Ihastus valitsikin toisen

Vierailija

Eli tapasin kesällä ihanan miehen, jonka kanssa meistä tuli alun viattomien pussailujen jälkeen hyviä kavereita. Nähtiin usein, sekä selvinpäin että kännissä, käytiin normaalisti kahvilla, leffassa ja tehtiin kaikkea normaalia mitä kaverit tekevät. Mä olen ollut melkein alusta asti ihastunut siihen ja välillä tuntui että silläkin on tunteita. Se oli kuitenkin eronnut vasta just pari päivää ennen kuin me tavattiin ja ei todellakaan mietitty mitään suhteita silloin.

Joskus pari kk sitten tuli sitten seksi kuvioihin. Mulle tämä kaikki oli ekoja kertoja, tuo pussailukin. Menin siis muutamia kertoja sen luokse baarista jatkamaan sitten, mutta silti nähtiin normaalisti selvänäkin, soiteltiin joka päivä, tekstailtiin ja puhuttiin koneellakin. Jaettiin kaikki turhimmatkin tiedot meiän elämistä ja meillä oli aina niin hauskaa yhdessä!

Tämä mies kuitenkin tuon eron jälkeen sanoi että haluaisi nyt tavata uusia ihmisiä ja elää sinkkuna. Mä yritin saada sitä suostumaan edes siihen että mä olisin sen ainoa seksikumppani, mutta se sanoi että rajoittaminen ei toimi koskaan, että tässä vaiheessa elämää kuulemma pitkän suhteen jälkeen pitää katsoa maailmaa ja hankkia erilaisia kokemuksia... No sitten se kävi parilla treffeillä, joista toiset meni sitten niin että ne olivat baarissa ja olivat panneet sen jälkeen. Mulle tuo tuntui maailmanlopulta ja sovittiin, etten kuulisi enää noista jutuista, koska ne satutti mua. Nyt sitten sunnuntaina kuitenkin kuulin että ne ovat nähneet muutaman kerran kännissä ja panneet. Ja sopineet että eivät tee muiden kanssa mitään. Ne ovat tunteneet kaks viikkoa ja nähneet pelkästään kännissä. Ja mun takia se ei ollut valmis tekemään tota, vaikka kuinka selosti aina miten tärkeä olen ja miten se ei haluaisi koskaan menettää mua.

Nyt olen itkenyt kaks vuorokautta melkein putkeen ja tuntuu kuin joku olis vaan vienyt pohjan mun elämältä. Mä elättelin koko ajan toiveita että kyllä se vielä tajuaa että se haluaa mut ja että tästä tulee vielä jotain hyvää. Se ei kuitenkaan ole semmonen ihminen, joka paneskelisi kaikkia ja on oikeasti hyväsydäminen, joskaan en nyt ymmärrä tätä juttua. Tää ei ehkä olis niin hirveää jos mä en olis kokenut sen kanssa kaikkia ekoja kertoja ja jos se ei olis ensimmäinen mies, jonka kanssa mulla olis noin läheiset välit. Mä olin viis vuotta haaveillut siitä että tapaisin jonkun ja vihdoinkin pääsisin jonkun lähelle ja kaikkea, ja sitten käy noin. Tuntuu kuin joku olis vaan vienyt koko elämän pois.

Tiedän että tämä on varmasti vaan alkushokkia ja aika varmasti parantaa, mutta toisaalta haluaisin vielä jatkaa sen kaverina. Me nähdään vielä tällä viikolla, koska vaadin kunnon selitystä tälle asialle, ja sen jälkeen aion ottaa etäisyyttä ja aikaa itselleni. En haluaisi menettää sitä kokonaan ihmisenä, mutta toisaalta nyt tuntuu vaan hirveältä ajatella kaikkia asioita mitä se on sanonut tai tehnyt, kaikkia kosketuksia ja sanoja ja sitä kaikkea. En tiedä miten osaisin olla sen kanssa, kun tietäisin miltä tuntuu olla lähemminkin sen kanssa.

Miten helvetissä tästä voi selvitä? Yritän itse ajatella että aika parantaa ja että pitää vaan yrittää olla ajattelematta, mutta vaikeaa on, kun koko ajan mieleen pomppaa joku muisto ja itkettää ihan koko ajan. Aamuisin tuntuu kuin olis herännyt painajaiseen, joka onkin totta. Salaa toivon koko ajan että tuo niiden juttu ei johtaisi mihinkään koskaan, että se vaan vaikka paneskelisi sitä ja sen jälkeen se tajuaisi että haluaakin olla tosissaan mun kanssa. Toisaalta en tiedä haluaisinko olla tollasen ihmisen kanssa, ehkä se keskustelu sen kanssa selventää.

Mutta miten tästä voi selvitä... En ymmärrä! :( Kun samalla menetti myös hyvän ystävän jos en pysty enää näkemään sitä. Voisin olla pelkkä ystäväkin ehkä, mutta toisaalta en kestäisi jos joku muu olisi sen kanssa samaan aikaan, kun itse olisin vaan ystävä.

Kommentit (1)

Vierailija

Syy siihen, miksi ihastuksesi valitsikin toisen ei tässä tapauksessa johdu mitenkään sinusta. Tuo mies oli juuri lopettanut pitkän suhteen, kun te tapasitte. Hänellä on nyt se vaihe elämässä, kun haluaa tavata vapaasti uusia ihmisiä ilman sitoutumista ja olla sinkku tällä hetkellä.Tuossa tilanteessa tämä tapahtunut siis varsin ymmärrettävää, mutta tietysti sinun kannaltasi vähän kurjempi juttu. Ei tuo uusikaan suhde miehellä välttämättä ole yhtään sen kummempi kuin teidänkään, mies vaan haluaa lisää kokemuksia itselleen. En oikein usko, että mies haluaa vielä sitoutua tuohonkaan naiseen sen kummemmin. Sinun on varmaan tällä hetkellä parasta keskittyä enemmän muihin itsellesi tärkeisiin asioihin. Mutta en pitäisi mitenkään mahdottomana sitä, ettettekö te myöhemmin taas uudestaan, kun tilanne on rauhoittunut, voisi olla ystäviä, jos teillä kerran muuten sujui hyvin. Eikä kai sekään ole aivan mahdotonta, etteikö teillä taas jossain vaiheessa voisi olla suhdekin, kun miehen tilanne tuosta on selkiytynyt ja tasaantunut, ja kun hän on taas uudelleen valmis sitoutumaan.Kaikki on kuitenkin teistä itsestänne kiinni, miten asiat teillä meneekään. Jos teidän välillä ei koskaan enää tule olemaan mitään, niin varmasti jossain vaiheessa elämääsi astuu kuvaan uusi ihana mies! Aikaa varmasti vielä on, sillä sinä olet vasta nuori.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat