esileikkiä kehiin?!

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

heh elikäs ongelmana on että poikaystäväni haluaa aina mennä 'suoraan asiaan'. Ennen kuin tajuankaan hän on makaamassa sängyllä alasti :D itse lämpenen hitaammin ja tarvitsisin alusvaatteillaan 'esileikkiä' ja siitä pikkuhiljaa seksiin siirtymistä.

Miten voin saada jätkänikin tekemään näin ilman että tunnelma katoaa? (Toisaalta minusta ei edes ole mitään tunnelmaa olemassakaan jos hyppäämäämme aina suoraan yhdyntään)

HELP !

Kommentit (3)

Vierailija

Hmm. Jospa tähtäät itse tekemään aloitteen kun seuraavan kerran menette sänkyyn, ja pidät tilanteen hanskassa koko toimituksen ajan, älä anna poikakaveris kiirehtiä! Pyri myös siihen, ettei hän heti tajua että tähtäät petiin ettei vain intoudu liikaa. Jos aloitatte suutelemalla suulle/kaulaan ja siitä etenette vaate ja kehonosa kerrallaan, tunnelma on varmasti tarpeeksi tiivis ja latautunut siinä vaiheessa kun on enää se yksi asia tehtävissä. Suu toimii myös hyvin lämmittelyssä, mutta pitää muistaa että maltti on valttia. : D

Vierailija

Tämähän onkin monille ongelma tilanne :P Miehille yleensä riittää esileikiksi jo pelkkä pyllyn nipistely tai ovelle jahtaaminen, kun taas naisilla se pitäisi yleensä venyä johonkin 30 min. kutitteluun ja suuteluun. Monille naisille tuleekin ärsyttävänä yllätyksenä, että miehet harvoin osaavat näitä esileikin saloja joista on tietysti osittain miehen geenien syyttäminen (vrt. luolamiehiin, joille nopea lisääntyminen oli tärkeää) ;)

Suosittelen että sanoisit tästä asiasta suoraan poikaystävällesi. Hän ei voi tästä sinulle suuttua vaan ymmärtää mitä itse haluat seksin olevan :)
Tietysti jos et suoraan tahdo sanoa niin voit tietysti olla ketku ja ovelasti "leikkiä" hänen kanssaan. Kun hän alkaa ottaa vaatteitasi pois tai omiaan niin estät hieman :D Kuiskaat jotain pervoa hänen korvaansa ja hieman silität hänen vatsaansa ja jos hän tästä lähtee taas ottamaan kaikkia vaatteitaan pois niin silloin pistät taas hanttiin HUOM! sillain ketkusti :P

EDIT: Pitkät esileikit on omasta mielestäni hieno kokemus ... ja kivoja ;) Kokeilemisen arvoinen siis kaikille =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat