Piristys sähköpostia inttiin !

Vierailija

Olen täs pähkäilly poikakaverilleni jotain piristävää sähköpostia, kun se on intissä ni vois olla kiva lukea. :) En vaan keksi mitä kirjottasin ! Kiitos avusta jos joku auttaa :)

Kommentit (8)

Vierailija

No tietenkin vähän riippuu teiän suhteen laadusta, kauan ootte ollu yhessä ja millasia ihmisiä ootte, mutta voishan sitä jotain pikkutuhmaa tai enemmänkintuhmaa lähettää, ainakin mies odottais lomia innolla ;)

Vierailija

Mun poikaystävä on ainaki tykänny ku oon selitelly et mitä oon tehny ja miten päivä mennyt, ihan tollast perusjuttua. Yhtenä iltana kun olin koneella niin pidin vaan sitä meilii auki ja aina ku tuli jotai mielee mitä haluisin sille kertoa niin kirjottelin siihen pötköön vaan.

Ja tost pikkutuhmasta, niin vinkkinä hoochymail.com - toi on siis sellanen palvelu et kun laittaa teidän nimet ja sit jotain tollast et seksikkäin ruumiinosa, lempiväri ym. niin se generoi sit englanninkielisen stoorin teistä, eli jätkälle tulee viesti et kun vastaat tähän viestiin niin saat tän tarinan, sit vaan vastaa siihen (ei tarvi olla mitään tekstiä siin vastaukses, kuhan otsikko sama) ja sit sielt tulee molempien meileihin se tarina, tääki on meillä aika paljon käytetty ja tykätty ;)

Sitte kannattaa googlata sellanen ku loving from a distance, on oikeestaa kaukosuhteita varten kerätty kaikkii vinkkejä ja tekemistä ym. mut sielt saa erittäin hyvii vinkkei tällee inttisuhteeseenki :)

Vierailija

Sillon ku mun mies oli intissä ja sillä oli enää joku 30 päivää jäljellä, lähetin sille ihan oikean kirjeen, joka sisälsi 30 pikkukirjekuorta. Jokaisen pikkukirjeen sisällä oli joku tuhma ajatus. Se oli vähän niin kuin hänen joulukalenteri, yks kirje per päivä, ja ku kaikki oli avattu niin pääsikin kotiin toteuttamaan kaiken, mitä niissä kirjeissä luki!

Mut joo, myös tuhmat s-postit uppos kuin häkä.

Vierailija

Kiitos vinkeistä. Voisin ainakin tota "joulukalenteri" hommaa koittaa ja mennä tsekkailee noi nettisivut ! :)
Pitäs pyytää äijää lähettämään sen osote sinne jos kirjeitäkin alan raapustelemaan :)

Vierailija

Poikaystävälleni on rupsahtanut viime heinäkuussa vuoden pituinen kakku. JA olen piristänyt häntä lähettämällä vanhan aikasesti kirjeitä, jotka sisältivät kuvia yms. Aina voi ottaa puhelimella kuvat itsestään kivassa naughty alusvaatteissa ja lähettää. Se kuulemma piristää todella paljon :D

Vierailija

HAHA mun on pakko tulla kertoo tänne yks juttu millä ite yritin piristää poikaystävää jouluaattona ku hän oli kiinni!

olin vissii kerra aikasemmi tyylii tehny näin, ja silloin poikakaveri tykkäs kuulemma paljo! otin siis vaa kännykällä kuvan ittestäni ku oli jotkut kivat alusvaatteet päällä ja tais olla viel tonttulakkiki päässä. laitoin sen viestin sille aamulla aikasi, ku aattelin et ku se herää nii näkee sen. koko päivänä ei tuu mtn viestii takas. siin vaihees olin jo loukkaantunu ku olin yrittäny keksii kivan piristyksen sille sinne, eikä toine ees vaivaudu vastaamaa, vaikka niil siel tosi rentoo joulu aattona. illal sitte laitoin sille viestin ( vähän loukkaantuneena ) ja sit se soitti ja ihmetteli mistä oikein puhun ja sit selvis et se ei ollut saanu sitä viestii. ku se on just saanu iphonen nii se ei pystyny vastaan ottaa mun puhelimen multimedia viestii!! no sit illal laitoin sen sähköpostii ! :D
tämmöstä!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat