töissä glitterillä

Vierailija

olen nyt melkein kaksi vuotta työskennellyt mäkkärissä ja vaikka työkaverit ovat ihania ja työajat joustavia jne jne, olen kurkkuani myöten täynnä itse työtä ja tarvitsen kipeästi vaihtelua.

tänään sitten (taas) aikani kuluksi selailin kaikenlaisten liikkeiden avoimia työpaikkoja, ja löysin avoimen myyjän paikan glitter-koruliikkeeseen. liike on vielä samassa kauppakeskuksessa kuin nykyinen työpaikkani, joten muutos ei olisi kamalan suuri, mutta ainakin pääsisin vähän erilaisiin hommiin kuin nyt...

haluaisin kuitenkin tietää vähän kyseisen liikkeen palkoista. nykyisellä palkallanikaan ei kauheasti juhlita, mutta olen sen turvin pystynyt maksamaan yksiöni vuokraa ja elelemään kohtuullisen mukavasti. syksyinen ulkomaanmatka kuitenkin söi säästöjä, joten jos Glitterin palkat ovat kauheasti vähemmän kuin mitä minulla nyt on, pelkään etten pysty maksamaan kaikkea. menettäisin myös yölisät, koska eihän glitter yötä myöten auki ole.. mutta silti houkuttelisi nyt kun tällainen tilaisuus olisi!

mitä luulette, kannattaako? ja jos täällä on joku kyseisessä liikkeessä tai edes samantapaisessa työssä niin olisi kiva saada ensi käden tietoa palkanmaksusta! :)

Kommentit (6)

Vierailija

Ite en oo Glitterissä koskaan ollu töissä mutta eiköhän siellä ihan normaalisti kaupan alan tessin mukaan mennä, eli tuntipalkka 9 ja jotain, la-lisä 4 ja jotain, sunnuntai tupla, iltalisä kans jotain 4-5 euroa..
Ja Glitteristä muuten sen verran että myyntihenkinen ihminen pitää olla jos haluaa siellä olla töissä. :)

Vierailija

Mä teen töitä Staffpointin kautta ja mulla palkat ja lisät on (kävin nyt siis ihan tarkistamassa):
perus: 9,68 €/h
ilta: 3,91 €/h
la: 5,15 €/h
su: tuplapalkka

Vierailija

Myyjän palkka nousee yleensä sitä mukaa kuinka kauan on ollut myyjänä. Itse aloitin harjoittelijan palkalla joka oli vajaa 8e/h + lisät. Kun olin ollut vuoden niin palkka nousi myyjän palkaksi.

..

Kannattaa katsoa kaupanalan tes, palkat näkyy suoraan siellä. Oisko se lähtöpalkka nyt 11,03€ ja nousee kokemuksen mukaan.
Glitteriä työpaikkana en suosittele. Henkilökunta ale ln hyvä mutta työpaikkana ei. Johdosta - esimiehiin asiat hoidetaan suhteellisen huonosti eikä työntekijöitä kuunnella. Itse olen ko firmassa työskennellyt sekä muilta työkavereilta kuullut täysin samat huomiot. Työntekijöitä ei arvosteta..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat