Miltä yhdynnän kuuluisi tuntua?

Vierailija

Ongelmani on, että yhdyntä ei tunnu oikeastaan miltään, tai ei ainakaan hyvältä. Orgasmia en todellakaan ole ikinä yhdynnässä saanut, eikä sillä olisi niin väliäkään, jos vaan muuten nauttisin hommasta!

Kertokaa miltä yhdyntä teistä tuntuu, ja miten sen voisi saada tuntumaan paremmalta? Ihan aloittelija en ole, takana on melkein neljä vuotta seksielämää, josta suurin osa pitkäaikaisen poikaystävän kanssa. Tuntuu että kaikkea on kokeiltu, mutta homma ei vaan toimi, eikä seksiä tee mieli kun se ei tunnu hyvältä.

Kommentit (4)

Vierailija

Sinä kysyt mielestäni aika vaikean kysymyksen nyt. Tähän kysymykseen varmasti ei ole yhtä ja ainoaa vastausta. Voin silti yrittää vastata. No jos nyt aivan rehellinen olen, niin en minäkään ihan aina ihan hirveästi nauti siitä pelkästä yhdynnästä, pidän varmaan enemmän siitä muusta, mitä useimmin ennen sitä tapahtuu. Sitä nautintoa yhdynnässä ei ole aina ihan helppoa saavuttaa, koska se on ilmeisesti kiinni varsin monista tekijöistä yhtä aikaa. Pitäisi olla mahdollisimman rento ja kiihottunut, tekniikalla on myös merkitystä+ asennolla ja oikeastaan olisi parasta olla vielä mahdollisimman sopivan kokoinen kumppani. Jos nämä asiat toteutuvat tai ainakin melkein, niin pelkässä yhdynnässä voi kokea orgasmin ja sen tuntemuksia. Aina nämä asiat eivät mitenkään toteudu, ja sitten se jo saattaakin vaikuttaa seksin nautittavuuteen haitallisesti. En kyllä tiedä, jos et juuri koskaan pysty nauttimaan yhdynnästä. Sen kuitenkin pitäisi tuntua hyvälle, ja useimmin se tuntuukin, kun nuo edellä mainitsemani muutamat asiat toteutuvat. Ja yleensä ne onnistuvatkin ihan hyvin, kun kokemusta tulee enemmän. Ehkä teidän kannattaa suosiolla jättää se yhdyntä vähemmälle,ja tehdä vaan pienempi aika sitä. Voitte sen sijaan tehdä kaikkea muuta nautinnollista, mistä te molemmat pidätte ja saatte mielihyvää.

Vierailija

Itseeni vaikuttaa tosi paljon se, millainen mieliala minulla on lähiaikoina ollut. Jos olen ollut stressaantunut,niin stressaaminen asioissa, jotka eivät edes liity seksiin, vie paljon voimia ja jos yksinkertaisesti ei ole onnellinen, voi olla vaikeaa nauttia...
Kyllä yhdyntä on todella nautinnollinen asia, mutta se on sitä vain silloin, kun itse on henkisestikin läsnä ja haluaa toista.

Vierailija

ite oon kyllä miettiny samaa kun yhdyntä ei edelleenkään tunnu oikeen miltään tai jos tuntuu niin se on kipua.. :o yleensä ei tunnu juuri miltään ja välillä sattuu.. :(

mitä pitäisi tehdä?

Vierailija

No musta yhdyntä tuntuu täyttymykseltä. Kun haluttaa, niin tuntuu, että pitäisi saada täyttyä (kun taas miehestä käsittääkseni tuntuu, että pitäisi saada tyhjentyä)... Ja yhdynnän aikanahan molempien tarpeet toteutuu!

En keksi muita neuvoja yhdynnäntunteen parantamiseen kuin sen, mikä itselle eniten auttoi ja minkä tuolla toisessa ketjussa jo mainitsinkin, että löytää omat seksifantasiansa. Löydettyäni itse fantasian, joka räjäytti mun tajunnan, aloin saada orgasmeja yhdynnässä aina vain nopeammin. Ennen en saanut niitä yhdynnässä ollenkaan.

Monissa oppaissa neuvotaan, että naisen olisi helpointa saada nautintoa siten, että hän on itse päällä ja saa tehdä mitä haluaa "omaan tahtiinsa"... Ei toimi muhun ainakaan ollenkaan! Ei tunnu mulla MISSÄÄN, jos mä olen päällä. En nauti siitä ollenkaan, mutta mies tykkää joten tokihan sitä hänen vuokseen toisinaan harrastaa :D

Mutta siis mulle toimii parhaiten perus lähetyssaarnaaja. Kun nainen nostaa jalkojaan sivuilla vielä sopivasti ylös, niin mies osuu juuri oikeaan paikkaan. Kädet miehen pakaroilla pystyt määräilemään vähän tahtia ja syvyyttä. Kun joku tuntuu edes vähänkään hyvältä, painat tarkasti mieleesi, mikä sen aiheutti, ja haluat sitä lisää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat