kysysin deittailust mielipiteit...

Vierailija

..eli jos löytyis molemminpuolist kiinnostust, mut ei oo vielä oltu oikeil treffeil (ei siis lasketa mesetyst ym) niin voiko toiselt vaatii esim et tietäis mitä tuntee toist kohtaa?

Kommentit (11)

Vierailija

En suosittele tuunteiden kysymystä näin aikaseen :S Poika/tyttö voi nimittäin säikähtää ja alkaa etääntyä. Anna tämän edetä hetken aikaa ja sitten kun viestit alkaa olla selkeitä ja hieman flirtahtavampia kuin ennen niin sillon voit kysyä :) Mutta se kuinka kauan tuohon menee on vaikea sanoa... joillain päivä, toisilla monta viikkoa.

Vierailija

Mulle henkilökohtaisesti on erittäin tärkeetä, että käydään "oikeilla treffeillä" En oikeestaan paljon välitä mitä ihmiset harrastaa jne. mut haluun nähdä minkälaisia ihmisiä ne on, eikä se oikein onnistu kun näillä "oikeilla" terffeillä.

Vierailija

Kyllä voi ihastua jo pelkästään vaikka sähköpostilla tutustumalla. Onhan hyvä että löydetään ne yhteiset jutut, vaikkapa mulle tietty erähenkisyys on ihan olennainen puoli miehessä, ja niistä ja kaikesta muusta juttelu onnistuu pelkän netinkin kautta.

Jos tietää tyypin vaikkas työn kautta, eli on nähnyt ja muuta niin ei kai ole niin ehdotonta tavata, että tunteet saatais selville.

Vierailija

Kiitti asiallisista kommenteista! Lisää vaa pliis!

jonnalle mun pitää sanoo sen verra et ainaku kirjotan jotain tälläst nii kirjotan just näi.. ei kai sun suhtautumises ihmisii ja niitte asioihi riipu esim niitte murteest tai muust turhast?? no ehkä mä kysyin joteki sekavasti... mut siis lisää vaa mielipiteit!!

Vierailija

Lainaus:

Kiitti asiallisista kommenteista! Lisää vaa pliis!

jonnalle mun pitää sanoo sen verra et ainaku kirjotan jotain tälläst nii kirjotan just näi.. ei kai sun suhtautumises ihmisii ja niitte asioihi riipu esim niitte murteest tai muust turhast?? no ehkä mä kysyin joteki sekavasti... mut siis lisää vaa mielipiteit!!

Joo no nyt mä en kyl valitettavast ymmärrä enää yhtään mitä tarkoitat :) Siis yritin alunperin vain ehdottaa, että miks ette menis ihan oikeille treffeille, niin ei tarvitsis koittaa arvailla, mitä toinen tuntee? Vai ymmärsinkö sun tilanteen jotenkin ihan väärin? Tarkoitukseni oli vastata ihan asiallisesti, en siis tarkoittanut olla mitenkään sarkastinen tms.

Vierailija

Joo mun ainakin pitää saada joku käsitys toisen älykkyydestä, enkä ny tarkoita mitään kouluarvosanoja.. ehkä ennemmin sitä paljon puhuttua viisautta peräänkuulutan :) ..treffeille, keilaaman ym. mitä vaan keksitte pitäis uskaltautua ennen kuin aletaan häitä suunnittelemaan ;)

ps. älä ny ap viitti alkaa kaikkia julkisesti solvaamaan.. eihän tähän muuten kukaan uskalla vastata :D

Vierailija

Ite oon niin ujo :\ että olis kiva kuulla jotain toisen tunteista, enneku mennään nille ekoille treffeille... ehkä mä pelkään sitte torjutuks jäämistä.

Vierailija

Treffata on siis sana, joka tarkoittaa kahden ihmisen kohtaamista/tapaamista. Sana deitti tai treffit tietysti luo tapaamiseen oman vireensä ja jännityksensä, sillä kummatkin osapuolet tietävät, että nyt ei ole kyse vain pelkästä tapaamisesta, että kummallakin on jonkin sortin odotukset toisiaan kohtaan.

Ujona ihmisenä pelkäsin treffejä, siksi silloin kun deittailin pistin ajatuksen päälle, että ollaan vain kavereita, jotka kohtaavat ja jutuskelevat, niin saan ulkoistettua itseni lukitsevan jännityksen tunteen pois, oonko nyt tarpeeksi jotain, tykkääkö se musta, oonko nyt fiksu ja filmaattinen, jne, sydämen tykytyksiä. Myöhemmin mulle on taasen tämän takia tullut yllätyksiä, sillä olen unohtanut, että lasillinen, leffaan meno, ravintolassa syönti ovatkin synonyymejä treffeille, joiksi niitä en ollut mieltänyt. Näiden aikana ja päättyessä on kyllä tullut selviksi toisen tunteet, onko hän ihastunut, vaiko mielessä jotain ihan muuta, tekosyynä päästä hyppäämään sänkyyn. Jos vain sen deitin jälkeen kummatkin haluaa tavata toisiaan, voi sanoa, että jotain ihastumista/kiinnostusta on ilmassa.

Deittailun flirttileikit kiusottelevat, epävarmoina tunteistaan ei uskalleta vielä sanaista arkkua siihen suuntaan aukaista. Ja tosiaan kuten eräs yllä mainitsikin, liian nopeat rakkauden tunnustukset, vaikka niitä tekiskin mieli sanoa, voivat pelästyttää karkuun toisen hyvinkin nopeasti. Miltä sinusta tuntuisi, jos outo tyyppi tulisi yht'äkkiä sanomaan sinulle, että rakastan sinua? Minulle ainakin tulee etääntymisreaktio päälle, kuinka tämä, jonka kanssa olen vähän jutustelut voi rakastaa minua, eihän hän edes tunne minua.

Mutta voihan sitä toiselta kysyä pidätkö minusta, ja katsoa kun toinen yrittää punaisena tuhista, että juu, tai väännellä kuinka sanoisi, ettei, kun ei haluaisi toista loukata. Mutta suorat ihmiset kyllä saavat suoria vastauksiakin, ja näkevät vääntelystä ja kaartelusta, onko tunteita takana vai ei. Riippuu ihmistyypistä, kuinka suoraan pystyy toiselta kysymään tahi toiselle sanomaan. Suomalaisina olemme aika paljon sellaista tyyppiä, joka tykkää piilottaa kaikki tunteensa ja ajatuksensa, ettei vaan tulisi torjutuksi tai nolatuksi.

Mutta eihän treffeille mennä ennen kuin on ilmassa jotain ihastumista. Toinen osapuoli kun ehdottaa treffejä on toisen siihen vastattava omaa sydäntään kuunnellen tullakko vai eikö, sillä ei treffejä sokkona esitetä kelle tahansa, sokkotreffit ovat asia erikseen sitten. Treffeillä sitten selviää tutustuessaan, onko tässä nyt se, jonka kanssa haluaisi aikaa enemmänkin viettää vai ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat