APUA (kaikki kommentit tervetulleita)

Vierailija

minua ahdistaa HYVIN paljon se että olen seurustellut nyt 2,5kk ja hän on IHANA, mutta...ei ikinä vie minua heille. Hän kyllä tulee mielellään meille, hänellä paljon aikaa nähdä, on kiltti ja kunnianhimoinen ihmisenä sekä myös sosiaalinen ja luotettava. EN vain ymmärrä miksei hän voi viedä minua heille?!! (viettääksemme aikaa muuallakin kuin ravintolassa,leffassa,kahvilassa, ulkona, meillä..)
Hänen äitinsä on aina kuulema kotona (ei käy töissä) ja hän on ainut lapsi, 19v. Hän ei ole ennen seurustellut, mutta sei mielestäni ole tekosyy tälle.

Onko tällä mitään tulevaisuutta, kun tuntuu että tämä suhde ei etene normaaliin suuntaan jos ei voida molempien luona aikaa viettää?

Tykkään hänestä niiin paljon, mutta pelottaa tuo mikä tässä on hänen osaltaan kyse kun ei voi viedä heille. Hän kyllä on sanonut että olen ihanin tyttö ketä on tavannut.

Kaikki apua on niiin tervetullutta<3

Kommentit (11)

Vierailija

En ehkä olis ihan kamalan huolissaan vielä tossa tilanteessa, vaikka homma varmasti onkin harmittavainen.

Olethan puhunut asiasta hänen kanssaan? Älä kuitenkaan painosta.

Jotenkin tulee mieleen, että onko siellä kotona jotain, jota hän ei haluaisi sinun näkevän? Onko äiti kenties ihan kunnossa, jos se kerran on "aina kotona"?

Jos mies kerran on IHANA, niin älä ihmeessä kuvittele, ettei suhteella voisi olla tulevaisuutta! :) Kaikki aikanaan, olette kuitenkin seurustelleet vielä aika vähän aikaa, joten jos siellä kotopuolessa jotain ongelmia on niin on vielä ihan ymmärrettävää, jos hän ei ole uskaltanut siitä sinulle kertoa.

Paljon kärsivällisyyttä ja kaikkea hyvää teille :)

Vierailija

kiitos rohkaisevasta viestistäsi! Harmittaa vaan että kun olen kysynyt että miksen voi tulla heille joskus, hän sanoi: ''no etköhän sä voi aina tulla meille''. Mutta eipä ole ikinä sitä ehdottanut. Ja kavereideni poikaystävät ovat vieneet kaverini paljon aikaisemmin esiteltäväksi... Hänen äitinsä on kotiäiti, sillä isä tienaa tarpeeksi. Tuntuu vain että hän häpeää minua ettei voi viedä vanhempiensa eteen..:(

Vierailija

Aika jännä, että äiti on kotiäiti, vaikka hänen ainoa lapsi on jo täysi-ikäinen. Mulla tuli mielee semmonea ajatus, että jos hänen äiti ois masentunu eikä jaksa nousta sohvan pohjalta siivoo yms. Ja sitte hän ei haluu tuoda muita töllöttää tilannetta. : D

Vierailija

Minulla ei ole ainakaan hyvää kokemusta niistä miehistä jotka eivät ole minua näytille vieneet.
Kehottaisin odottamaan jonkun aikaa, ja jos tilanne ei parane niin en usko että hän on tosissaan :/

Vierailija

ei hän varmasti sinua häpeä, jos kuitenkin viettää aikaa kanssasi julkisesti. varmaan häpee sitten äitiään enempi, tiedä vaikka millainen hössöttäjä sieltä löytyy ! :)

Vierailija

Kyllä minuakin jännitti viedä avomieheni ekaa kertaa "näytille".Vanhempieni luona ei ole yhtä siistiä kuin hänen mm. pitkäkarvaisen koiran takia ja meidän äiti on hirvee hössöttäjä,kyselee ihan törkeesti ja tuputtuu ruokaa kaikille jotka vaan käy. Onneks avomies on jo tottunut siihen.

Anna poikaystävällesi aikaa ja kysy vaivihkaa josko kohta pääsisit näytille.Jos ei vinkeistä tajua niin kysy suoraan. Tehoaa aika monesti miehiin.

Vierailija

2,5kk on mielestäni vielä sen verran lyhyt aika seurustella, ettei asiasta kannata panikoida.(ex suhteeni kesti about tuon ajan=tuskin edes alkoi)

Itse kyselisin jätkältä, minkä/mitkä asiat hän näkee esteenä asialle. 19 vuotias on kait usein jo myös sen verran itsenäinen etteivät kaikki asiat kuulu enää vanhemmille, ehkä hän vain haluaa elää omaa elämäänsä?

Omaa taustaani vasten mieleeni tuli alkoholismi. Mitäpä jos äiti istuu päivät kotona pullojen keskellä ja on täten esittelykelvoton, mahdollisesti jopa väkivaltainen?

Uskonnollisista tai paapomises johtuvista syistä vanhemmat eivät ehkä edes "hyväksy" seurustelua..no syitä voi olla monia ja eiköhän asia ratkea. Tiettyä takarajaa kannattaa kyllä pitää, ei olisi todellakaan ensimmäinen miespuolinen joka salaa toista naista näillä keinoilla.

Vierailija

Kenties jätkä häpeää äitiään, eikä siksi tahdo viedä sinua näytille? Jos hän liikkuu kuitenkin ilman paineita kanssasi julkisilla paikoillakin, kyse tuskin on siitä että hän häpeäisi sinua! :D

Vierailija

Mä kyllä ymmärrän sua, koska musta oli imartelevaa ku jätkä halus niin nopeesti esitellä mut vanhemmilleen.

Tohon voi olla monta syytä miks se ei vie sua kotiinsa. Yhdyn muihin siinä että älä vielä hätäile :) Anna sen kolme kuukautta mennä' ohi reilusti ni sit voit alkaa painostaa ;)

Voi olla että jätkä pelkää menettävänsä sut ja ei haluu esitellä sua äidillee ja sit heti sanoo et "no ei se sit tykännykkää musta". Tai voi olla että sillä ei oo hyvät suhteet äitiinsä ja siks haluaa olla mahd. paljon poissa kotona.... sen kyl pitäs puhuu näist asioista sulle.

Vierailija

Minäkään en halunnut ikinä viedä entistä poikaystävääni minun vanhempieni luokse. Tunnen vanhempani ja tiedän etteivät he olisi innostuneet jos olisin vienyt kyseisen henkilön kotiin (taustalla tosin sellaistakin, että vanhemmat tiesivät että poika vähän "ongelmalapsi",liian takertuva, kaikki mikä voi nuorena mennä pieleen- ihminen). Emme olisi voineet rentoutua kotonani. Olimme siis koko kolme vuotta vain hänen äitinsä luona ja muualla ulkona, mutta en vain halunnut viedä häntä kotiini. Teillä tuskin sama tilanne, mutta jotkut vain haluavat pitää oman kotinsa ns. puhtaan ja omana reviirinään, voisin etenkin kuvitella miehistä. Itse en halunnut edes pitää juhlia kotonani, koska ajattelin kotini joetnkin "pyhäksi alueeksi" jossa halusin viettää omaa aikaa ja rauhoittua. Ei sen ihmeempää.
Kannattaa kysyä jos voisit edes vaivihkaa tulla hänen mukaansa jos hän vaikka hakee jotain kodistaan? voisit pikku hiljaa tehdä ystävyyttä hänen äitinsä kanssa. Tai sitten hän pelkää hänen äitinsä olevan hyvin suojelevainen poikaansa kohtaan ja poikaystäväsi tietää että äiti saattaisi tehdä olonne tukalaksi. Pojat suhtautuvat hyvin oudosti äiteihinsä tuossa iässä, ehkä häntä nolottaa jos hänen äitinsä innostuisi liikaa sinusta (niinkuin äideillä on tapana tehdä)? =D Ehkä hän haluaa että suhteenne vakiintuu vielä tuosta, ette ole seurustelleet kovinkaan kauaa.

Vierailija

Joissain perheissä nyt vaan on niin, että on tosi iso juttu tuoda tyttöystävä näytille, se on ikäänkuin merkki siitä, että suhde on tosi vakava. Näin oli oman poikakaverin kanssa. Oltiin oltu yhdessä melkein kaksi vuotta ennenkuin hän vei minut näytille. Kyseessä on myös perhe, jossa äiti on kotiäiti ja isä töissä. Perhe on lisäksi ilmapiiriltään aika vanhanaikainen, mutta ei erityisen uskova.

Tilanteenne ei siis ole mitenkään huolestuttava. Kyllä hän vielä sinut kotiinsa vie:)Aina välillä muistutat asiasta, että olis kiva käydä siellä, mutta älä nyt liikaa painosta. Eräänä päivänä poikakaverini sanoi vaan minulle, että nyt me mennään meille, ja niin sitten mentiinkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat