyhjäksi ja se on siinä. Huoh. Apua kaivataan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vähän sama ongelma täälläpäin. En osaa sanoa mitään neuvoa. Me olemme kokeilleet leluja ja eri asentoja ym. mutta eipä ole auttanut. Tuntuu että se "on lähellä" mutta ikinä ei RÄJÄHDÄ, niinkuin kaverit sitä kuvailee.
Teidän täytyy joku ilta vaan ottaa tavoitteeksi sun orkkus ja yritätte. :) En oikein osaa neuvoa mutta halusin nyt jotai sanoa. :)

Vierailija

Oi kiitos sulle tosi paljon! Ihan vaan jo se että on edes joku jolla on sama ongelma helpottaa oloa.. Kun kaikki mun kaverit kattoo mua suu auki kun sanon etten mä saa orgasmia, se tuntuu tosi pahalta, ihan kun mä olisin jotenkin viallinen.. Mullakin on ollut kertoja että on ollu lähellä, mut sit se on jääny siihen ku kundi on tullu :D Kiitti vinkistä, pitääkin toteuttaa heti kun mahollista :)

Vierailija

Joo mun kaverit on samallaisia ja kysyy suu auki että miks ihmees sä ikinä ees haluut harrastaa seksiä. Ku eihän se muka voi tuntuu hyvältä ilman sitä orgasmia. Ihanaa ku jollakin muulla on sama ongelma :D tai ei siis sillain niinku et joku muuki kärsii vaan.. :D Kuinka kauan sulla sit on ollut tätä seksielämää? siis kuukausia, vuosia? :)

Vierailija

Hui.. Munki poikaystävä aatteli et eihän se sit voi olla ees kivaa.. Mut onhan se, vois vaan olla vieläki kivempaa (8 No vähän yli vuoden :)

Vierailija

Joo sama ongelma mulla on , oon harrastanut seksiä monen eri pojan kanssa enkä kertaakaan ole saanut orgasmia ;( vähän harmittaa sillain ku ei tiedä että miltä se edes tuntuu tai mitään kun ei kehtaa keneltäkään kysyä;( Leluja ja muuta olemme kokeilleet mutta mikään ei toimi ;( uudet liikkeet saattavat varmaan auttaa ja uudet lelut mutta en itse kehtaa edes kihlatulleni sanoa kaikkea mitä haluan , kannattaisi varmaan .. suosittelen siis että kokeilette uusia liikkeitä ehkä se auttaisi ;)

Vierailija

Voi teitä naisia. Teidän pitäis joskus ajatella kuten miehet ja mennä sinne minne muna vie. No jos ei ihan minne tahansa, voi saada vaikka jonkun taudin...

Leikki leikkinä. Musta vähän tuntuu että tässä on avaimeja se, ettei "kehtaa sanoa". Nykyään kun naisilla on yhtäläiset oikeudet miesten kanssa, ainakin paperilla, niin on lupa myös sanoa - suorastaan vaatia - mitä haluaa seksin suhteen. Olkaa aloitteellisia ja toteuttakaa mielihalujanne, kyllä miehenne siitä innostuvat ensijärkytyksen ja hämillään olon jälkeen. Jos eivät, vaihtakaa miestä.

Vierailija

Kyllä meitä ilmeisesti on melko paljon jotka eivät ikinä orgasmia ole saaneet.. Samaan joukkoon kuulun. Nykyisen miehen kanssa ollut jo pari vuotta, eikä ole orgasmia kuulunut... Leluja ja asentoja ja roolileikkejä ja kaikkea on kokeiltu. Emme odota liikoja ja osaan rentoutua jne. Välillä jopa keskitytään ihan vain siihen minun orgasmin tavoittelemiseen. Mutta eihän siitä tule kuin paha mieli kun ei se perkele tule! Tuntuu kyllä välillä että se olisi ihan lähellä, mutta se tunne katoaa nopeasti.. Joten me ei olla otettu siitä enää aikoihin mitään stressiä. Seksistä voi nauttia ilman loppuhuipennustakin ja se orgasmi tulee sitten kun tulee. Tähän olen päätynyt.

Vierailija

sama juttu:D en ikinä tullu enkä enään odotakkaa että tulisin. hyvältä tietysti tuntuu ja on kiva olla kullan kanssa lähekkäin ja tuottaa hälle hyvä olo. silti välillä jää kaipaamaan sitä paljon puhuttua orgasmia. no onneks ei mulle tärkein asia seksissä. enkä tule itse kokeilemallakaan

Vierailija

No hätä, your not alone! Minulla ja poikaystävällä sama.. Hän saa koko nautinnon ja mie jään ilman pah pyh... :D Pitäiskö kokeilla, jos itte olisi päällä? Moni sanonu sen olevan naisile hyvä ratkaisu!

Vierailija

Itse joskus mietin tota et pitäiskö vaan alkaa feikkaamaan niin ois kultakin onnellinen :'D Mut sit kelasin et mitä mä itse siitä hyödyn.. Jos niin alkaisin tekee niin eihän ukko enää ees yrittäis saada mua tulemaan. Ja mietis sitten jos joskus kerrot tosta kullalles, voi olla aika pettymys :/
Itsellä oli ennen sama ongelma, oman käden kautta kyllä sain orgasmin mutta en miesten. Nyt olen seurustellut avokkini kanssa reilu 1,5 vuotta ja olen oppinut todella luottamaan häneen ja olemaan rentona. En siis vieläkään saa yhdynnän aikana, mutta suuseksillä tai miehen hyväillessa esim.käsin tai lelulla saan lähes aina. Alussa mietin asiaa liikaa enkä oikeen osannut rentoutua, näin ollen en koskaan tullutkaan. Lopulta kulta oli niin pettynyt itseensä kun ei saanut minulle täyttä tyydytystä, että otettiin asia yhteiseksi projektiksi :'D Hän yritti niin kauan että tulin. :) Helpointa olisi teidän varmaan ensin itse kokeilla mikä tuntuu hyvältä, näin teidän on myös helpompi opastaa miehiänne. Itse ainakin koen että siitä on ollut suuresti hyötyä kun olen ite voinut neuvoa ja opastaa miestäni. Nykyään mies saakin minut jo tulemaan aika helposti eikä tarvita läheskään niin paljon aikaa kuin ennen. Älkää luovuttako, avatkaa suunne, rentoutukaa ja NAUTTIKAA! Tsemppiä! :)

Vierailija

olen joskus kerran feikannu ja siitä jäi vaan paha mieli ku näki miten ilonen jätkä oli(turhaan). Olemme seurustelleet yli 3v, joten sextailtuaki on tullut monta kertaa;D valitettavasti en ikinä ole saanut orgasmia seksin aikana, mutta olen tottunut jo siihen eikä se paina mieltäni suuresti, ei myöskään poikaystävän mieltä, kun hän huomaa miten hyvältä seksi minusta tuntuu. Jos ei saa niin ei saa, kyllä seksistä voi ihan hyvin nauttia ilman orgasmia, vaikka olisihan se tietysti kiva kokemus edes kerran elämässä saada :D

Vierailija

Minulle ainakin seksi on paljon muutakin, kuin pelkkä orgasmi ja yhdyntä, joten näin ollen en jaksa ottaa mitään stressiä orgasmin saamisesta. Se sitten tulee, jos on tullakseen!Minulle seksi on hyvin kokonaisvaltainen kokemus kaikin puolin. Ihanaa nauttia kaikin mahdollisin tavoin rakkaan kanssa jaetusta läheisyydestä ja rakkauden tunteesta. Ei siihen ihanuuteen välttämättä sitä orgasmia tarvita. Onneksi nuo aikuiset ja henkisesti kypsät miehet ymmärtävät sen, että nainen todella haluaa kokea kaikkea muutakin, kun sen orgasmin ja yhdynnän. Toki orgasmi voi ikäänkuin kruunata kaiken, mutta ainakin minä saan sitä hohtoa kaikesta muustakin seksiin liittyvästä onneksi, sillä orgasmin saaminen, varsinkin pelkässä yhdynnässä, voi olla vaikeaa.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

itse olen saanut kihlattuni kanssa vain ehkä yhden orgasmin ja ollaan seurusteltu 2½ vuotta.. se ei vaan tule, vaikka olisi kuinka kiihottunut! mutta itsetyydytyksessä kuitenkin saan sen helposti. enkä muidenkaan kumppanien kanssa ole sitä saanut, paitsi yhden, mutta se mies olikin sängyssä ihan omaa luokkaansa ;) jotenka oma pointti on se, että se taitaa olla aika paljon miehestä kiinni eikä niinkään tunteista. jos osaa hommansa LOISTAVASTI, niin sitten on ehkä jotain mahkuja saadakin.

Vierailija

Itselläni oli sama juttu.
Mutta nykyään saan ku oon itse päällä ja mieheni istuu esimerkiksi sohvalla. Tietty en aina mutta sanon suoraan, sen ku saavuttaa nii se palkitsee kaikki ne orgasmittomat hetket :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat