Miten nostaa miehen itsetuntoa ennen seksiä ja sen aikana?

Vierailija

Rakastan avomiestäni, mutta usein kesken kaiken esileikkien hän laskee sen lekkeriksi ja hokee, oon niin huono, hävettää ym ym.. Miten voisin osoittaa hänelle, että hän on ihana? Rupee jo ajatukset loppumaan :(

Kommentit (3)

Vierailija

No en keksi muuta kuin että kehut häntä JO ENNEN kuin hän alkaa valittaa olevansa huono. Kehu häntä siis oma-aloitteisesti, vaikkapa vaivihkaa silloinkin, kun teillä ei ole mahdollisuutta harrastaa seksiä, kuten vaikka kaupassa...

Mun mielestä tollasessa tilanteessa sä voisit periaatteessa ihan rankasti vaan kieltää häntä haukkumasta itseään. Mulla oli ennen kovin huono itsetunto, ja itseäni haukkumalla heitin bensaa liekkeihin. Lopulta mies kielsi mua ihan suoraan, että en saa enää haukkua itseäni, ääneen ainakaan. Ja se oikeasti auttoi!

Kyllähän se niin on että mies haukkuu itseään sulle siksi, että hän kaipaa kannustusta ja kehuja, ja siis kerjää niitä. Hän kuvittelee, että kerjäämällä saadut kehut nostaa hänen itsetuntoaan, mutta jälkeenpäin hänkin varmasti huomaa, etteivät ne mitään auta.

Harjoitelkaa sängyssä yhdessä, mikä miestä miellyttää ja mikä miellyttää sinua. Kun yhdessä "opettelette" miellyttämään toisianne, niin ei miehelläkään pitäisi olla enää syytä ajatella, ettei hän muka tietäisi mitä tehdä.

:)

Vierailija

Mä keskustelin samasta aiheesta aikoinaan miespuolisen ystävän kanssa. Hän sanoi että paras kohteliaisuus ja itsetunnon kohottaja on kehua miehen kalua tai seksitaitoja. Tämä nyt ei varmaan ollut uutta kenellekkään, mutta ideana onkin pujottaa kehut semmoiseen tilanteeseen, missä ukko ei ikinä uskois kuulevansa. Ja kuulema parasta olis jos kyseessä olis keskustelu, jonka miehesi "vahingossa" kuulee.

En ole vielä itse päässyt kokeilemaan, kun ei ole sopivaa tilaisuutta tullut, mutta veikkaan että ainakin mun kultaan toimii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat