MIKSI POIKKIKSENI EI...

Vierailija

vastaa sellaisee lepertelyviestiin MITÄÄ? siin viestis oli muutki asiaa + sellaine oot ihana yms.
ni aina hän vastailee mutta jos laitan jtn tollasta nii ei!

Mikä hänt vaivaa? eikö tunteita riitä tarpeeks kirjottamaan lepertelyjä?! (hän kyllä sanonu että oon ihanin tyttö mitä on nähny ja on aina ihana ku nährään) mutta silti tulee vähän tyhmä olo kun ei toinen vastaa mitää.:(

Kommentit (9)

Vierailija

aina kannattaa puhua asioista jotka vaivaa poikaystävän kanssa, muuten asiat vaan suurenee ja saattaa vetää vääriä johtopäätöksiä ja poikaystävä tyhmänä olentona saattaa ihmetellä että mikä mättää ;) Sitten ainaki saat tietää syyn, ja jos on jotain vastaavaa ettei osaa kirjottaa sellasta tai et on vaikeeta ilmasta tunteita sillä tavalla, nii voit vaa sanoo et ilahtuisit jos edes yrittäis mut älä laita paineita :) Näin mä ainaki näkisin asian.

Ite oon aina puhunu suoraan mun poikaystävän kanssa, ja yhen kerran ku en puhunu nii poikaystävä alko ihmetellä ku käyttäydyin oudosti ja meni lukemaan mun päiväkirjaa ja siitä vasta soppa synty.. Et aina on paras puhua asioista jotka vaivaa :)

Vierailija

Toinen vaihtoehto on kans että lopetat lepertelyn vähäks aikaa. Jos miehekkääsi jää sitä kaipaamaan nii eiköhän se sitte yritä iteekki saada jotain aikaseks. Jos ei, nii sit voit ottaa puheeks että eikö se tykkää siitä tai jtn :)

Vierailija

totta, mutta jos otan asian puheeksi, luulisi että hänestä tuntuu että aina olen sanomassa aina uudesta asiasta. että koitan korjailla ja pakottaa häntä tekemään asioita. eikö se kuulosta valittamiselta jos usein aloittaa keskustelun ''mua on vähän harmittanut että sä et tee sitä ja tätä''

ei hänkää sano mulle mistään. toisaalta on kauheet elää suhteessa sillä tavalla että mua häiritsee jotku jutut. en vaa haluis turhaa riitaa

Vierailija

Hmm no voit yrittää pukea sen sanoiks toisella tavalla ku valittamiseks.. Voit vaikka kysyä jotain vastaavaa että etkö tykkää ku lepertelen sulle? tullu vaan sellanen fiilis ku et vastaa mun viesteihin sillon.. En haluais millään tavalla ärsyttää sua niillä viesteillä ja mulle tulee sellanen olo ettet välitä musta tarpeeks..

ehkä ois kaikkein helpointa selvittää tollanen asia kasvotusten. Mut joka tapauksessa yritä kuulostaa mahdollisimman vähän valittavalta tai jäkättävältä tytöltä, vaan ennemminki ehkä huolestuneelta.

Vierailija

no miehet nyt vaan ei kaikki o syntynyt leperteleen, mut vihjaise, et säkin haluaisit joskus kuulla jotain mukavaa hänen suustaan.

Vierailija

Kaikki miehet eivät vain halua/huomaa leperrellä. Se ei tarkoita että rakastaisimme naista vähemmän, vaan haluamme sen ilmaista hieman konkreettisemmin. Kuka tahansahan voi lähettää noita rakkauden tunnustuksia/ lepertely viestejä, joten mies haluaisi tehdä jotakin enemmän.
ITsehän taisin antaa itsestäni kylmän kuvan naiselleni (kyllä, olen mies), kun en huomannut laittaa viesteihin/mese-kesksuteluihin hymiöitä. Tätä tyttöystäväni sitten rupesi ihmettelemään, koska hänestä se ilmeisesti tuntui kylmältä. Toivottavasti hän kuitenkin uskoi, etten minä sitä ilkeyttäni tehnyt, vaan siksi, koska en pidä hymiöistä. Olen kylläkin joskus laittanut hänelle sitten viestin loppuun 2:sen (ja vaatii ilmeisesti selityksen: 2 <3, ja rakastavaisethan ovat yleensä pari).

Mutta vaikka me emme lepertelisi, se ei siis tarkoita ettemme välittäisi.

Vierailija

jep kannatan myös sitä että kannattaa kysyä asiasta jos vaivaa, mutta itse toimisin varmaan niin että lopettaisin sen toisataiseksi, ja katsoisin huomaako hän muutosta

oma poikaystävä ainakin joskus sano että haluaa mielummin puhua ns isoista jutuista mielummin kasvotusten ku viesteillä ja siks ei vstannut joskus kun laitoin sille jtn astetta suurempaa !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat