Jälkiehkäisyn luotettavuudesta!

Vierailija

Elikkäs olin yhdynnässä parikuukautta sitten. Ehkäisy jäi käyttämättä, koska humalatila oli mitä oli.. Yhdyntätapahtui aamuyöstä ja kävinkin ostamassa jälkiehkäisypillerin heti aamulla 9 aikaa. Kuukautiseni olivat loppuneet juuri samalla viikolla jolla yhdyntätapahtui. Seuraavat kuukautiset tulivatkin aika normaalisti kuukauden kuluttua edellisistä. Kuitenkin minulla on nyt sellainen epävarma olo siitä, että olisiko jotenkin mahdollista, että olisin raskaana.. Niin ja tosiaan mies ei lauennut silloin.. Toivon saavani asiallisia vastauksia.. :) Juu ja tiedän olisi pitänyt käyttää ehkäisyä, mutta en varmastikkaan ole ainoa täällä jolle on käynyt samoin.

Kommentit (7)

Vierailija

Oon ottanut kerran jälkiehkäsypillerin suhteen alussa ja toimi kyllä, tosin menkat temppuili tosi oudosti sen jälkeen niin tein kuitenkin varalta raskaustestin. En kuitenkaan ollut raskaana ja alotin samantien pillerit. Jos ei oo ehkäsyä käytetty niin kannattaa varmaan silti käydä terveyskeskuksessa.. Raskaustestikin on siellä ilmanen! Mut tosiaan jos sulla on normimenkat tullu niin tuskin raskaana oot:)

Vierailija

Me ei voida kun arvailla, varman tiedon saat vaan tekemällä testin, joka nyt ei mikään kauheen iso rahallinen menetys ole, varsinkin kun ajattelee miten helpottavaa on olla varma siit tuloksesta sitten kun sen näkee. Vaikka olisitkin 99% vakuuttunut että et ole, niin sen 1% mielenrauhankin takia kannattaa se testi tehdä.

Vierailija

Mulla petti aikoinaan sekä kortsu, että jälkiehkäisy, vaik menin heti ostamaan nappulat yhdynnän jälkeen, kun huomattiin et korsussa oli reikä.. :( kuukautisia ei sit kuulunut ja mulla oli pahoinvointiakin ja outoja tuntemuksia alavatsassa, vaik lääkäri sanoi ettei voi olla.. :P abortti tehtiin heti kuukauden sisällä..olin 16v.

Vierailija

Itse tuli joskus säädettyä päissään ja kortsua ei käytetty, Jälkiehkäisyn pitäisi toimia 72 t yhdynnästä, mutta raskaus voi alkaa 12 t yhdynnästä. Niin sitten mulla tapahtu ja abortti jouduttiin tekemään. Jos sun kuukautiset alko niin tuskin olet raskaana!:) Ja muuten vaikka mies ei lauennut, ennen laukeamista erittyy spermaa.

Vierailija

jep ite käyttäny 2 kertaa ja hyvin on toiminu. tee ihmeessä testi oman mielenrauhas takia mutta enpä jaksais uskoa että raskaana olet :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat