apua, mies ei pääse sisääni!

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa reilut 2kk, ja olemme yrittäneet yhdyntää muutaman kerran. Ongelma kuitenkin on, että emme koskaan onnistu saamaan miehen vehjettä sisälleni! Eri asentoja on koitettu, mutta ei vaan mene, eikä kyse ole siitä, ettenkö olisi märkä.

Ongelmaa lisää myös se, että olemme molemmat seksin suhteen ensikertalaisia, ja jokaisen epäonnistuneen yrityksen jälkeen miespolo näyttää siltä, että olisi samantien valmis vajoamaan maan alle, eikä omakaan fiilis ole sieltä parhaimmasta päästä. Kenties suorituspaineiden/jännityksen/tms takia viime kerralla miehelläni lakkasi jopa totaalisesti seisomasta eli tilanne vain pahenee.

En ymmärrä missä vika tai mitä pitäisi tehdä, apua?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Muistan, kun itse menetin neitsyyteni, että muutamalla ekalla kerralla mies ei päässyt sisälle saakka mitenkään, koska muhun sattui niin kovin... Tuntui vain, ettei se mahdu sinne millään ja että kaikki paikat repee!

Mutta kyllä se siitä sitten lähti, jossain vaiheessa homma onnistus ja sen jälkeen ei oo ollu siitä huolta.

Yritän kai sanoa tässä että kärsivällisyyttä vain, muistakaa, ettei teillä oo mihinkään kiire :) Eli rauhassa vaan yrityksen ja erehdyksen kautta.

Vierailija

Kuulostaa hyvin tutulta. Meilläkin meni poikaystävän kanssa jonkin aikaa ennen kuin se ensimmäinen kerta todella onnistui kun paikat oli vaan niin ahtaat ja sattui liikaa. En mielestäni jännittänyt, mutta sitten kun vietettiin yhdessä oikein rentouttava ilta: syötiin hyvin, käytiin saunassa, juteltiin pitkään, juotiin lasilliset viiniä ja edettiin hitaasti, niin illan päätteeksi kaikki yhtäkkiä onnistuikin! Eli siis kuitenkin jännitin aiemmmin liikaa, vaikka en sitä silloin tiedostanut.

Ainoa neuvo jonka osaan antaa on se, että tehkää olonne mahdollisimman hyväksi ja rentoutuneeksi. Käykää saunassa, hierokaa toisianne jne. jne.

Vierailija

Kaikkein "jännittävintä" tässä mun ongelmassa onkin, kun mua ei satu mihinkään! Kun sitä penistä ei tosiaan saa sisälle ees sen vertaa, että se vois sattua...Ja sormettamista yms käsipeliä harrastetaan kyllä useasti ja aina ennen varsinaista ollaan kyllä puuhailtu kaikkea mahdollista muuta, joten esileikit kyllä pitäisi olla kunnossa...

Empä tiedä jos sitten H-hetken koittaessa jännitys vaan lukitsee paikat? Olen kuitenkin varsin paljon urheileva tyttönen ja lihaksisto kunnossa, joten ei varmaan muutenkaan mitään löysintä aukkoa löydy täältä suunnalta :D

Osaako joku sanoa, mikä mahtais olla helpoin asento, josta vois lähteä ens kerralla taas yrittämään?

Vierailija

Ootko koskaan ite masturboinu? Itse olin masturboinu n. 2 vuotta, ennen kuin koin ekan kertani. Uskon, että juuri se pehmeiden esineiden tunkeminen sisääni helpotti sitten sitä ekaa kertaa, eikä sattunut yhtään.

Vierailija

Jos kaikki tosiaan johtuu jostain alitajuntaisesta jännityksestä, niin mitä ihmettä asialle voisi tehdä?? Tunnen tuon poikakaverini pitkän ajan takaa vaikka ei vielä kovin kauaa ollakkaa seurusteltu, ja voin kyllä olla hänen seurassaan täysin oma itseni jne enkä koe ekan kerran tulleen mitenkään liian nopeasti...

Ja olen kyllä masturboinut, joten paikkojen pitäisi kyllä olla tutut :D

Vierailija

Kuinka vanhoja te olette??
Yksi homma on että kokeilet jonkun toisen kanssa ensikerran ja jos poikaystävälläsi ei tosiaan homma toimi niin ei siinä paljoa voi toiset auttaa..
Autan kyllä (takuulla muutkin), mutta ei voi paljoa neuvoa netissä kuin hellyyttä kehiin, joku sanoi aikoinaan: Kosketelkaa toisianne..

Vierailija

Tuli tossa mieleen että tungettekohan te sitä vehjettä vähänniinku väärään suuntaan sisään jos ei satu ja ei vaan mene :D Ittelläni ei oikeen oo kokemusta siitä ettei mene sisään, mutta jos esim vertaa tampponien käyttöön, nii pitää laittaa sisään oikeessa kulmassa.

en siis tarkota millään pahalla, jos ette vaan oo tulleet ajatelleeksi :) Sen takia se ratsastusasento on kyllä munkin mielestä paras, koska siinä pystyy ite ohjaamaan sen sisään. Jos miekkonen ei oikeen osaa hommaansa nii sehän vaikeuttaa asioita jos hän joutuu tekemään työt.

Vierailija

Olen siis 18 ja mies vuoden vanhempi...Onhan tuo käynyt tosiaan mielessä, mutta empä kuitenkaan taida poikaystävääni lähteä pettämään, vaikka tarkoitusperät olisivatkin hyvät :D (eikös tällanen joku asetelma ollut salkkareissakin muutama vuosi takaperin, eikä siitä tainnut mitään hyvää seurata...:D)

Joo toi "väärään suuntaan tunkeminen" on käynyt mullakin kyllä mielessä, joten ehkä täytyy tota ratsastusasentoa testata sitten ens kerralla...tosin jos homma ei silti toimi, nii onkin jo paskempi homma :D En vaan yksinkertaisesti tajua, miten tällanen asia voi olla näin epätoivosen vaikeeta, monet vuodet kun on kuitenkin sisälleen jo jos jonkinmoista tampoonia ja kuukuppia tunkenut ihan ongelmitta...

Vierailija

Minä ja poikaystäväni olimme myös molemmat kokemattomia kun seksielämää aloittelimme, ja sitä yhdyntää saatiin tosiaan yrittää 4-5 kertaa ennen kuin onnistui. Ei se seksi ole niin helppoa kuin luulisi. :) Kannattaa kokeilla niin että olet itse päällä ja vaikka ohjaat itse kädelläsi penistä sisääsi. Niin se ainakin meillä lopulta onnistui.

Kyllä se siitä onnistuu. :) Se on jo tosi hyvä alku, jos kostut tarpeeksi eikä yritykset satu.

Vierailija

Meilläkin sama ongelma. Sitä sanotaan, että kyllä se seksi sujuu ihan luonnostaan, mutta ei näköjään suju! :D Ei kai sitä auta muu kuin sitkeästi yrittää. Alkaa vaan iskeä epätoivo, jos ei kohta saada vietyä asioita loppuun asti.

Vierailija

Yllättävän yleinen ongelma O.o Luulin että olen joku erityinen ongelmayksilö, ja tämä on hävettänyt ihan hirveästi!! Olisiko syynä jännityksen lisäksi liian pienet häpyhuulet?

Vierailija

Moni ehdottaisi liukkaria, mutta ei sellaista tarvi. ota poikaystävältäsi suihin niin siinä kostuu miehen muna ja hän pääsee sisääsi. ei sinun välttämättä tarvitse kostua, riittää kun toinen on kostea ;) :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat