miten mies leppyy??

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

eli toissapäivänä suutahdin turhaan/purin omia ärsytyksiäni poikaystävääni (n.3kk yhessä) valittamalla hänelle ja tenttaamalla turhaan.

Nyt kaduttaa koska tuo oli niiiin turhaa. Hän pari pvää pitänyt hiljaiseloa vaikka yleensä ollaan yhteyksissä joka pvä. Miten voin saada hänet unohtamaan tuon (vaikka soitinkin jo ja pyysin anteeksi ja hän antoi).? Pitäisikö vielä txtata että ''nähään huomenna ja tehdään mitä vaan haluut, oot tärkee<3'' yms. Vai odottaa että hänestä kuuluu? Mitä jos hän ei enää ole aktiivisena suhteessamme tämän pienen takapakin jälkeen?

Kiitos kaikille kovasti jotka viitsii vastata <3

Kommentit (3)

Vierailija

No sinuna tapaisin hänet ja pyytäisin anteeksi ihan kasvokkain. Kerro, että suutuit turhasta ja että yrität parantaa tapasi, koska haluat olla onnellinen hänen kanssaan.

Mies arvostaa rehellisyyttä ja vilpittömyyttä. Kun pyydät vilpittömästi, oma-aloitteisesti ja vieläpä kasvokkain anteeksi, hän tietää, että olet tosissasi ja siten ehkä et myöskään toista ikävää käytöstäsi... :)

Hyvä keino on myös tarjota miehelle kylmät oluet ja kuuma pizza (ihan vaikka kotioloissa) anteeksipyynnön jälkeen, ja tehkää jotain hauskaa yhdessä, tavatkaa vaikka kavereita tai rauhoittukaa kotona suosikkitelevisiosarjan äärellä.

Kyllä se mies siitä leppyy, lykkyä tykö vain ja rohkautta :)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

oon ihan helisemässä nyt, tuntuu että menetin niin rakkaan ihmisen nyt ton tyhmän jutun takii. Se ei oo ikin ollu näin passiivinen ja etäinen yhtäkkii. Pelottaa niin paljon haluukse edes enää nähdä mua ku sano että on kipeenä ja pelkään että se on vaan tekosyy vältellä mua. (tosin oon ite ollu kipee ku nähtii viimeks ja se voinu tarttuu hyvinkin).

Vastailkaa pliis jotain mun mielenterveyden säilymiseks!!:/

Vierailija

Itse lähtisin tossa tilanteessa poikiksen luokse ja juttelesin tämän kanssa. sun pitäis pyytää siltä anteeksi kasvokkain jos se on nii pahasti sulle suuttunut. Sanot sille suoraan mikä kaduttaa ja mitä olisi pitänyt olla sanomatta ja tehdä toisin jne... näin se ymmärtää sen että oot pahollas ja ymmärrät sen itekkin mitä oot tehnyt väärin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat