ongelma e-pillereistä!

Vierailija

Luulin tänää että mulla alko menkat, joten alotin e-pillereide käytön ja otin ekan pillerin (Yaz). Sen jälkee vuotoo ei enää tullukkaa, ja ajattelin et ehkä se vuoto mikä aikasemmi tuli ei johtunukkaa menkoista vaan eilisest yhdynnästä. Aina ollu tosi niukat ja epäsäännölliset menkat muutenki. Nii pilleri tuli kuitenki otettuu, nyt ehkä turhaa! Pitäskö mun nyt silti jatkaa niide ottamista? vai onks haitaks jos oon ottanu yhe pillerin ja sit lopetan ja alotan uudestaa ku menkat OIKEESTI alkaa? ja miten toi vaikuttaa ehkäsytehoon? ehkäsyneuvolaan saan yhteyttä vasta maanantain joten olisin kiitolline jos joku osais auttaa :)

Kommentit (3)

Vierailija

mä käytän kans yaz pillereitä.ei sun tarvii lopettaa niiden syömistä. kyllä ne tehoaa vaikka sulla ei oo menkat, eli ei tarvitse lopettaa nytku oot aloittanut.
Mut muista kuitenkin sen et niil kestää viikon et ne rupee toimii. Tän ekan viikon aikana ois ''turvallista'' käyttää kondomia ;)

Ainiin, ja se ei kyl mitenkään vaikuta siihen ehkäisytehoon, mut jos aloitat pillereiden syömistä silloinku menkat alkaa nii sit sul alkaa joka kuus samaan aikaan menkat. muuten sulla menee muutama (2-3) kuukautta et sun kuukautiset säännöllistyy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat