Miks mun pitää olla näin outo..

Vierailija

Kun harrastamme poikaystäväni kanssa seksiä, suuteleminen ei tunnu miltään, eikä siinä tilanteessa jossakin välissä mikään korvien välissä. Kesken opiskelujen kyllä unelmoin hänestä, mutta kun tämä sitten on siinä nenän edessä, niin ei mitään.

Kommentit (4)

Vierailija

Siis suuteleminen ei tunnu miltään vai mikään ei tunnu miltään?

Jos pelkästään suuteleminen ei tunnu miltään, niin ei se musta outoa ole, ei se munkaan mielestä jostain syystä tunnu miltään. Musta se on ajan tuhlausta, mutta miehelle se on tärkeää, joten hänen ilokseen sitä sitten jatkan :)

Vierailija

Eli et saa siis seksistä nautintoa?!?

Jos tämä on nyt näin niin itselläni on sama ongelma. Tyttöystäväni saa nautintoa seksistä todella paljon, mutta itselläni ei mitään. Yksi yö meni miettiessä mikä minussa on vikana tai miksi juuri näin. Itse myös unelmoin koulussa vaan omasta tyttöystävästäni, mutta sitten kun se on siinä niin ei välttämättä mitään... yleensä tämä ongelma ilmenee itselläni kyllä sängyssä (jännitystä??!?) :S

No sitten lopulta sain jonkun "piikin" , kun tyttöystäväni alkoikin tekemään jotain erikoista minulle, joka sitten tuntui aivan mahtavalta :D Tämän jälkeen parani olo kummasti.

Ehkä voisit poikaystävällesi ehdottaa jotain erikoisempia juttuja?! Ei välttämättä tarvitse olla mitään kummallistakaan vaan aivan jotain kaulaan pussaamista jne. :)

Sinulla on siis kuitenkin tunteita tätä poikaa kohtaan?

EDIT: anteeksi jos ei vastannut kysymykseen, mutta niinkuin ylemmässä viestissä niin en oikein ymmärtäny mitä ajoit takaa :/

Vierailija

Todellakin on, ollaan seurusteltu vuosi ja 2kk, enkä todellakaan haluais jättää tota tämän takia, vaikka ei oo kyllä käyny mielessäkään, kun seksuaalista jännitettä löytyy. En kyllä tiedä, jos asiat olisi niin huonosti, ettei sängyssä tuntuis miltään niin kannattaisko sillonkaan jättää?

Vierailija

Ei tässä tilanteessa kannata jättämisestä puhua :) Sinulla on paljon tunteita poikaa kohtaan, joka mielestäni ratkaisee. Veikkaampa että tää on nyt vain tällästä väliaikasta. Jospa siinä on taustalla jotain stressiä jostain tai vastaavaa.

Sanotaan nyt näin, että ei hätää tuossa tilanteessa :) Tällästä sattuu kaikille joskus suhteessa.

Onnea ja menestystä suhteellenne :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat