Yasminelle ??

Vierailija

Hei, vaihdoin 3kk käytön jälkeen Mercilon pillerit Yasminelleihin. Ja haluaisin kuulla vähän että miten muilla on mennyt näiden yasminelleiden kanssa? Sivuoireita? :S Pelottaa kamalasti että lähteekö nämä kiukkukohtaukset pois, vai jatkuuko ne..
Tiedän että pillerit ovat henkilökohtaisia mutta eihän se haittaa jos ihmiset voivat kertoa omia kokemuksiaan.

Kommentit (2)

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Itsekin aloitin Merciloneista ja kiukkukohtauksien ja masennuksen takia vaihdoin Yasminelleihin. Oireet jatkuivat pahempina. Sen jälkeen olen kokeillut melkein jokaista merkkiä ja tullut aina siihen tulokseen, etteivät ne ole minun juttuni. Nykyään käytän kondomia.

Eli minä luulisin, että jos yhdet yhdistelmäehkäisy pillerit eivät sovi, niin eivät sovi toisetkaan. Voithan kokeilla vielä minipillereitä, mutta jos nekään eivät sovi niin peli on menetetty.

Niin ja itse olin tyhmä kun söin pillereitä 2 vuotta masennuksesta huolimatta. Nyt aion pysyä niistä kaukana :)

Vierailija

Hei! Itse vaihdoin noin vuosi sitten Yaz pillerini Yasminelleihin, koska Yaz aiheutti minulle haluttomuutta. Mulla Yasminellet on toiminu hyvin ja en ole oireillu mitenkää, ei kiukunpuuskia eikä muitakaan sivuoireita : ) Ite oon vaihtanu pillereitä nyt jo kahdesti ja Yasminellet on mulle ainakin ihan ok valinta. Uusii vaan kokeilee kunnes oikee löytyy! tai sitten pitää siirtyy muille ehkäisylinjoille :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat