Seurustelu/parisuhde vai pelkkä seksisuhde?

Vierailija

Minkä suhteen noista sinä tällä hetkellä valitsisit? Yritä jotenkin perustella valintasi. Olisi mukavaa kuulla teidän kokemuksia/ ajatuksia noista erilaisista suhteista sekä puolesta että vastaan. Ei haittaa, vaikkei sinulla tällä hetkellä olisi noista mitään suhdetta menossa, voit kertoa mielipiteesi silti. Ehkä samalla vähän auttaisitte minuakin siinä, mitä minun seuraavaksi kannattaisi kenties "kokeilla"?

Kommentit (1)

Vierailija

Itse en ole elämäni aikana juurikaan "seurustellut" mutta sanon että se vie aikaa ja hyvää on yhtä paljon yleensä kun niitä alamäkiä.... seksisuhde on ookoo jos siinä ei ole muita ulkopuolisia, luottamus?... parisuhteessa kyllä jaetaan sitten kaikki, en tiedä olenko valmis vieläkään... lisäksi olen niin omistushaluinen että ensin pitäisi siitä päästä hieman eroon ettei satuta itseään liikaa ja se kun ei voi olla hetkeäkään varma mitä toinen tekee... luottamus on myös tärkeää.. valitsen kuitenkin näin nuorena kuin olen, seurustelun koska en tiedä vielä mitä haluan koulun jälkeen, muutanko pois suomesta esimerkiksi.. seurustelussa saa jakaa myös ihanat hetket ja tuntea välittämistä toisin ja puolin... ja irtaantuminen ei ehkä ole niin vaikeaa...kuitenkin olen tällähetkellä hieman riippuvainen nykyisestäni ja tuntuu että mennään kovaa vauhtia eteenpäin, en tiedä mihin johtaa nämä tunteet, järkeä ei siinä vaiheessa kysellä enään...;DDD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat