Nimittelystä

Vierailija

Kysymys olisi että antaisitteko anteeksi suhteessa huora nimellä haukkumisen vaikka poikaystäväsi olisi kuinka vihainen tai olisi esim. juonut alkoholia? Luulen että minulla itsellä on ollu jo kauan aikaa pelkoa olla suhteessa. Olen ollut vähän päälle neljä kk nyt parisuhteessa. Aikaisemmissa suhteissa olen pettänyt poikakavereitani ja minulla on ollut luottamuspulaa. Nykyisen suhteeni aloitin erillätavalla kuin muut, olimme ensin kavereita ja yritin kunnolla luottaa poikaystävääni. Nyt tuntuu että tunteet on kadonnut pikkuhiljaa tuon nimittelyn myötä.

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllähän se niin on että et sä sellaista nimittelyä voi loppuelämääs kuunnella. Siks kannattaa ehkä miettiä nyt jo et haluatko jatkaa pidemmälle...

Kun suhde on vielä tossa vaiheessa, kaiken järjen mukaan teidän pitäisi olla vastarakastuneita, ei todellakaan nimitellä toisianne.

Vaikka olisit pettänyt aikaisemmissa suhteissas, sun ei kuuluis kuulla siitä sun nykyiseltä poikaystävältäs, koska hän ei ole joutunut siitä mitenkään kärsimään. Jokaisella - varmasti myös hänellä - on luurankoja kaapissa. Ne on kuitenkin historiaa.

Mut tosiaan ennen kaikkea pohtisin sinuna että uskotko sen nimittelyn loppuvan, jos vaikka puhutte asiasta. Loppuelämääs et ainakaan voi sellaista nimittelyä sietää, joten jos et usko sen loppuvan, niin kannattaa ehkä miettiä, kuinka kauan aikaa viitsit häneen tuhlata...

Oon pahoillani. Tsemppiä.

Vierailija

ite varmaan heti ensimmäisenä päivänä poikaystävälleni sanoin, että sittenku huoraks sanot nii mä lähden kävelemään. suhde on nyt jo pitkällä, ja oon edelleen samaa mieltä. toisaalta, poikaystävälläni on myös pari sellaista, että jos kutsun häntä silläjasillä-nimellä, niin hän lähtee kävelemään.

Vierailija

mikä oikeus kenelläkään ihmisellä on nimitellä toista!? ja huora on ehkä alinta mitä mies voi naiselle sanoa. se on ihan sinusta kiini hyväksytkö sinä sen että joku käyttää sinusta noin alentavaa nimitystä.. missään nimessähän tuota ei pidä niellä!! sillähän sinä osoitat että sinua SAA haukkua! O_o
itse olen ainakin päättänyt että kenkää tulee jos koskaan erehtyy minua nimittelemään, olen sitäkin saanut elämäni aikana sellaista kuunnella. minuahan ei enää kukaan nimittele, eikä pidä ketään muutakaan.
minä en ainakaan keksi mitään syytä mikä oikeuttaisi miestä kutsumaan naista jonka pitäisi olla hänen kumppanisa noin alentavasti!
sanoisin sinua miehellesi että anna olla viimonen kerta, tai sit saat oikeasti ettiä itelles sellasen.
älä ainakaan itse suostu sitä miehellesi olemaan. edes haukkumanimenä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat