Suhteeseen uudenlaista kipinää

Vierailija

Yritän kirjoittaa tämän lyhyesti. Suunnittelin yllättää poikaystäväni eroottisesti. Sama ja vanha kaava kaipaa mielestäni uutta virtaa, joten olisiko teillä antaa vinkkejä? Kuinka saan miehen yllättymään ja syttymään niinkuin aikoinaan? :) Hän rakastaa minua ja minä häntä, mutta tuntuu että suhde kaipaa piristystä! Pienikin vihje auttaa paljon!

Kommentit (4)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Teet niin kun mun kaverini joskus, eroottista tanssia. Seksikkäät alusvaatteet ja ei kun lantio liikkeelle. Mies on sulaa vahaa sen jälkeen ;)

Tosin kaverillani tanssi jäi aika lyhyeks kun mies sytty vähä liianki nopeesti eikä malttanu pitää käsiään erossa :D

Vierailija

No meillä ainakin toimii kuin häkä jo sekin, että miehen tullessa töistä olen häntä vastassa pelkässä paidassa, ilman housuja tai edes alusvaatteita.

Porkan katsominen yhdessä voi myös olla kokemisen arvoinen juttu.

Kun teillä on paljon aikaa ja virtaa olla sängyssä, pyydä miestä kiusoittelemaan itseäsi siten, että juuri kun olet tulossa, mies lakkaa tekemästä sitä mitä ikinä olikaan tekemässä. Kun on käynyt orgasmin partaalla vaikka viisikin kertaa, ei meinaa pysyä enää nahoissaan. Ja se on mahtava tunne!

Meillä energiaa tulee myös hellittelystä, jota kutsumme piirtelemiseksi. Toinen makaa vatsallaan sängyllä, kun toinen "piirtelee" hänen selkäänsä, kylkiinsä ja niskahartia-alueelle hellästi sormenpäillään. Tunne on aivan mahtava, uskomattoman rentouttava elämys. Jos aikaa riittää, voi piirrellä koko toisen vartalon läpi. Ja molempien toki saatava olla rentoutujan paikalla. Kun piirtely etenee naisen pepun ja reisien seudulle, se toimii ennenkokemattoman hyvänä esileikkinä.

Toivottavasti tästä sai hyviä vinkkejä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat