Vaatteita netistä (kö)?

Vierailija

Tervehdys kaikki muoti-ihmiset!

Olen itse aika untuvikko näissä asioissa, mutta haluaisin tietää Onko edullisempaa tilata vaatteita netistä, kuin käydä ostamassa niitä ihan kaupoista? Onko jotain vertailukohtia kenelläkään antaa? Ja millaisia kokemuksia teillä on näistä asioista? Kuinka moni oikeasti tilaa vaatteita netistä?

Ainakin mitä olen ystävättäriltäni kuullut niin HTTP://NELLY.COM/FI/ on ollut ihan hyvä paikka. Hyvännäköisiä ja edullisia vaatteita, ja tarjoukset olleet mahtavia (mekkoja ihan parilla kybällä?)

HTTP://ELLOS.COM/ ollut sitten taas pettymys muussa mielessä. Tilasin sieltä veljenpojalleni Muumeja jouluksi ja toimitus oli viikon myöhässä ja tuote saapui kolhiintuneena. Lisäksi oli ongelmia lisätä tilaus-kenttään omaa osoitetta. Eli sieltä en halua tilata mitään.

Nopealla "vaatteita netistä" googletuksella löytyi myös HTTP://WWW.MODEZINE.COM/FI/ josta en ole ennen kuullutkaan ja joku HTTP://WWW.MIA-ANNINA.COM/ sivusto, joka arvostelee nettikauppoja. Muutama muu samanlainen palvelu tuli vastaan, mutta olivat turhan sekavia sivustoja.

ps. Myös kaikki kokemukset HTTP://BUBBLEROOM.FI/ palvelusta ovat tervetulleita, sillä tuo palvelu kiinnostaa myös.

Kommentit (8)

Vierailija

Suosittelen asos.com sivustoa. Todella laaja valikoima ja varsinkin alessa sieltä saa todella halvalla vaatteita.

Jos olet kiinnostunut esim. Vilan vaatteista niin mielestäni bubbleroomissa on suurempi valikoima kuin Suomen myymälöissä.

Voisin melkeinpä vannoa, että mitä tahansa oletkin ostamassa niin netistä sen saa halvemmalla, ja nimenomaan ulkomaisista nettikaupoista. Täytyy vaan osata vähän etsiä ja vertailla. Kyllä ne rahat kulumaan netissäkin saa.

Karoliina

Netistä saa ainakin merkkituotteita halvemmalla, mutta jos tuote on liian halpa ollakseen totta, niin se on luultavasti feikki.

Itse suosittelen shop.bestseller.com:ia ja perus hm.com ja ginatricot.com :)!

tangmonakha
Seuraa 
Liittynyt28.8.2012

Itse olen tilannut ekaa kertaa www.ebay.com jonka kaverini suositteli. Tilasin laukun ja mekon halvalla hinnalla ja ne olivat nättejä ja ehjiä. Mutta koska ne oli halpaa jostain kiinasta niin ne myös menevät rikki helposti. ( toki miten huolehtii myös kamoista ) Muita sivuja en ole ehtinyt vielä kokeilla :)

Vierailija

Minä tilaan kaikki vaatteet netistä. En vaan yksinkertaisesti löydä hyviä vaatteita kivijalkakaupoista. Kai siinä on se, että netissä voi ajan kanssa etsiä mitä haluaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat