neitsyt ja parisuhteessa

Vierailija

Kommentit (7)

Vierailija

Rauhallisesti vain. Muista, että ei ole mitään oikeata tai väärää tapaa, pääasia on vain se, että molemmat on ok kaiken kanssa mitä tehdään ja että kaikki tuntuis hyvältä. Siinä tärkeimmät.

Kannattaa aloittaa rentoutumisella, niin kuin joku täällä palstalla jo aiemmin neuvoikin. Eli saunokaa vaikka yhdessä ja aloittakaa seksi hieronnalla ja pitkällä esileikillä.

Muista, että vaikka joku menisikin vikaan, niin mitään hätää ei ole. Itseni tapauksessa esimerkiksi jouduttiin yrittää "ekaa kertaa" useamman kerran, koska mies ei päässyt sisään muutamalla ensimmäisellä kerralla. Mulla oli vaan yksinkertaisesti niin ahtaat paikat, että se sattui ja jouduttiin keskeyttää. Mutta kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa alkoi hyvinkin sujumaan! :)

Tsemppiä ja rauhallisuutta, niin kaikki menee varmasti hyvin!

Vierailija

Kannattaa kertoa kumppanille(jos et oo vielä kertonu). Siitä se rentouskin ehkä parhaiten tulee, kun molemmat tietää ottaa rauhassa.

Vierailija

Oma ensimmäinen kertani ei ollut mikään miellyttävä, ja se aiheutti minulle ahdistusta pitkäksi aikaa. Silloinen poikaystäväni tiesi, että en ollut vielä valmis seksiin (olin silloin neitsyt), mutta hän pakotti minut, ja se todellakin sattui, kun en ollut valmis.
Varmasti kaikki miettivät ja jännittävät ensimmäistä kertaa, onkin tärkeää, että ei suostu vain toisen vuoksi, sitä kyllä katuu myöhemmin.

Vierailija

Ite olin suunnitellut kauheesti miten se eka kerta menee, olin kelannu kaiken valmiiks.. Se oli mulle täysin selvä juttu, että se eka kerta menis sellasen jätkän kanssa jota rakastaisin hirveesti ja joka rakastais mua. Olin aina jännittänyt sitä ekaa kertaa vaikken olisi edes ollut parisuhteessa kelasin kaikkee mikä siin vois mennä vikaan ja jos se sattuis kamalasti ymsyms..
Sitte ku se eka kerta tuli ni kaikki suunnitelut osottautu turhiks... Tässä mun ekassa kerrassa ei meinaan ollu MITÄÄN suunniteltua!
Tapasin kavereideni kanssa mukavan jätkä porukan ílta röökillä juuri ennen nukkumaan menoa. Lähdimme heidän kanssaan istumaan iltaa yhden jätkän kämpälle, siellä sitten rupesi yksi pojista flirttailemaan kanssani ja niinhän siinä kävi että eka kerta oli ja meni sinä iltana!
Mies oli todella ihana, mutta tiedostin alusta asti että kyse oli vain tästä yöstä. En silti kadu koska homma on nyt pois alta ja siitä jäi kuitenkin hyvä muisto, jätkäkin oli sen verran vanhempi että osasi nää hommat ja oli todella hienotunteinen tilannettani kohtaan jonka kuiskasin hänelle juuri ennen kuin menimme sänkyyn.

Emme siis olleet kumpikaan juoneet, vaan ihan selvinpäin tapahtui tämä kaikki! Eli ei ehkä ollut suunniteltu juttu mutta menin tilanteen ja tunteen mukana!
(Niin ja olen siis tosiaan 17 täytän kesällä 18 ja tämä tapahtui juuri ennen joulua, eli ei ole minullakaan pitkä aika siitä kun olin suunnilleen samassa tilanteessa:D )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat