hyviä hiusvinkkejä :)

Vierailija

Miten saisin pääni näyttämään kiinnostavalta? Minulla on normaalit hiukset, siis tummanruskeat, pitkät ja ovat aina auki tai ponnarilla. En oikein keksi mitä voisin tehdä, joten voisiko joku hieman auttaa ;) otan kaikenlaisia vinkkejä vastaan, kiitos ! :--)

Kommentit (5)

Vierailija

Kihartaminen on tehokas keino tuomaan vaihtelua. Itse tykkään tehdä kreppauksia, kun ei kiharat pysy minun hiustyypissä kunnolla.

Vierailija

mulla on eri ongelma, haluaisin että mun hiukset kasvaisivat nopeammin, olin tyhmä ja menin leikkaamaan hiukset ja nyt on raha pula niin ei pysty eikä jaksa ostamaan hiuspidennyksiä... mut olen samaa mieltä, että jos haluaa vaihtelua hiuksiin niin kiharrus, otsatukan leikkaaminen, pätkiminen... jne. itse leikkaan vaan rohkeasti erilaisia malleja hiuksiini =)

Vierailija

erikoinen leikkaus ei ole paras vaihto ehto, koska ns.normaaleista hiuksista saa hienoja ja helppoja kampauksia! itse olen useasti leikannut hiukseni mitä omitusimpiin malleihin, ja aina on muutaman viikon jälkeen kaduttanut.
nuttura on kiva kampaus, itse en osaa hienoa nutturaa tehdä, mutta tähän ongelmaan on helppo rataisu: glitteristä saa ostettua sellaisen "donitsin" (mustana ja vaaleana, hiusväristä riippuen.)joka ponkkarin tavoin laitetaan päähään jaa siitä ohjeiden mukaan tehdään kaunis nuttura. (mm. taitoluistelijat käyttävät näitä.)
ponihäntä-kampaukseen saa tällä tavalla vaihtelua:
tupeeraa kunnolla, laita lakkaa ja ponkkari päähän.
ranskanletti on hieno ja kätevä koska kaikki hiukset saa naamalta pois.
ja cosmossa tietty on hyviä kampaus vinkkejä!

Vierailija

itse taas tarvisin vinnkejä siihen, mitä hiuksille tehdään, jos niitä haluaa pitää auki, sillä pidän hiukseni aina ponnarilla, nutturalla,letillä jne jne. haluaisin tuuheat,ei sähköstyvät hiukset!
(minulla on siis aika pitkät, vaaleat ei koskaan värjätyt hiukset)

Vierailija

Mun kampaaja anto kerran ohjeen, et tupeeraa pikkasen hiusten tyvestä ja sit jotenki "silittää" ne sitteen ettei se jää siihen semmoseks möykyks u know...Ja tietysti se et hiukset eivät olis tasapitkät...Siis vähän leikattu kerroksittain nii tuuhentaminen on iisimpää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat