Ongelmia suhteessa, taas

Vierailija

En tiedä miten kertoisin tämän kaiken teille, mutta yritän vaikka kaikki tulis jossakin ihan hullussa järkässä.

Alotan vaikka siitä, että oon ollu nykyisen poikaystäväni kanssa yhdessä vuoden päivät. Alussa kaikki oli hyvin, mutta kun olimme olleet yhdessä 8kk tuli ensimmäinen tilanne, josta suutuin miehelleni. En kuitenkaan turhasta, sillä tämä oli jatkuvasti tehnyt sitä, että lupasi tulla meille mutta sitten lopulta aina perui. Tai lupasi tulla iltapäivällä, mutta siirsi sitä aina eteenpäin, niin että lopulta olisi tullut vasta illalla (ja seuraavana päivänä koulupäivä). Suutuin tästä vihdoin ja viimein ja puhuimme asiat halki. Nyt hän ei enään tee sitä, sillä ymmärsi varmaankin kuinka inhottavalta musta tuntui.

Siitä lähtien suhteemme on mennyt yhtä vuoristo rataa, 2kk hyvin ja hetken aikaa taas huonommin. Kun meille tuli vuosi täyteen, mulla oli kaikenlaisia luuloja, että se tykkäis jostain muusta, koska käyttäytyi koulussa sillä tavalla. En olisi saanut pitää tätä kädestä, kun tämä jo vetää syvään henkeä ja puuskauttaa ilman ulos rauhoitellakseen itseään. Jäykkyydestä puhumattakaan! Puhuimme asiat läpi taas ja enään mulla ei ole sellaista epäluuloa, että se tykkäisi jostain muusta, koska sanoi ettei tykkää. Puhuin myös siitä, että ollaan oltu jo vuosi yhdessä, joten on ihme jossei se pystyis olemaan mun kanssa normaalisti niinkuin aikuiset ihmiset (eikä mikään ala-aste suhteessa olevat). Niin ja tuo epäluulon tunne, et se ois kiinnostunu muista naisista tuli varmaankin lähinnä siitä, et voi yhdel kädel laskee kuin monta kertaa se on sanonu mua kauniiks tai muuten kehunu.

Siitä lähtien kaikki alkoi taas menemään hyvin, jonkun aikaa. Nyt taas musta tuntuu, että en saa olla sen kanssa tarpeeks. Viimeks nähtiin kunnolla viikko sitten illalla koulun jälkeen, kun taas ylä asteella ollessa meillä oli aikaa useempana päivänä koulun jälkeen, eikä sillä olul pelejäkä viikonloppusin niin usein. Ottaa päähän, kun se on joka vkl menossa jonnekkin, minkä millonki joukkueen kanssa. Oon alkanu miettimään, jos taas pitäisin pienen puhehetken siitä, kuinka en saa olla sen kanssa tarpeeks. Että onko sille ne pelit kaikki kaikessa, sillä ymmärrän hyvin, että lukiossa ei pärjää samalla lukemisella kuin yläasteella. Mutta jostain muustahan se sitten aina on pois?
Olen miettinyt myös, arvostaako se mua todella tai olisko se valmis pihistämään jatko-opiskelu paikasta mun takia tai matkustamaan aina viikonloppusin sitten kattomaan mua (ja tietysti toisinpäinkin, mut mun puolesta ei oo hätää :)), sillä itse seurustelen sen takia, että oikeasti löytäisin sen oikean. Ei mua kiinnosta olla yhdessä jonkun kanssa, jos en sitten oikeasti sais olla sen saman henkilön kanssa myös tulevaisuudessa. Kerroin saman asian jo poikaystävälleni ja asia oli hänelle ihan ok, kun ei luikkinut häntä koipien välissä vauhdilla karkuun.
Pidän kyllä jätkästä, mutta aina tulee jotakin uutta joka pistää miettimään, onkohan toi sittenkään mulle oikea? Vai onko tää edes normaalia mun ikäsen (16) suhteessa?

Oon jopa ruvennu ajattelemaan muita seksuaalisesti, mutta silti jos ajattelen esimerkiksi pussaavani jotakin heistä, niin koko ajatus alkaa oksettaa.

Kiinnostais teiän mielipiteet asiasta, sekä myös se kuinka useesti näette poikaystäväänne vapaa-ajalla.

Kommentit (2)

Vierailija

Ota huomioon, että tämä on taas pojan mielipide asiasta.

Eli olette nyt olleet n. vuoden yhdessä. Onneksi olkoon siitä :)! Vuosi on pitkä aika ja silloin helposti alkaa miettimään suhdetta jo vakavasti eli "onko tämä se elämän mies minulle?". Se on hienoa, että olet valmis jatkamaan suhdetta pitkään ja mietit sitä jo vakavasti. Olet jopa kertonut nämä tunteet jo miehellesi. Hyvä näin :)

Mitä tähän ongelmaan tulee niin se on hankala oikein tietää ulkopuolisen näkökulmasta. Itse tuli heti poikana mieleen jos poikaystävälläsi olisi huolia teidän tulevaisuudestanne? Jos poika on alkanut itsekkin miettimään tätä suhdetta vakavasti ja tajunnut millaista on elää vakavassa suhteessa? Poikaystäväsi (16 v??!?) on kuitenkin aika nuori vielä ja tälläinen vakava suhde voi helposti jopa pelottaa häntä hieman. Jospa puhuisit tästä vaikka näin aluksi hänen kansaan :)

Niin ja mitä tähän omaan suhteeseeni tulee niin näen omaa tyttöystävääni aika usein (Usein on minulla sellainen 2-3 kertaa viikossa) Tyttöystävälläni on vakituinen työpaikka, joka hieman kyrsii minua. Monesti aika mikä jää vapaaksi menee töissä ja tällöin ei aikaa jää minulle hirveän paljon :(. Onneksi suostuin mennä hänen tanssi parikseen vanhoihin niin saa siellä treeneissä tavata häntä :D (Vaikka tälläiset "tapaamiset" ovat mielestäni aivan sanonko mistä, kun ei siellä kerkeä jutella)

Toivottavasti saat jotain apua tästä tekstistä ja aina voi kysyä lisää neuvoa :D Onnea ja menestystä suhteellenne!

Vierailija

Puhuin hänen kanssaan tänään tuosta tulevaisuudesta ja tulimme siihen tulokseen, että hänkin olisi valmis lähtemään minua tapaamaan, mikäli eri paikkakunnille menemme opiskelemaan. Molempia kiinnostaa urheilu ammattina, joten mahdollisesti päästään samaan paikkaan, riippuu tietenkin pääseekö pääsykokeista läpi ja mitä eri paikat tarjoaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat