Miksi?

Vierailija

Minulla on ollut ainakin pari kolme vuotta näppylöitä rinnassa, eli vähän kaulasta alaspäin ja ihan rintoihin asti. Joskus vähemmän joskus ihan kamalasti. Luulen kyllä että ne ovat finnejä mutta miksi niitä tulee tänne?! Haluaisin käyttää joskus kauniita v-aukkoisia paitoja. :/ Naamassani ei pahemmin ole finnejä, mutta selässä kyllä. Ajattelin ruveta käyttämään kohta e-pillereitä, joten voisivatko ne auttaa? Onko vinkkejä?
Olisin kiitollinen vastauksista, vaikka ette itse tähän samaistuisikiaan :)

Kommentit (4)

Vierailija

Onko ne punaisia? Vähän samantapaisia, kuin alapäähän tulee karvojenajelun jälkeen? Jos on, niin mullakin on sellaisia. Niitä voi tulla eri paikkoihin kehossa, jotkut häviää, toiset kestää ikuisuuden.

Oon vaan aatellu et ne on hikinäppyjä tai jotain, ja koittanu pestä ihoa huolella, huuhdella kylmällä vedellä ja kuivattaa vielä huolellisemmin. Se on tuntunu auttavan.

Vierailija

Voi jestas dear friend. Ihan kuin omaa teksiäni lukisin. Tosin minä olen käynyt iholääkärillä. Kannattaa käydä, lääkärit on ihan ok tyyppejä ja sieltä saa apua akneen. Käytän itse sellasia aknelääkkeitä ja paria ihovoidetta. Apteekista saa ilman reseptiä ylävartalolle tarkoitettua voidetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat