Elämän pieniä mukavuuksia !

Vierailija

Ajattelin että tänne vois ihmiset kertoa pikkusia asioita, jotka tekee iloseksi ja saa hymyn kirpoamaan. Välillä vaan ärsyttää ja ketuttaa niin pirusti (kuten mulla nyt :--P), että olis hienoa et täällä ois ns. piristyspankki.

Mulla esimerkiks tuli viimeksi tänään hyvä mieli siitä, kun vanha tuttu moikkas kaupassa. : )

Kommentit (6)

Vierailija

1. Löhöillat. Kun saa olla kotona, katsoa leffaa ja syödä herkkuja.
2. Kun saa napattua tosi hyvän valokuvan
3. Harrastan lintuja ja riemu repeää joka kerta, kun näkee linnun, jota ei ole nähnyt aikoihin tai jopa koskaan
4. Kun saa tehdä palveluksen kullalle tai ystävälle
5. Siivoaminen. Saan siitä ihan pohjattoman paljon energiaa ja hyvää mieltä
6. Jalkakylpy. Vatiin kuumaa vettä ja laventelintuoksuista kylpysuolaa, ja kintut sinne. Avot!
7. Lemmikin tai kullan paijaaminen
8. Hyvien uutisten lukeminen
9. Hauskan televisiosarjan katsominen punaviinin kera
10. Blogin kirjoittaminen ja muokkaaminen
11. Syvässä lumihangessa tarpominen ja möyriminen (kunnon varusteilla tietty!)
12. Uiminen luonnonrannassa (tää kuuluu kyl kesään)
13. Sisustaminen ja uuden sisustuksen suunnittelu
14. Tulevaisuudesta unelmoiminen
15. Rauhallinen teehetki yksin kotona, fiilistely
16. Mangon syöminen (kauhea vaiva mutta ai että se on hyvää)
17. Kokonaisen kanan paistaminen ja sen syöminen sormin
18. Hauskalle mainokselle kovaan ääneen nauraminen
19. Lempibiisin kuuntelu kovalla volyymilla uudestaan ja uudestaan
20. Vanhojen valokuvien katselu

Vierailija

1. kun saa olla kullan kainalossa tai kun kulta tulee "kaappaamaan" minut vaikka kirjan lukemisesta hänen syliin
2. lämpimät, pitkät suihkut. parempaa rentoutuskeinoa saa etsiä !
3. kun joku kiittää jostain asiasta, mitä on tehnyt
4. rakkaaani ilme, kun hän palaa armeijasta ja olen siivonnut
5. kun tietää, että joku rakastaa oikeasti(:!
6. uiminen, ei väliä onko järvessä, uimahallissa vai meressä. kaikki käy!
7. kun menee kouluun ja tietää ettei tarvitse olla yksin vaan ihanien kavereiden kanssa
8. kun saa tehtyä jonkun asian, jota on pitkään viivytellyt
9. kun halaa äitiä (kyllä, olen äidintyttö)
10. jos joku avaa oven minulle
11. jos joku sanoo jotain mukavaa tai ihanaa minulle
12. se, että tietää että poikaystävä pääsee armeijasta huomenna
13. uusien kuvien katselu. vanhoissa tajuaa vain, että liikkui aivan väärissä porukoissa jotka oli liian pinnallisia (mutta katson mielelläni vanhoja kuvia kullastani ja minusta)
14. kun joku läheinen hymyilee. sitä alkaa itsekin hymyillä
15. psykologian opettajani:D todella hauska tyyppi, joka saa aina kaikki nauramaan hassuilla esimerkeillään ja todella positiivinen tyyppi muutenkin
16. se, että poikaystäväni jää kanssani välillä kotiin eikä mene baariin tai että hän tulee baarista ja sanoo että olisi pitänyt jäädä kullan luo
17. herätä rakkaani vierestä sukkoon poskelle. <3

Vierailija

: ) lisäälisää ..

-laitan huoneeni pilkkopimeeksi ja jonkun The Biisin soimaan, sitten selälleen lepäileen ja kuunteleen silmät kii. siitä tulee The Fiilis<3

-murhadekkarit on terapeuttisia, varsinkin loppurutistus kun kaikki selviää.

-laitan nätit meikit illalla juuri ennen kasvojen pesua ja päätän mihin tilaisuuteen saan meikata niin nätisti (jos vielä osaan).

-Pyydä äitiäsi/ketä tahansa hellää ihmistä : D harjaamaan ja letittämään hiuksiasi, ihana päähieronta

-Aku Ankan jatkisten metsästys. Huikea onnistumisentunne kun löydät kaikki 3 lehteä ja saat tarinan kaikki osat luettua putkeen !

Vierailija

Se, kun laitan hyvää progea soimaan, istahdan ihanaan löhönojatuoliini, otan teestä hörpyn ja luen lempparikirjaani. Ei ole parempaa:)

Vierailija

Ne harvinaiset hetket kun saa hyvin nukutun yön jälkeen herätä pirteänä ja hyvällä tuulella, tietää ettei tarvitse lähteä minnekään ja että mies on vielä muutaman tunnin töissä, puhelin ei pirise eikä kukaan tule kolkuttelemaan ovelle, saa olla hetken aikaa yksin, suorittaa omat aamurutiinit rauhassa ja puuhailla mitä lystää

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat