sinkku ja neitsyt

Vierailija

Mitä mieltä ootte 18v, ikinä seurustellu ja vieläki neitsyt? Tosi tyhmä tämmönen mut haluun tietää mitä muut ajattelee. :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No itse ajattelen, että seksiä ehtii kyllä harrastaa myöhemminkin ja seurustelu pelkän seurustelun takia olisi aika älytöntä. Ihan rauhassa voi odotella, että tulee vastaan sellanen henkilö, jonka kanssa oikeasti haluaa olla. Olin itsekin 18-vuotiaana neitsyt, en ollut kertaakaan seurustellut enkä itse asiassa edes "kunnolla" suudellut. Hetkeäkään en oo katunut, että odotin, kokemusta on ehtinyt kartuttaa myöhemmin. Kavereilta ja miehiltäkin on aina tullut vaan hyvää palautetta tuon asian suhteen. Eli ei mitään hätää, et ole ainoa, enkä jaksa uskoa, että kukaan tuota mitenkään outona pitäisi. :)

Vierailija
Sam

No itse ajattelen, että seksiä ehtii kyllä harrastaa myöhemminkin ja seurustelu pelkän seurustelun takia olisi aika älytöntä. Ihan rauhassa voi odotella, että tulee vastaan sellanen henkilö, jonka kanssa oikeasti haluaa olla. Olin itsekin 18-vuotiaana neitsyt, en ollut kertaakaan seurustellut enkä itse asiassa edes "kunnolla" suudellut. Hetkeäkään en oo katunut, että odotin, kokemusta on ehtinyt kartuttaa myöhemmin. Kavereilta ja miehiltäkin on aina tullut vaan hyvää palautetta tuon asian suhteen. Eli ei mitään hätää, et ole ainoa, enkä jaksa uskoa, että kukaan tuota mitenkään outona pitäisi. :)

Täysin samaa mieltä! :)

Vierailija

Ei siinä mun mielestä mitään. Kun alkaa seurustelemaan ja seksin harrastaminen tulee ajankohtaiseksi, niin mieskin varmasti arvostaa sitä suuresti!

Ite menetin neitsyyteni 17-vuotiaana.

Vierailija

Eihän tuo ole vielä mitään, itse täytän tänä keväänä 21 ja olen ihan samassa tilanteessa: en ikinä seurustellut ja neitsyt. Kyllä se välillä harmittaa, mutta toisaalta en olisi varmaan selvinnyt lukiosta niin hyvillä arvosanoilla, jos olisi pitänyt jakaa aika poikaystävän kanssa. Usko pois, ei siinä ole mitään häpeämistä. Mieti asiaa valoistalta kannalta: olet todennäköisesti paljon itsenäisempi ja tulet myös paremmin toimeen yksinäsi (mikä on erittäin tärkeä taito) kuin ne kaverisi, jotka ovat seurustelleet 15-vuotiaasta lähtien. Olet saanut kehittää oman identiteettisi ilman ongelmaa siitä, että pitäisi tehdä vaikutus poikaystävään. Kyllä sitä ehtii seurustella vielä ja neitsyydenkin menettää. Ei siihen tarvitse kiirehtiä. Kaikille ei vain satu sitä sitä kouluihastusta kohdalle, eikä tarvitsekaan. Pää pystyyn vaan, ei sinkkuna olemisessa ole mitään hävettävää :D

Vierailija

Eipäs tuossa mielestäni ole mitään väärää :) Itse olin myös 18 , sinkku ja neitsyt... Kyllähän se itseäni harmitti aina välillä, että olisi se "oikea" kiva löytää joskus. Noh ei siitä kauaakaan kun tapasin maailman ihanimman tytön jonka kanssa menee nyt hyvin.

Eli viestiisi voisin sanoa, että hyvää kannattaa odottaa ;) Äläkä vaan välitä siitä mitä muut sanovat sinun neitseydestä yms. yms. heillä ollut vain takana huono seksisuhde :P Thats all xD

Vierailija

Samassa tilanteessa täälläkin (tosin olen 17). En tosin ole kiinnostunutkaan kenestäkään vielä. En usko että noiden juttujen kanssa on mitään kiirettä. Kun joku jonka kanssa haluaa oikeasti kokea tuon kaiken tulee, niin eiköhän sitä sitten kerkeä :)

Vierailija

GRL et todellakaan ole ainoa.

Itse en ole kertaakaan seurustellut, ainakaan kunnolla. Tavallaan minua hävettää oma neitsyyteni, mutta toisaalta se on hyvä juttu.
Itse tapailen yhtä ihanaa miestä, mutta en kehtaa kertoa hänelle olevani neitsyt, vaikka hän puhuukin kaikenlaisista sänkyyn liittyvistä asioista. Kai mä pelkään, että se ei hyväksy mua, kun olen neitsyt. Pelkään torjutuksi tulemista, mutta tosiaan aina on muistettava tää "klisee" jos se mies välittää susta niin se jaksaa odottaa että olet valmis. JooJoo.
Olen kaveripiirini ainut joka on vielä neitsyt ja ainut, joka ei ole seurustellut ikinä. Se ei tosin mua haittaa, koska kaverit ei mieti sellasia asioita. Mutta mua itteeni se vaivaa. Ja vielä enemmän jännittää se kuinka asiasta kertoa miehelle..

Vierailija

Itse täytän syksyllä 22 ja olen vielä neitsyt, enkä ole koskaan seurustellut. Ei sillä ettenkö haluaisi, ei vain ole tullut sopivaa tilaisuutta vastaan.

Vierailija

Tosi hienoa kuulla että on muitakin parikymppisiä, jotka on vielä neitsyitä tai ei edes seurustelleet koskaan! Mä täytän tänä vuonna 20 enkä tosiaan oon koskaan seurustellu eikä ole ollut yhden yön juttujakaan. Kiinnostuksen kohteita (jopa varsin pitkäaikaisia) on kyllä ollu ala-asteelta lähtien, mutta oon aina pitäny asiat omana tietonani, koska en ole koskaan kokenut itseäni tarpeeksi kiinnostavaksi ja viehättäväksi kenellekään. Jossain vaiheessa otin asiasta tosi kovat paineet, mut nyt kun oon käytännössä aikuinen osaan olla suurentelematta asiaa liikaa. :) lähinnä pidän mielessä sen että uusia ihmisiä kannattaa tavata ennakkoluulottomasti, eiköhän sieltä joku joskus löydy joka tuntis samalla lailla mua kohtaan :)

Tulipa pitkä teksti :-D

Vierailija

Aloin seurustella nykyisen poikaystäväni kanssa muutamaa viikkoa ennen kuin täytin 20, ja sen jälkeen kuvioon tuli luonnollisesti seksi yms. Aiemmin olin tuskin edes suudellut ketään...

Turha hätäillä, kaikkien elämään nyt vaan ei kuulu samat asia samaan aikaan, eikä tarvitsekaan kuulua. Olen ihan onnellinen, että "odotin" nykyistäni enkä ollut kenenkään kanssa siksi, että "pitää olla joku". Maailmassa on ihan oikeasti muitakin hienoja juttuja kuin seksi ja miehet.

Vierailija

Moikka!
Aattelin kirjoittaa oman mielipiteeni miehen näkökulmasta.
Itelläni ei oo kokemusta kylläkään,mut sitä täs kai haetaankin:)
Ite ainakin arvostan miehenä naista joka on kokematon tai ei ainkaan mikään "huikentelija".Kokemattomuudes ei oo mitään häpeämistä,päin vastoin se on vaan plussaa.Hyvässä ja tasapainosessa suhteessa voi aidosti jakaa kumppanin kanssa asiat luottamuksella.Yhteinen kokemus vaan vahvistaa sidettä ja kyl ne seksi asiatkin sit hoituu ikäänkuin omalla painollaan,kun kummatkin sitä haluaa.
Rohkeesti vaan hyvällä itsetunnolla eteenpäin itse kukin.:)

Vierailija

Oon n.19v ja mulla on useita kavereita, jotka ei oo seurustellu koskaan ja on vieläki neitsyitä, mut ainakin näin kaverin näkökulmasta se ei oo mikään ihmeellinen asia, eikä vaikuta mihinkään. Ite en ollu seurustellu ennen nykystä poikaystävääni, joka kanssa ollaan oltu reilu 1,5v.

Vierailija

mäkin täytän tänä vuonna 21 v. ja en oo koskaan kunnolla sillai seurustellut. Oon tapaillu vähän,mut nekin on aina kaatunu johonkin. En vaa oo sitä oikeaa löytäny, nyt on vähän tullu sellanen ikäkriisi, et ois jo kiva seurustella!:D Mutta ehkä se oikee vielä jonain päivänä tulee, toivon todella:D
Joten sulla on vielä aikaa! noin kyllä mäkin aattelin sillon kun olin 18v. mut eipä tässä elämässä ooo mikään kiire. Kyllä sä sen oikeen tyypin löydät! mä uskon siihen että meille jokaiselle on joku!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat