Suihinotto

Vierailija

En ole ikinä ottanut keneltäkään suihin, ja nyt mies jonka kanssa mulla on juttua, haluais mun tekevän sen, ja pelkään etten osaa. Olisko teillä hyviä neuvoja? :)

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Kannattaa aloittaa rauhallisesti pusuttelemalla ja silittelemällä sekä miehen kalustoa että sen ympäristöä. Moni mies pitää kivesten nuolemisesta yli kaiken, joten siihenkin kannattaa panostaa. Kun on ensin vähän aikaa lämmitellyt miestä näillä konsteilla, voi ottaa peniksen pään suuhun ja alkaa pyöritellä sitä kielellään. Kannattaa yhdistellä erilaisia tekniikoita eli esim. vähän pyörittää terskaa kielellä, sitten ottaa penistä syvemmälle suuhun ja päätä ylemmäs nostaessa lisätä hiukan imua. Mikään imuri ei tarvitse olla, paineen vaihtelu tuntuu miehistä hyvältä.

Jos sperman saaminen suuhun arastuttaa, kannattaa sopia miehen kanssa että sanoo kun on laukeamassa, jolloin voit nousta pois ja jatkaa kädellä, mutta jos tahdot saada tuotteen suuhusi, anna kaiken tulla suuhun ensin ja sitten nielaise yhdellä reippaalla kulauksella.

Toivottavasti tästä oli apua:)

Vierailija

Jos tahdot tehdä kokemuksesta miehelle aivan ikimuistettavan, voit välillä katsoa silmiin samalla kun pyörittelet penistä kielelläsi ja kysyä laukeaako mies mieluummin suuhusi vai kasvoillesi ;)

Vierailija

Ai niin vielä: mihinkään ei sitten pidä ruveta jos itsestä tuntuu pahalta. Jos oikeasti tahdot kokea suihinoton ja tahdot tuottaa miehelle hyvää oloa, anna mennä, mutta pelkästään miellyttämisen takia ei pidä ruveta. Oletko muuten minkä ikäinen?

Vierailija

Kyllä mä tavallaan sitä haluan, ennen olin ehdottomasti sitä vastaan, muttä välitän kovasti kyseisestä miehestä ja haluan tuottaa sille mielihyvää, koska se tekee mulle niin paljon kaikkea. Olen 19v.

Vierailija

Rauhallisesti vaan ja muista varoa hampaita! Jos niillä kolhaset niin leikki loppuu lyhyeen... :D Pyydä miestä opastamaan ja kertomaan, mikä tuntuu hyvältä. Muista kuitenkin, ettei sun ole pakko suostua mihinkään, mitä et halua tehdä.

Vierailija
jonna88

Rauhallisesti vaan ja muista varoa hampaita! Jos niillä kolhaset niin leikki loppuu lyhyeen... :D

joo tosiaankin loppuu :D kerran vahingossa poikaystävää hampailla kolhasin ni potkas miut (vahingossa kylläkin) sängystä alas ja huuto oli kova. " MITÄ VITTUA SIE TEET!?! TUO SATTUU!!!!!" noin se jotenkin meni :DD

Vierailija

Kyllä se siitä ;) Minä itse pidän muuten suuseksistä ja suihinotosta, mutta jos miehen kalu on likainen tai haisee pahalta, niin silloin ei tee mieli ollenkaan.. :)

Muoks: Vinkki: pyörittele kieltäsi esinahan tyvessä, siis missä nahka ja terska kohtaavat. Ainakin avomieheni rakastaa tuota kutittelua ;)

Vierailija
Pörrösukka

Kyllä se siitä ;) Minä itse pidän muuten suuseksistä ja suihinotosta, mutta jos miehen kalu on likainen tai haisee pahalta, niin silloin ei tee mieli ollenkaan.. :)

Muoks: Vinkki: pyörittele kieltäsi esinahan tyvessä, siis missä nahka ja terska kohtaavat. Ainakin avomieheni rakastaa tuota kutittelua ;)

Onko kalu silloin suussa? Vai ihan vain kielellä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat