Inttilesket 2011

Vierailija

Ois kiva jakaa ajatuksia muiden inttileskien kanssa, joiden kumppanit lähti nyt tammikuussa inttiin.

Pistäkää tähän listaan nickinne, oma ja kumppanin ikä sekä se, että missä armeijassa on ja kopioikaa aina edellinen, niin menee järkevästi. :-)

whitecoffee -93 mies -91, Parola

Sivut

Kommentit (1209)

Vierailija

Moikka!

kolmas päivä loppupuolella ja mulla ainakin on ihan hirveen paha olla ja itkettää paljon. Eilen kuulin, että miekkoseni on sen koko vuoden armeijassa ja tuntu kun joku olisi lyöny ilmat pihalle enkä meinannu saada henkee.. En tiiä miten jaksan.. vai jaksanko ollenkaan..

suzanne, kumpikin -91, Kontioranta

Vierailija

Paha olo täälläkin.. Lähinnä kaikkia pelkoja on ilmenny esim. että mies unohtais mut siellä, muuttuis välinpitämättömämmäks, tai et intti veis mun paikan jollain tavalla.. Aika hyvin onneks poikakaveri tajuu ja vakuuttelee että kaikki on hyvin ja menee hyvin yms..

Eilinen ja toissa-ilta oli kyl tuntu hirveimmältä ja pisimmältä ikinä ku ei saanu kunnolla yhteyttä. En saanu unta ekana yönä kunnolla ku itketti nii pahasti enkä voinu nukkuu sillee et nään sen tyhjän paikan mun vieressä enkä voinu halata tyynyä ku se muistutti siitä etten oo halaamassa kultaa.. Sit eilen stressasin melkein koko päivän, ja itketti ja myöhemmin päivällä alko jo oksettaakki monta kertaa (huom mulla ei sit oo syömishäiriöö tai mtn, toi on joku elimistön stressireaktio). Asiat helpottu vasta ku sain sitte yhteyden siihen.

Kyl tänäänki on ollu ikävä, mut helpottaa jos on jotain tekemistä.

Angelycon -92, poikakaveri -91, Vekarajärvi

Vierailija
barbiegirl

puolet takana ja puolet edessä, mutta ei se vieläkään kivalta tunnu :(

barbiegirl -92, mies -91 ja vekara

ku sun on ollu siellä jo niin pitkään, nii osaatko sanoo että muuttaako se intti miestä paljoo? Pelkään että kullasta tulee nii mies mies että unohtaa miten se ennen puhu mun kaa esim puhelimessa, ku ei se tunnu oikeen intissä kehtaavan tupatovereittensa edessä sanoa rakastavansa mua hirveen usein yms..

Vierailija

Tää on ihan kamalaa. Tosiaan ollan puhuttu noista samoista et poikaystävä unohtaa mut se sano vaan et enköhän se oo minä jolla on enemmän tarjontaa. silti pelottaa. Ja ahdistaa kun ei saa yhteyttä, ei niin et oisin ees koittanu koska tiiän ettei se voi vastata puhelimeen. Jokatapauksessa oon saanu kolme tekstaria YHTEENSÄ eli se välinpitämättömyys pelottaa enemmän. Tai se et muuttuu intin aikana, kun noistakin on kuultu:( on kuulemma silläkin kamala ikävä ja sano et en saa hajota ettei sekään. Ehken vaan sit kerro hajoamisista.

Tuntuu jotenkin niin orvolta ettei voi soittaa vaik ois tärkeetäkin asiaa tai kun en pääse lauantain vierailupäivään eli melkeen kaks viikkoo (jos nyt pääsee tokaks viikonlopuks lomille) ollaan erossa. On ollu pitempiäkin aikoja mut sillon on kyllä itkettäny vaikka on voinut jutella ja kertoo kaikesta. Mut kyllä tää tästä kun tottuu ja varsinkin kun alkaa niitä lomia olemaan melkeen joka viikonloppu!

Tietääkö kukaan millon ne viimestään saa tietää kuinka pitkään joutuu olemaan siellä?

Ordeal, molemmat 91, santis

Vierailija

Huh, onneks löyty tällänen keskustelu missä kohtalokavereita. Ku noita aikasempia lukee, huomaa tosiaan ettei oo yksin. Olo on ihan hirvee ja joskus ikävä tuntuu nii pahalta et alkaa melkeen oksettaa. Stressaa hirveesti toi että muuttaako se armeija kauheesti luonnetta.. Uskon kuitenki että kestetään tää :)

Olis vaan kiva tietää kauanko se siellä joutuu olemaan, ja et millon ne päätetään.
Ite oon kuullu et kahen kuukauden sisällä ainakin tietää?

Ja kiinnostaa et kauanko teille on ehtiny seurusteluu kertymään?

sommeil-93, mies-91, santis

Vierailija

Totta, on se ahistavaa ku ei saa yhetyttä sillon ku ehkä eniten tarviis ja näin.. ja vaikka on nyt puhelimessa tullu vähän puhuttua, nii jotenki tuntuu et puhelut jää lyhyiks. Kyllä seki mulle vakuuttaa et ei intti todellakaa vie mun paikkaa ja että rakastaa mua aina, mut varsinki jos se tulee tekstarimuodossa nii ei se oikee tunnu ihan riittävän :/ Ku se ei vaa oo ihan sama asia. Onneks siel on sen tuvassa muitakin jolla on tyttöystävät, nii ne ymmärtää jos henkka on paljon puhelimen ääressä, ku muuten pelottais et seura tekee liikaa kaltasekseen jos ne muut jätkät ei ihan ymmärrä.

Vierailija

Okei, mä tuun nyt kuokkailee tänne, koska mun mieshän ei lähteny nyt vaa jo heinäkuus, on tosin sinne tän vuoden heinäkuuhun. Mut mun bestis (poika) lähti maanantaina ja se on pitäny mua pystyssä ku tumppi on ollu intissä. Ja nyt mun bestis on poissa, joten voin sanoo et mul on yhtä kauhee olo ku teillä on!

Angelycon: Mun mies ei oo ainakaa muuttunu mitenkää merkittävästi. Se on edellee se hellä, ihana nallekarhu mitä mä rakastan. Siit ei oo tullu mikää kovanaama ja en usko et sunkaa tarttee sitä pelkää :)

ordeal: Ei sun tartte säästellä sun miestäs siltä et sustaki tuntuu pahalta. Mä ajattelin eka noin, mut mies huomas aina viikonloppuna ku se paha olo purkaantu ja se sano et sillä on oikeus tietää viikollakin ku mulla on paha olla, ja se oli ihan oikeessa. Millon tiedetää kauan ne on siel? Niiden peruskausi kestää 8viikkoo ja vähä ennen sen päättymistä tietää mitä jatkossa tapahtuu

Meillä tulee eka vuosipäivä ens lauantaina ja mies on kiinni sen viikonlopun :< aika kova isku ku oltii niin kauan iloittu et vuosipäivä on lauantai ja saadaan juhlii sitä.

Cristaly 91, mies 91

Vierailija

Ihana kuulla et muut on selvinny noin hyvin inttiajasta, eiköhän mekin sit. Muutenkin helpottaa lukee täältä et muilla pyörii mielessä ihan samat jutut. Kun sais vielä niitä jätkiä kommentoimaan tänne..

Voi ei! mulle kans on vuosipäivä tosi iso asia, samoin kun kaikki muutkin merkkipäivät. Tosi inhottavaa ettet saa viettää sitä miehes kanssa:( tuskin mäkään kun meillä se sattuu olemaan maanantai, sait mut just tarkistamaan kalenterista:D Toivottavasti saisin töistä lomaa ees sinne valaan kun se on samalla viikolla kun meijän vuosipäivä olis.

Kiitti vastauksista:) Ehkä kuitenkin ekoihin lomiin asti yritän pitää itkut omana tietonani. Sit sunnuntaina tuskin onnistuu!

Vierailija

Meiänki vuosipäivä sillon ku se on intissä :/ Mut kai sitä voi sit juhlii vähän jälkikäteenki.. Alan jo pikkuhiljaa uskomaan ettei se siellä intissä pahasti muutu :D Ikävä vaan on nyt hirveä, ja pelkään et vaikutan hirveen takertuvaiselta aina ku sil on aikaa puhua/tekstata ja et se alkais ärsyttää sitä.. Veli kutsu mua maailman huonoimmaks inttileskeks ku vaadin niin paljon huomiota..

Vierailija

Huh, kohtalotovereita :DD Ei tää nyt NIIN kamalaa ole kun eka luulin. Maanantai oli pahin, itketti kokoajan. Mut nyt olen oppinut ajattelemaan positiivisesti, ja aika menee nopeammin jos keksii kaikkea kivaa viikolla :)

fiia -92, mies -91

Vierailija

mie täs kovasti oon toivonu et aika menee mahdollisimman hitaasti kun mies lähtee heinäkuussa inttiin... Ei oo kyllä mitään hajua miten mie tuun sen kestämään ku en nyttenkää pysty olee siit erossa.. Ja kämppääkii kovasti etitään ku se asuu äitisä luona ja asustelen täällä ja sitten kun tuo sinne vekaralle lähtee ni miun vastuuks jää kaks koiraa ja valmistun keväällä ni hyväl tuurilla oon toissä ja miulla ei oo ajokorttia eikä varaa siihen ja nää tosiaa asuu 16km keskustasta ni bussitka ei kule kunnolla. Pelottaa. ja ei oo enää kauheesti aikaa sitä kämppää hommata mut sille ei kelpaa mikää..

Voimia teille kaikille kenen miehet lähti nyt tammikuussa!

Vierailija

Jebouu täältä ilmottautuu taas yksin. Helpottaa ja on niitä vaikeampia hetkiä. Tänään piti päässä sotkuun miehen, mutta neki meni sitte.. Harmitti kyllä. Vasta soitteli sieltä niin kyllä siinä muutamat kyyneleet tirahutin jo pelkästään hänen äänen kuulemisesta. Niin kova ikävä. En kuitenkaan miehelle halua kertoa että usein iltasin itken ikävää. En halua että hän huolehtii minusta liikaa.
Kyllä kait tämä tästä

jenniilona -93, -91,

Vierailija

Taidan liittyy kans tähä keskusteluun. Oma mies kans lähti maanantaina ja on muuten niin paha olo. Koko viime yön vaa itkin ja kuvittelen et mies tulee minä hetkenä sisään ovesta. Ollaa nytte seurusteltu vähä alle vuoden ja ei yhtääkää yötä olla nukuttu erossa. Pahinta täs kaikessa on just ettei vaa pysty nukkumaa erosssa toisesta. Ajatteleeki toista ni tulee kauheen paha olo. Aina ku kuulee oman miehen äänen ni olo kyl helpottuu hetkeks mut sitte ku puhelu loppuu ni paha olo alkaa taas.. ei ikävä voi aiheuttaa näin pahaa oloo!!! mutta kai se sitte siinä ajan myötä helpottuu.. On se vaa niin hassuu et nytte ku kirjotin tätä juttuuki tänne ni siinki tuli jo kyyneleet ku ajatteliki koko miestä.
Mut tsemppii kaikille kenen mies on armeijas. Se on ihan KAMALAA!!!!

Cutee90 20w, mies 19w, säkylä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat