Voiko?

Vierailija

En ole enää neitsyt, mutta mietin voiko toinen kerta sattua niinkuin ekalla kerralla? Ekalla kerralla ei paljoa sattunutkaan paitsi alussa, mutta en tuntenut mitään mielihyvää kylläkään.. Ja miten voisin antaa itsestäni hyvän muiston sängyssä?;) Kertokaapa! Vastauksia tarvitaan

Kommentit (11)

Vierailija

Voi sattua. Itsellä koski vielä kolmaskin kerta. Tosin mun eka kerta oli erittäin kivulias alusta loppuun asti, vaikka kosteutta oli ja oltiin varovaisia. On varmasti aika tavallista, että ekalla kerralla ei koe mielihyvää. Mutta jos sulla koski vain alussa, niin ehkä se toinen kerta ei enää koske:)

Vierailija

Mulla sattuu edelleen välillä, vaikka kertoja on alla muutamia. Mut pari ekaa kertaa sattu melkein yhtä paljon. Yleensä aina aluksi kirpasee, mutta kun mies on sisällä niin ei tunnu enää huonolta. Riippuuhan se asennostakin. : )

Vierailija

Mullakin sattui viel kolmannella tai neljännelläkin kerralla, mutta kuten Morganillakin, ensimmäinen kerta oli varsin kivulias... :/

Kaipa siinä ensimmäisten kertojen kohdalla jännittääkin niin kovin, ettei sitä mielihyvää juuri ehdi saada tai edes ajatella!

Miten voit antaa itsestäs hyvän muiston sängyssä? No alota tietty perushygieniasta. Kun on käyny raikastumassa suihkussa juuri ennen seksiä, ei tarvitse murehtia hajuja tai muita sellaisia. Suukin on hyvä raikastaa.

Miehet toki pitää aktiivisesta naisesta, eli älä ole lahna :D Kun seksielämää vasta aloitellaan, nainen-päällä on helppo asento ja mies myös pitää siitä kovasti! Älä ala panikoimaan äläkä liikaa puhuapulputa, niin eiköhän se siitä hyvin mee!

Vierailija

Mulla sattui ainaski muutamalla ekalla kerralla vielä, ja voin sanoo että ensimmäinen kerta oli yhtä tuskaa (en voinut yhtään nauttia, purin vaan peittoa kun en kehdannnu sanoa :D)
Ja sattuu vielä joskuskin, mutta kannattaa rentoutua ja yrittää nauttia tilanteesta.
Ainakin oma poikakaverini tykkää kun saa takaapäin tai jos meen ite sen päälle.

Vierailija

Kiitos vinkeistä ja vastauksista! :) Kyllä vähän jännittää nää seuraavat kerrat että miten sängyssä onnistuu. Haluaisi vain niin miellyttää toista. Mitä meiltä olette suuseksistä?

Vierailija

No luulen että monet miehet (oma mieheni ainaski) pitävät siitä. Ja onhan sitä mukava nuolla kuin tikkarii, ja nähdä miten toinen nauttii ja kiihottuu siitä :D. Ite en tykkää niellä, vaan lopetan kesken tai syljen pois (koska itseeni ällöttää sen nieleminen). Kannattaa kokeilla (mutta olla varma mitä tekee), sillon ainaki miellytät miestä, mutta eihän kaikki välttämättä pidä siitä kannattaa siis ottaa selvää ennen kun iskee kiinni. Itse ainaski nolostuin ekoilla kerroilla kun hampaani aina osuivat välillä eli tekniikkaa kannattaa harjotella :D

Vierailija

Jos suuseksiä kokeilette, niin kannattaa ihan suoraan kysellä mieheltä, mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei. Muuten ei voi oppia hyvää tapaa tehdä sitä, varsinkin kun eri miehet tykkää eri asioista:)Itselle oli helpompaa ensimmäisellä kerralla tehdä se pilkkopimeässä, koska en halunnut, että mies näkee mun räpellyksen.

Vierailija

Riippuu lisäksi miehen koosta. Olen jopa kerran joutunut tulemaan tulokseen, että ei vaan mahdu!!! Se oli helvettiä, vaikka kaukana ekakerrasta. Yleensä, kun kiihottuminen on vallalla ei seksi tunnu sattuvan, kivun huomaa kun on painittu jo pidemmän aikaa ja viimein rauhoitutaan :)
Kun immenkalvo on tiukka ensimmäisissä yhdynnöissä on luonnollista, että sattuu, mutta onni ja himo kantavat sen yli, kipu on vain hetkellinen "viilto" onnen keskellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat