Orgasmi

Vierailija

Mistä tunnistatte orgasmin?

Olen vakituisessa suhteessa ja seksi on aina aivan järisyttävän ihanaa. Silti olen alkanut epäilemään orgasmia. Minulle ei tule sellaista tiettyä pistettä milloin sen ns. olisi loputtava, kuten miehillä siemensyöksy. Ihmettelen että jos en orgasmia saa, niin miksen. Pystyn kuitenkin olemaan aivan rennosti jne...

Joten, kertokaas, jos osaatte, mistä sen tunnistaa!

Kommentit (5)

Vierailija

no tere!
juu itsellä oli sama fiilis alussa... mutta kyllä se sieltä sitte tuli... pitää uskaltaa itse ensin huomata se oikea kohta mistä sen saa ja sitten vaikka ihan pyydät miestäsi kokeilemaan;) kyllä se kosteaksi tulee mutta orgasmi onkin sitten vähä erilaista eritettä ainaki minulla... jos sitä eritteeks voi sanooXDDja se olo sen jälkeen, virtaa löytyy sit tiskauksee ja lenkkii ja vaikka mihin sen jälkeen mun olo ainakin on niin hieno:))))

Vierailija

Hyvä jos pystyt nauttimaan seksistä noin täysin rinnoin alusta loppuun :D

Itellä se tuntuu alavartalossa, etenkin jaloissa, ja sen kyllä huomaa. Jalat oikenee ja kroppa menee kaarelle. Mulla se erottuu selkeästi ja kestää joitain sekunteja, ehkä kymmenen, joskus pidempäänkin. Sitä on aika vaikea kuvailla!

Vierailija

siis kyllä sen tuntee kun se tulee ja jo silloinkin kun on tullakseen !!!

Vois ehkä ertaa vähä niinku aivastukseen tuloon XD

Mut ite en kyl tuu yhdynnäs joka harmittaa, mut toivottavasti aikanaan sekin.

Vierailija

usko pois, sen kyllä huomaa kun se tulee, ja siitä ei voi erehtyä!! ;D
itselläni oli pitkään myös että en saanut yhdyässä orgasmia. vasta edellisen poikaystäväni kanssa sain ensimmäisen orgasmini.
oletko kokeillu tehdä sen itse itsellesi?
ehkä helpompi kokeilla ensi saada itsekseen orgasmi, vasta sitten keskittyä saamaan se kumppanin kanssa.
kannattaa rohkeasti oppia tuntemaan kehonsa, mistä tuntuu hyvälle ja mikä saa sinut kiihottumaan. mitä paremmin "tunnet" oman alueesi, on sen ohjailu seksissäkin huomattavasti helpompaa. voit kokeilla jopa dildon ostamista, ja sillä testata mikä "kulma" sopii sinulle parhaiten :) muista, että ei kannata stressaantua tai masetua jos ei onnistu heti. itselläkin meni pitkään, ja olin jo luopunut toivosta että tulisin sitä koskaan saamaan seksissä. myös miehen panoksella on iso osa!! ei se tule jos mies ei ymmärrä lukea sinua. usko pois, mies kyllä painaa sen mieleensä missä asennossa sai sinut tulemaan. eli hellää ohjausta ja itsekokeilua niin kyllä se sieltä tulee :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat