Sekavat Signaalit

Vierailija

Kertokaapa mielipiteenne mun tilanteesta, en ymmärrä mun kaveria ollenkaan kun tuntuu että se lähettää nii sekavia signaaleja että mulla loppu jo niiden ymmärtäminen :D
Eli olen tuntenu mun kaverin pienestä asti ja ollaan oltu aina tosi hyviä ystäviä, muutin vanhempien kanssa pois paikkakunnaltani vähäks aikaa ja nytten muutin lokakuun alussa
takaisin tänne mistä oon kotosin ja tuon mun kaverin naapuriin.

Kun näin tuon kaverini pitkästä aikaa niin tajusin että ihastuin siihen tajuttomasti, kuitenki seurustelin sillon meidän yhteisen kaverin kanssa. Mentiin monesti yhessä joka
paikkaa ja huomasin että monesti tuo mun kaveri, tuijotteli mua jatkuvasti ja jos katsoin takasin nii hymyili, kehuu mua jatkuvasti
ja huomaa pienemmätki asiat jos oon itteäni jotenki muuttanu, pyytää mua mukaan lenkille ja kattelemaan leffoja. Yhen viinahuuruisen illan päätteeksi sain pähääni
että käyn kertomassa tunteeni tuolla mun kaverille ja ihan sama miten käy.. noh, kävin sitte pamauttamassa että oon ihastunu suhun ja tää mun kaveri sanoi että " ei millään
pahalla mutta sä oot tosi kaunis ja tosi mukava mutta sun poikaystäväs on meijän kaveri ja en haluu sille mitään pahaa ja sitten enmä oo ajatellu susta niin ja vaikka jos oonkin
nii oon kyllä heti koittanu pyyhkiä ne pois mielestä" .. tuli niin kiusallinen olo että lähdin pois samantien. Noh ajattelin sitte että oon kuvitellu päässäni kaiken ja
tulkinnu kaikki väärin koska aika selvä viestihän tuo oli. Noh, sitte ku erosin mun poikaystävästä, jonku ajan päästä kaveri tuli käymään luona muiden kanssa ja alettiin kattelemaan
leffaa, minä ja kaverini röhnöttettiin mahalla sohvalla.. sitten yhtäkkiä se alkoi omilla jaloillaan sivelemään mun jalkoja ja katseltiin sitä leffaa lopuksi niin että
jalat oli päällekkäin ja mun pää sen olkapäällä lepäämässä.. tuijoteltiin siinä toisiamme aina välillä.. nytte ku en ole kenenkää kanssa nii jutellaan aina kaikesta mahdollisesta
ja tuo jätkä onki sanonu että ollaan täysin samanlaisia että hyvä että voidaan puhua toisillemme, käydään yhessä ties missä, kehuu mua ulkonäöllisesti/henkisesti ja
haluaa esitellä kavereille ja nyt sitten joskus jos kävellään nii ottaa mua kädestä kiinni ja hymyillee ja mä oon ihan pihalla että kuinka pitäis suhtautua , en mä nyt mun muiden jätkä
kavereiden kanssa oon tuollanen että kehun koko ajan ja pidän kädestä.. ja kun tuo mun kaveri tekee tuota vaan mulle ei kellekkää muulle tytölle.. joten siis missä
teidän mielestä mennään? sitäki ihmettelen että mulla on melkeen kaikki kaverit poikia ollu aina ja oon oppinu lukemaan niiden käytöstä niin että kyllä huomaan että
jos joku tosissaan on vaan kaveri mutta tässä meidän "jutussa" en pysy perässä.. tuo mun kaveri on maanis-depressiivinen joten en tiiä että voiko tuo vaikuttaa siihen
käyttäytymiseen vai ei.. lisäksi sillä on paniikkikohtauksia/ahdistushäiriöitä niinku mullakin mutta nuo ei ainakaan mulla vaikuta niin paljon ihmissuhteisiin.. tuo kaveri on mulle
joskus kertonukki että ei oo pitkään aikaan tuntenu kunnon tunteinta eli vaikka jos nauraa jollekkin jutulle niin se saattaa olla hauska mutta siitä ei tuu sellasta tunnetta.. vaikea
selittää.. mutta kiitos jos joku jaksaa tämän lukaista :D

Kommentit (4)

Vierailija

No mun mielestä toi tilanne on aika selvä. Kaverin kumppaneihin ei saa koskea, joten silloin, kun vielä seurustelit ja tää sun poikakaveri oli myös tän sun ihastuksen kaveri, niin onhan se aika selvää, ettei kundi silloin halunnu alkaa säätämään sun kanssa mitään. Sähän seurustelit sen kaverin kanssa!

Se, saako kaverin exiin koskea, on myös vähän kyseenalaista, mutta teidän tapauksessa näyttäis kai siltä, että vetovoima on niin kova, ettei sun exä oo mikään ongelma. Eli eiköhän siitä kohta jotain kehity, nyt, kun et enää oo varattu.

Mut mieti tarkkaan, haluatko tosiaan poikaystäväksi maanis-depressiivisen ihmisen? Oon seurannu vierestä kun mun yks kaveri on seurustellu maanis-depressiivisen kanssa, ja se ei kyllä ollu helppoa...

Mutta muuten, toivottavasti kaikki nyt sujuu sun kannalta parhain päin :D Lykkyä tykö!

Vierailija

Kiitos Jonna kun laitoit mielipiteesi :)se rohkasi tosi paljon!! :)

jonna88
mieti tarkkaan, haluatko tosiaan poikaystäväksi maanis-depressiivisen ihmisen? Oon seurannu vierestä kun mun yks kaveri on seurustellu
maanis-depressiivisen kanssa, ja se ei kyllä ollu helppoa...

Joo sillonkun itekki kerroin tuon että oon ihastunu niin kaveri kyllä sanoi jo sillon että mun kanssa ei kannata alkaa seurustelemaan koska sä et tiedä musta kaikkia juttuja ja ne on sellasia mitä mä en itekkään välitä muistella/tietää.. toinen asia on se mitä tekee mulle ja kaikille muilekki että esim. jos käyn ovella koputtamassa ja pyydän kahville niin sanoo että tulee kohta, vannoo käsi sydämmellä ja sitte ei kuitenkaa tule käymään eikä kuulu mitään pariin päivään ja sitten jos kyselee niin löytyy selitys valmiina :/ Aina siis tehny kaikille noin.
En tiedä johtuuko tuosta sairaudesta?

Viime perjantaina meni siinä että baarista tultua mentiin kaksin kaverini kämpille ja kysyin että saanko jäädä sinne yöksi , sanoi että tottakai ja otti syliinkin nukkumaan ja juteltiin koko yö.. aamulla sitten ku lähdin niin sanoin että tuu päivällä käymään kahvilla ja eipä taas kuulunut. Tuntuu että aina jos meillä menee ihan pikkasen tuosta kaveruuspuolelta yli niin mies jotenkin pelästyy ja vetäytyy pois... :(

Vierailija

Jos ihminen tekee kavereilleenkin tuollaista, ettet voi luottaa hänen lupauksiinsa joita hän "vannoo käsi sydämellä" niin haluaisitko todella parisuhteen tällaisen tapauksen kanssa? En tarkoita pahalla, mutta jotenkin musta tuntuu että kaivat verta nenästäs... Toisaalta tiedän kyllä, että rakkaus tai varsinkaan ihastuminen ei tunne rajoja, silloin on aika sokea ikävyyksille.

Vierailija

Sehän siinä onkin että kun sitä on niin ihastunut niin tuntuu että tuollainen ei niin haittaa.. tosin tuntuu että nykyään oon oppinut lukemaan ilmeistä millon puhuu totta ja millon ei.

Eilen menin kaverini luokse taas käymään jollon kerto että masennus on alkanu taas iskemään koska sai kämpästä lähdöt ja tänään siis muutti pois. Pelaili siinä sitten tietokoneella jotakin nettipeliä ja kerto että se auttaa kun saa ajatella muita asioita ja olla ihan muissa maailmoissa.. yhtäkkiä sitten sanoi että käydään mun tietokoneelle lataaman tämä peli ja jutella mesessä samalla nii opettaa mua pelaamaan... eli siis luulen ainakin että tällä tavalla haluu pitää yhteyttä koska muuttaa 20km päähän eikä omista kännykkää, joten ainakin voidaan pelailla yhdessä jos ei nähdä :)Pidettiin siinäki sitten kädestä kiinni kun kaveri pelas ja minä kattelin.

Yöllä satiin päähän lähteä kävelemään ja otin kaveriani kädestä kiinni taas ja käveltiin niin koko matka.. kuitenki sitten kun päästin mun asunolle koitin suudella ja taas sama homma.. sanoi että ei halua aiheuttaa mitään hämminkiä enempää ( koska eksäni hiillostaa mua koko ajan) ja että ei millän pahalla, kuitenkin sano että tuu aamu kuudelta heti meseen..no tänään ei sitten oo kuulunu mitään kun toi muutto on vieläkin päällä.. mutta siis nyt en tiedä että oliko tuo taas yks tekosyy kun sanoin noin vai tuon taudin ja sen asia että ei edes halua alkaa seurustelemaan jos ei ole ihan varma niin haluaa ottaa tosi rauhallisesti ja katsoa että voiko meistä tulla jotakin.. ? :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat