Miten eroon vainoharhaisuudesta?

Vierailija

Minulla ja poikaystävälläni on 7 vuoden ikäero ja sen lisäksi olen itse nuorempana seurustellut vain 4kk elämästäni. Yhden illan juttuja sen sijaan on ollut riittämiin.
Poikaystäväni on seurustellut elämästään 9 vuotta ja eronnut exästään 2 vuotta sitten.

En ole koskaan ollut kovin mustistyyppi mutta toisaalta en ole ollut koskaan rakastunut aiemmin.
Poikakaverin exä soittelee ja kyselee kuulumisia säännöllisin väliajoin ja se saa sydämmeni nousemaan kurkkuun.
Olen jopa mennyt niin pitkälle että olen tutkinut poikakaverini puhelinta ja sähköpostia koska en ole uskaltanut päin naamaa sanoa tai kysyä asioita.

En usko että exän ja hänen välillä mitään on mutta asiaa ei auta että näen unia että mies jättää minut ja ottaa exänsä takaisin.

Mies sanoo rakastavansa minua mutta olen miettinyt tarkoittaako se eri asiaa hänelle joka on tottunut sitä 9vuoden aikana toitottamaan päivittäin kun taas minulle hän on eka jolle olen niin sanonut.

Olemme tapailleet viime kesästä lähtien ja nyt asumme yhdessä.

Lähteekö tämä vainoharhaisuus ajan kanssa? En puhua asiasta poikakaverilleni koska en halua olla hullu vainoharhainen nainen. Ja toisaalta en tiedä soitteleeko poikakaverini koskaan exälleen vai onko se vain toisinpäin.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat