Lukiolaiset hoi!

Vierailija

elikkäs olen lukion toisella luokalla ja mietin, että millaisia keskiarvoja muilla on. itselläni ka on 7,6 ja yläasteella se oli 8,69 :D ihan mielenkiinnosta vain haluaisin tietää, että millaisia muilla on. nyt meinaan tuntuu ettei mulla kauheen hyvin mee, vaikka lukio onki haastavampaa xd kiitti etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija

mulla oli peruskoulun päättäri 7,8 ja nyt on 8,3. ja mun mielestä lukio on helpompi ku peruskoulu :D

ja oon siis lukion tokalla kans

Vierailija

Nyt on keskiarvo jotain 8,5 pintaan ja yläasteella aika saman verran. Omalta kohaltani en kyllä voi sanoa että lukio on helppoa tai helpompaa kuin peruskoulussa. Töitä on vaatinut tuo keskiarvo kolmen vuoden aikana, viimeisiä päiviä siis viedään :)

Vierailija

Juu, mäki tokalla nyt ja tähän asti keskari on melko tarkkaan 8,5. Yläasteen huonoin keskiarvo oli 9,3 ... Että lukioelämä on kyllä tuonu vähän kaikenlaista äksöniä mikä näkyy numerois :).

Vierailija

Itselläni oli peruskoulun päättärin keskiarvo 8,7 ja lukion 7,6 :D ja kirjoituksissa paras oli E ja loput B:tä... Tosin huomasin lukioaikana et elämäs on paljon mielenkiintoisempia asioita kuin opiskelu, mikä nyt jälkeenpäin kaduttaa. Lukiossa seiskakin on vielä hyvä numero :)

Vierailija

mul on tsemppi päällä :D peruskoulun päättäri oli 8,1 ja nyt se on pudonnu 5,6.. heräsin ny syksyllä puolessa välissä, ettei tällee voi jatkuu. saa nähä mitä täst tulee ja et vaihanko viel tokan vuoden jälkee.. vaikea elämä ;P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat