18.v synttärit

Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

Oisko hyviä ideoita 18.v synttäreille?

Mitä itse meinaatte tehdä /
Mitä olette tehneet omilla 18.v synttäreillä?

Kommentit (9)

Vierailija

Bileeet! Viinaa, boolii, siiderii, lonkeroo, bissee, vodkaa, skumppaa, musaa, hyvää seuraa, alottelut, baariin, pizzalle, jatkoille, nukkumaan, darraa potee, morkkiksii, seuraavan viikonloppun uusiks. Noin!

Vierailija

Samaa olen miettinyt, oisko bileet vai lähteekö baariin ? Mutta puolet kavereista täyttää myöhemmin 18v niin olis ilkee jättää ne, mutta sit taas toisaalta olishan se hienoo mennä sinä päivän baariin !
Entäs laivalle ? Isot bileet (teema, vieraat, paikka yms yms..) :)

Vierailija

Täytin omasta kaveriporukasta myös lähes ensimmäisenä, ja koska halusin viettää syntymäpäiviä ystävieni kanssa, vuokrasin mökin:) Tanssittiin, juotiin, juteltiin yms. Baariin menin sitten vanhempien ystävieni kanssa myöhemmin :)

Vierailija

Myös ite täytän kohta 18. Meinaan kanssa vuokrata mökin tai keksiä jotain vastaavaa. Ja pitää pippalot siellä jolloin sinne voi tulla mun ystävii, jotka ei oo vielä täyttänyt 18. Ja myöhemmin suuntaan sitten baariin !! :)

Vierailija

Vietin omat 18-v synttärit kotona. Heitin porukat ja pikkusiskon mökille ja oltiin kavereiden kanssa sitten meillä. Mukana oli aika sekaista sakkia, mm. isosisko, tämän poikaystävä ja niiden pari kaveria, jotka myös tunsin ja omia kavereitani. Tehtiin yhdessä ruokaa, juteltiin ja pelattiin juomapelejä. Niin ja mun äiti oli käskenyt mun isosiskoa juottamaan mut humalaan, jotta olisin turvallisessa ympäristössä, kun juon ekat humalat :D Niinpä kun bileet loppui niin minä ja yksi isosiskon kavereista laatattiin. Se kaveri oli kyllä huonommassa kunnossa kuin minä, koska hän ei päässyt vessan lattialta edes ylös :D Mutta oli kyllä huippujuhlat.

Vierailija

itselläni ei onneksi ollut paineita tosta että kaverit olisivat nuorempia. itse olin lähes nuorin "porukasta" ja oli siellä baarissa tullut notkuttua jo melkein 2 vuotta ennen täysi-ikäisyyttä...
jos et kerta ole ikinä ollut baarissa, niin mene ihmeessä! kyllä ne sun kaveris keskenään pärjää jos heille meinaan tärkeintä on, että sinulla on hauskaa? :)

paleface
Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

No olisi nyt tarkoitus lähteä bariin täysikäisten kaverieni kanssa juhlimaan synttäreitäni. Juhlin sitten myöhemmin nuorempien kanssa. Oli kauheet paineet synttäreiden järjestämisessä, mutta kaikkein helpointa kun järjestää mahdollisimman yksinkertaiset juhlat, eli baarista baariin lentelyä :)

Vierailija

Itse bailasin ensin kotona alaikäisten ja jo 18 täyttäneiden ystävien kanssa ja sitten vähän myöhemmin me "aikuiset" lähdimme Helsingin yöhön :p

paleface
Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

Ajattelin itse ensin vuokrata mökin jonne kaikki olisivat olleet tervetulleita, mutta päädyin yllä olevaan ratkaisuun. Pidän ehkä vielä myöhemmin kunnon bileet, koska nyt on paljon ystäviä, joille ei tämä vkl käy...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat