Miten saisin nätit kynnet?

Vierailija

Mulla on ruma tapa pureskella kynsiä, ja kyllä, ne näyttää hirveiltä. Miten saisin kynnet ja kynsinauhat pidettyä siisteinä päivittäin enkä sortuis järsimään?! Ens kuussa on wanhat ja olisi mukavaa että kädet olis kerranki kauniina, joten olisin tosi kiitollinen kaikista neuvoista : ).

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mee laitatuttaa rakennekynnet tai sit osta jotain edullisia tekokynsiä esim Seppälästä. Mul on akryylikynnet ja en vois kuvitella eläväni ilman niitä ku kerran ottaa rakennekynnet ni on niihin koukussa aina (ainakin mun tapauksessa). Mut rakennekynnet on kyl tosi kauniit ja saa päättää itse millaiset kynnet haluaa <3 Rakennekynnet auttais sun pahaan tapaan pureskella kynsiä, kauniita kynsiä ei raaski pureskella ja lisäks ne on niin kovat, ettei niitä pysty edes :)

Vierailija

suosittelen myös rakennekynsiä! itse pääsin eroon kynsien pureskelusta rakennekynsillä, ei tosiaan näitä edes pysty puremaan. itselläni on geelikynnet, olen kokeillut myös akryylejä mutta geelit pysyvät minulla jotenkin paremmin ja näyttävätkin siistimmiltä mielestäni.

Vierailija

Kuulostaa houkuttelevalta kyllä :) Miten kustannukset ja huoltamiset/siistimiset/hoitamiset sitten toimii, haluatteko vähän kertoa lisää?
Tavallaan tuo olis niin loistavaa, toisaalta kuitenkin olis mahtava jos pystyis saamaan ihan omat kynnet pidettyä nättinä mutta se taitaa olla hankalaa enää tässä vaiheessa, kun pienestä pitäen ei oo välittäny asiasta..
Mutta juu, jos aattelee niin wanhoihin vois nyt kuitenkii hankkia jonkilaiset raapimisvälineet vaikka sieltä Seppälästä, ees siksi päiväks :--D

Vierailija

Apteekista saa (on ainakin ennen saanut) Kynnel ministä tuotetta, joka on väritöntä ja sitä levitetään kynsiin samalla tavalla kuin kynsilakkaa. Tuote kuitenkin maistuu aivan kamalalle joten kynsienpureskelusta olisi tarkoitus mahdotonta, kyseisen tuotteen maun vuoksi. Kaverillani toimi hyvin ja hän pääsi eroon kynsien syönnistä, mutta tuotetta täytyy käyttää sännöllisesti ja suht pitkään, jotta tavasta pääsee kokonaan eroon.

Tuossa linkki tuotteeseen
http://www.apteekkituotteet.fi/Kynnel-Stop-Grow-75-ml

Toivottavasti oli jotain apua. :)

Vierailija

ainakin minun kotipaikkakunnalla geelikynnet maksaa paikasta riippuen 50-90e. huollossa pitää käydä muutaman viikon välein (riippuu oman kynnen kasvusta) ja liikkeillä on omat hintansa aina huolloille. ite oon "pitkittänyt" huoltoväliä sillä, että lakkaan itse hyvällä kynnenkovettajalla ja kirkkaalla lakalla kasvaneen oman kynnen päälle, eikä eroa edes huomaa kun käyttää myös vähän viilaa.
jos rakennekynsiä pitää vaikka sen kuukauden ja käy otattamassa ne pois, ainakin itse olen ollut kauan aikaa purematta kynsiä sen jälkeen.

ja tuosta kynnelistä;
olen kokeillut kyseistä tuotetta, mutta kamala maku tarttui myös sormin syötäviin ruokiin (esim. sämpylään), joten en lähtisi sitä suosittelemaan itse :D

Vierailija
cami

parhaimmat kynnet saa ilman kynsiliimoja maidolla. jos juo kuulemma paljon maitoa, niin kynnet kasvavat vahvemmiksi...

Ihan kaikilla ei auta maidonjuontikaan, koska toisilla vain on geeneissä heikommat luut ja kynnet(ja varmaan hiukset kanssa, samaa ainetta ne on). Itse voin kyllä sanoa, että syömällä ja juomalla maitotuotteitta kynnet pysyvät vahvempina. Saan aika helposti kasvatettua pitkät kynnet.

Vierailija
kes

ja tuosta kynnelistä;
olen kokeillut kyseistä tuotetta, mutta kamala maku tarttui myös sormin syötäviin ruokiin (esim. sämpylään), joten en lähtisi sitä suosittelemaan itse :D

Sama juttu.

Ehkä voisit kokeilla ihan huolellista viilaamista ja tavallista kynsilakkaa (vaikka väritöntäkin aluksi), senkään pureskelu ei ole niin kivaa. Ja muutenkaan lakattuja kynsiä ei raaski pureskella.

Vierailija

Mulle ostettiin joskus pikkutyttönä tuota Kynneliä ja se ei kyllä auttanut ainakaan minulla. Sitäpaitsi maku tarttui moniin ruokiinki ja se ärsytti. Ite sain lopetettua kynsien pureskelun sillä, että lakkasin kynteni joka toinen päivä. Kauniita kynsiä ei tehnyt mieli purra ja kynsilakka piti myös hauraat kynnet koossa, jolloin ne eivät halkeilleetkaan. Nyt en oo purrut kynsiäni enää moneen vuoteen, vaikken niitä enää koko aikaa lakkaakkaan. :)

Vierailija

Kiva et ootte tänne vastaillu, kiitti taas kaikille : )
En tiiä mikä mielenhäiriö mulla on, mutta nyt taas kun tuli kevät ja kesä niin jollain tahdonvoimalla kai oon saanu kynsiä kasvatettua ja lyhennän niitä saksilla ja viilalla, en hampailla... JES : D Nyt haluttaa lakkailla aika tiuhaan, ku jotenki tuntuu et talvella kukaan ei kattele niin tarkkaan, et näin keskellä kirkasta kesää rumilussormet näkyy paremmin muille. Ja hyvä niin, ni saa pidettyä kynnet kuosissa.

Vierailija

Kirjottelin juuri blogiini postauksen kynsien hoitamisesta, käy katsomassa. :)

http://janinastar.blogspot.com/

Ei ne muovikynnet todellakaan ole ainoa tapa saada kauniit kynnet. ;) Kauniit ja kestävät luonnolliset kynnet ei ole mikään mahdoton saavutus, muutamalla pienellä kikalla se onnistuu. Joku jo mainitsikin siitä, että ihan jo pelkästään lakkaamalla niitä kynsiä kauniilla sävyillä pääsee pitkälle; harvemmin tekee mieli pureksia kauniin näköisiä kynsiä! :)

Vierailija

Wanhat onkin jo ohitse ja toivottavasti sait sinne hienot kynnet, mutta vastaanpa silti, jos tänne joku muukin eksyy apua hakemaan.

Minulla auttoi tosiaan kynneli silloin kun olin pieni, mutta esim. tätini jyrsi kynsiään siitä hirveästä mausta huolimatta. Ja maku tosiaan saattoi tarttua jopa ruokiin. Itse en kyllä omille penskoilleni kynneliä laittaisi, jos sellaisia olisi ja he kynsiään söisivät :D

Pika- apu näille kauniille kynsillehän on tietenkin ne n. 10€ maksavat tekokynnet jostakin marketista. Tippuilevat nopeasti, mutta eiväthän esim. Wanhatkaan päivää kauemmin kestä.

Geeli -ja akryylikynsillä pääsee helposti eroon siitä kynsien pureskelustakin, kun ovat niin kovia. Näissäkin on miinus puolensa kuitenkin. Täällä päin eräässä liikkeessä kynnet maksavat 86-106€ riippuen millaista haluaa. Huoltoväli 3-6kk ja huolto maksaa 56-71€. Pilaavat vain yllättävän paljon omaa kynttä.

Luottotuotteeni on kuitenkin OPIn Nail Envy kynsienvahvistaja :) Kynnet ovat ensimmäistä kertaa elämässäni alkaneet kasvaa näteiksi, ilman että katkeilevat heti, kun ovat millinkin mittaiset. Hintaa tällä tuotteella on n.28€.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat