kun mies laukeaa sisään..

Vierailija

Mitä naisen tulee tehdä kun mies on lauennut sisään? Mitä te teette? voiko jäädä makoilemaan vai pitääkö mennä alapään pesulle? haluaisin kuulla miten te toimitte.

olen harrastanut seksiä vain kortsun kanssa mut olen hankkimassa ehkäisyrenkaan, eli siitä edespäin mies laukeaa sisään. Mietin tätä siksi, kun aina seksin jälkeen poikaystäväni ottaa ensin kortsun pois ja sitten ryntää suihkuun. Pitääkö minun tehdä samalla tavalla? siis mennä pesulle.

Kommentit (15)

Vierailija

käytän itekkin ehkäsyrengasta, ja kyllä mä seksin jälkeen makoilen hetken sängyllä miehen kainalossa, sitten kun pitäis nousta sängystä jonnekkin nii juoksen eka vaa pissalle, ku muutenhan ne tavarat valuu alushousuihin, joka ei ole kovin mukavaa=D. ja mua on aina valistettu että pissaaminen riittää seksin jälkeen, et ne bakteerit lähtee virtsateistä ja näin estyy virtsatietulehduksen tuleminen. mutta ei se suihkukaan nyt pahaa tee, varsinkin jos on hikoillut, mutta ei sinne tarvitse samantein juosta. :)

Vierailija

Mä käytän e-pillereitä. Mekin käytettiin eka tota sisäänlaukeemista ja nytki välillä jos ei oo kiire mihinkää ja haluu nauttii vähä enemmän. Sisäänlaukeeminen on vaa aika likasta, meil tulee siin poikkeuksetta aina ihana läntti sängylle :D Ja mulla ainaki sitä tavaraa valuu jonki aikaa ulos, joten meen aina suihkuun sen jälkee.

Me ollaa huomattu et on paljon siistimpää ja mukavampaa ku jätkä ei tuu sisään vaa mun tai itsensä päälle, riippuu mihin asentoo lopetetaan. Siitä rinnoilta se smäidä on helppo ja nopee pyyhkii pois, suosittelen :)

Vierailija

Pissalle vaan, se riittää. Jos seksin jälkeen olis tarkoitus alkaa vaikkapa nukkumaan, niin mällit sisällä se ei kyllä ole kivaa, kun ne valuilee sieltä yön aikana pikkuhiljaa ulos ja kastaa kaikki paikat... Lisäks oon huomannu et jos joku kerta onkin nukahtanu heti, eikä oo siis tehny sitä pakollista vessareissua, niin heti seuraavana päivänä on enemmän tai vähemmän virtsatietulehduksen oireilua havaittavissa, ja se on todella epämiellyttävä tunne!

Vierailija

Pisulle vaan. Yleensä itse menen aina loikoilujen jälkeen pisulle ja pesulle! Mutta emme tosin harrasta enään sisään laukeamista. Mielummin rinnoille tai mahan päälle. Jostain artikkelistakin luin että jos ei ole lapsenteko puuhissa, niin voisi jättää smägyt laittamatta sisään! Mutta sehän on "maku"asia...:D

Vierailija
jennyy

Pisulle vaan. Yleensä itse menen aina loikoilujen jälkeen pisulle ja pesulle! Mutta emme tosin harrasta enään sisään laukeamista. Mielummin rinnoille tai mahan päälle. Jostain artikkelistakin luin että jos ei ole lapsenteko puuhissa, niin voisi jättää smägyt laittamatta sisään! Mutta sehän on "maku"asia...:D

Toivottavasti et tätä kuitenkaan minään "ehkäisy"keinona käytä.....

Vierailija

itse ainakin menen melkein heti pesulle. tietysti ei tarvitse heti sine rynätä, voi jäädä makoilemaa ja keräämään voimia nousta edes ylös ;D suihkussa en välttämättä käy (mutta yleensä menen ihan koko suihkuun, sillä olo on muutenkin touhun jälkeen hikinen hiuksia myöten), ja ainakin itse haluan mennä puhtaana nukkumaan. likaisena ja hikisenä olo on inhottava. plus että aiakin itsellä miehen erite alkaa kirvellä iholla jos se on siinä liian pitkään (johtuee ilmeisesti siitä kun ajelen) se on makuasia. itseä ainakin inhottaa mennä nukkumaa "likaisena".

Vierailija

Kondomin hyvä puoli - ei sotkua. Kun söin pillereitä, tuntui jotenkin iljettävältä mennä nukkumaan mällilakanoihin :D
Kyllä mä kortsun kanssakin käyn melkein heti pesulla. Lähes poikkeuksetta.

Vierailija

Ite makoilen aina vähän aikaa vieressä ja sit meen vessaan, ennen ku alkaa tavara valua ulos. Siellä sit pissalle ja samalla reissulla pesen paikat bidésuihkulla (alapääsuihkulla), kun on taipumusta epäspesifiin emätintulehdukseen. Virtsatieinfektiokin on ollut alle puoli vuotta sitten. Lääkäri sanoi, että paikkojen peseminen vähentää tulehdusriskiä.

Vierailija

Minäkin teen samalla tavalla (vähän) että mä vaan makoilen miehen kainalos ja anna tavaroiden valua alushousuihini sitte mä sanon aletaampas nukkua sitte mä herään siemennesteet huosuissa ja peseydyn ja vaihdan alushousuni

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat